Szukaj

Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4268 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1482 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1996 mm
Rozstaw osi 2626 mm
Rozstaw kół - przód 1550 mm
Rozstaw kół - tył 1521 mm
Zwis przedni 869 mm
Zwis tylny 768 mm
Prześwit 133 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1018 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 839 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1558 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting
9,3 – 9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Po mieście (odcinek 6-10 km) potrafi zejsc do 10,5-11l. Korek (bez start-stop) około 14, 12 z włączonym systemem start stop. Przy oszczednej trasie (droga krajowa) jadąc przepisowo zszedłem do 6,2 w trybie eco. Autostrada - tempomat 160km/h - 10,5. 140km/h - 8,5-9,5. Generalnie nie jest źle. Komentarze o 20 czy 14l po mieście to można miedzy bajki włożyć, chyba ze jeździmy na sporcie od świateł do świateł z nogą w podłodze. Średnio moge powiedzieć, że na zbiorniku paliwa przejeżdżam około 450km. Wadą jest mały zbiornik - z rezerwy tankuje około 42l.
Dodane 6 lat temu
12,7
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Witajcie miałem okazję wypożyczyć tego Golfa na 3 dni. Niestety jego spalanie jest ogromne! Na krótkiej trasie (2-3 km) możecie szacować w granicy 20 l/100 km. Na dłuższej po mieście to jest ok 10-12 km, myślę, że spali Wam ok. 17 l/100 km. Przy naprawdę super emeryckiej jeździe można zejść w mieście w korku do około 12 l/100 km, ale naprawdę po co komu GTI, aby jeździć jak Corsą poniżej 50 KM ? Podsumowując przy jeździe w miarę dynamicznej po mieście 14-16 l/100 km, przy jeździe bardzo dynamicznej czyli but ok. 18-20 l/100 km, przy jeździe na tempomacie ok 130 km/h, trzeba szacować 9-10l/100 km. Gdyby palił ok. 12 l/100 po mieście przy w miarę dynamicznej jeździe to chętnie bym takiego sobie sprawił, a przy np delikatnej jeździe jakby palił ok. 8-10 po mieście w korkach. Ale tak to średnio to widzę. Widziałem, raporty spalania innych, którzy osiągali 8-10 po mieście, może ta wersja 245KM tak dużo pali? Nie wiem.
Dodane 7 lat temu
9,6
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Przy mojej dosc dynamicznej jezdzie jestem zadowolony ze spalania sredniego na poziomie 9,5-10L/100km 70% swojego przebiegu w moim posiadaniu spedza autko na drogach 70+. Samochod mam od ~3lat i zrobilem juz nim 50tys km. Od 12tys km zrobione oprogramowanie 302km (zmierzone), i spalanie takie same, czyli zalezne od nogi. 12,4L/100km ostatnio zmierzone w Niemczech na odcinku ~100km, pierwsze 55km 100-130km/h (30/70), ostatnie 45km 175-220km/h (70/30). Tankowany tylko 98.
Dodane 7 miesięcy temu
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ chłodzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiące temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów