Szukaj

Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW 2017-2020

Informacje o Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM (180 kW) przy 4700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 370 Nm przy 1600-4300 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW 2017-2020
9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Po mieście (odcinek 6-10 km) potrafi zejsc do 10,5-11l. Korek (bez start-stop) około 14, 12 z włączonym systemem start stop. Przy oszczednej trasie (droga krajowa) jadąc przepisowo zszedłem do 6,2 w trybie eco. Autostrada - tempomat 160km/h - 10,5. 140km/h - 8,5-9,5. Generalnie nie jest źle. Komentarze o 20 czy 14l po mieście to można miedzy bajki włożyć, chyba ze jeździmy na sporcie od świateł do świateł z nogą w podłodze. Średnio moge powiedzieć, że na zbiorniku paliwa przejeżdżam około 450km. Wadą jest mały zbiornik - z rezerwy tankuje około 42l.
Dodane 6 lat temu
12,7
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Witajcie miałem okazję wypożyczyć tego Golfa na 3 dni. Niestety jego spalanie jest ogromne! Na krótkiej trasie (2-3 km) możecie szacować w granicy 20 l/100 km. Na dłuższej po mieście to jest ok 10-12 km, myślę, że spali Wam ok. 17 l/100 km. Przy naprawdę super emeryckiej jeździe można zejść w mieście w korku do około 12 l/100 km, ale naprawdę po co komu GTI, aby jeździć jak Corsą poniżej 50 KM ? Podsumowując przy jeździe w miarę dynamicznej po mieście 14-16 l/100 km, przy jeździe bardzo dynamicznej czyli but ok. 18-20 l/100 km, przy jeździe na tempomacie ok 130 km/h, trzeba szacować 9-10l/100 km. Gdyby palił ok. 12 l/100 po mieście przy w miarę dynamicznej jeździe to chętnie bym takiego sobie sprawił, a przy np delikatnej jeździe jakby palił ok. 8-10 po mieście w korkach. Ale tak to średnio to widzę. Widziałem, raporty spalania innych, którzy osiągali 8-10 po mieście, może ta wersja 245KM tak dużo pali? Nie wiem.
Dodane 7 lat temu
9,6
Volkswagen Golf VII
GTI 5d Facelifting 2.0 TSI 245KM 180kW
Przy mojej dosc dynamicznej jezdzie jestem zadowolony ze spalania sredniego na poziomie 9,5-10L/100km 70% swojego przebiegu w moim posiadaniu spedza autko na drogach 70+. Samochod mam od ~3lat i zrobilem juz nim 50tys km. Od 12tys km zrobione oprogramowanie 302km (zmierzone), i spalanie takie same, czyli zalezne od nogi. 12,4L/100km ostatnio zmierzone w Niemczech na odcinku ~100km, pierwsze 55km 100-130km/h (30/70), ostatnie 45km 175-220km/h (70/30). Tankowany tylko 98.
Dodane 7 miesięcy temu
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ chłodzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiące temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII GTI 5d Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów