Szukaj

Volkswagen Golf VII Variant Alltrack – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Volkswagen Golf VII Variant Alltrack

Lata produkcji: 2015 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2012, najnowsza i obecnie produkowana, siódma generacja modelu. Chociaż Volkswagen Golf VII pod względem stylistycznym jest bardzo podobny od swego poprzednika, to obydwa samochody mocno różnią się w aspekcie technicznym. Nowy model bazuje na całkiem nowej konstrukcji, powstał bowiem na platformie podłogowej VW Group MQB Platform, tak jak m.in. Audi A3 oraz Seat Leon. Względem samochodu poprzedniej generacji, auto zwiększyło też swoje rozmiary. Rok po premierze odmiany pięciodrzwiowej do oferty dołączyło kombi (Variant) oraz wersja Sportsvan, a w 2014 r. zaprezentowano uterenowionego Golfa Alltrack.
czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4578 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2027 mm
Wysokość 1420 mm
Rozstaw osi 2630 mm
Rozstaw kół - przód 1546 mm
Rozstaw kół - tył 1517 mm
Zwis przedni 849 mm
Zwis tylny 1075 mm
Prześwit 175 mm
Prześwit 4x4 175 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1025 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 980 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1469 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1441 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1620 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 605 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1055 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1831 mm
Maksymalna ładowność 575 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII Variant Alltrack
9,8
l/100 km
7,2 – 7,5
l/100 km
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,0
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Golf 1.8TSI 180KM, 2017r. Spalanie w tym aucie jest bardzo wysokie. Nijak ma się to do danych producenta. Nie jestem w stanie przy mega oszczędnej jeździe w trasie nawet zbliżyć się do 7 litrów. Generalnie spalanie w trasie (drogi krajowe, autostrada 130-140km/h) przy normalnej jeździe to nieuniknione 9-9.5L. W mieście minimum 12L. To jest duży problem. Przy zakupie brałem pod uwagę że spalanie będzie wyższe niż przewiduje producent (w trasie w teorii 5.6L) ale nie nastawiałem się na 4 litry więcej. Czy ktoś wie jak można ten problem rozwiązać? Dwukrotnie reklamowałem ten problem w serwisie ale nie potrafią nic z tym zrobić. Czuję się mocno nabity w butelkę. Wszelkie wskazówki mile widziane.
Dodane 7 lat temu
8,1
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Golf alltrack 1,8 TSI 170 KM (Sprowadzony z USA, przebieg 45 000. Spalanie LPG przy umiarkowanej jeździe około 8 - 8,2 litra uśredniając. Instalacja z dotryskiem benzyny. Autko dynamiczne i całkiem komfortowe. Spalanie podawane przez producenta to ściema, moja trasa to 80 km w jedna stronę i minimalnie zrobiłem 6,9 L / 100 (przyklejony do tira z tyłu.
Dodane 4 lata temu
8,5
Volkswagen Golf VII
Variant Alltrack 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Jaka ekonomiczność. Przeglądy średnia cena w klasie. ja pierwszy raz olej zmieniłem po 5 tys, drugi raz po piętnastu. Pierwszy przegląd zrobię przy następnej wymianie oleju. Nigdy nie wymieniać oleju po 30 tys. jak piszą w instrukcjach. Chyba, że po 3 latach sprzedajecie auto a nabywca was nic nie obchodzi. Koszt niewielki a silnik się odpłaci napewno.
Dodane 8 lat temu
bardzo słabo wykonany parownik klimatyzacji
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ chłodzenia
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Golfa mam z 2018 roku i odkupiłem go z floty w 2021 roku, czyli jako 3 latka i miał 120 tyś.km. Kupiłem go w maju,a serwis ASO VW przeszedł po 3 latach w lutym 2021. W maju okazało się, że nie działa klima, po sprawdzeniu okazało się, że brak czynnika 1234 YF, tak więc poszło sprawdzenie Azotem - trzyma ciśnienie, ok - to nabijamy. Po nabiciu koszt dodam 650 zł po 2 tygodniach klima nie chłodzi, co się okazało - znowu nie ma czynnika. Przeszedłem 3 serwisy, każdy zarzekał się, że znajdą przyczynę, ale tak się nie stało, nikt nie potrafił wskazać przyczyny ( jedynie co to sprawdziłem, że w teście 24 h ubyło 2 bary) ... i tu przyszedł internet z pomocą, mianowicie każdy pisze o PAROWNIKACH KLIMY, ponieważ zaczęto je robić bardzo kruche i lekkie 1.1-1.2 kg ( dosłownie jak z papieru). Sam rozebrałem deskę rozdzielczą (bowiem najmniej serwisy chciały 20h x 200 zł ) i po wyciągnięciu parownika okazało się, że po prostu nie istnieje, rozpadł się po 3 latach, dosłownie zżarty przez wilgoć i mnóstwo mikro dziurek miał, które nie można było wykryć czujnikami, gdyż tak jest zabudowany szczelnie. Kupno PAROWNIKA, to następna historia, bowiem ASO nie udostępnia numeru OE jak nie robi serwis, a wersji do Golfa 7 jest co najmniej kilka różniących się załamaniami rurek i stroną ich wyjścia, tak więc kupiłem w sumie 5 sztuk, zanim dostałem właściwy, a na parowniku numerów tych NIE MA ! Demontaż jest fatalny, gdyż dostęp i zamocowanie deski z osprzętem jest skomplikowane, jest dużo ukrytych mocowań i ciasno osadzona, ale dałem rady. Gdyby ktoś chciał porady, chętnie pomogę.
Dodane 2 miesiące temu
Opiłki w układzie paliwowym Common Rail
  • Volkswagen Golf VII Hatchback 3d 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW 2015-2016
  • układ wtryskowy
  • 180 tys. km
samochód kupiony przy przebiegu 160tys, silnik pracował rowno elegancko nie było się do czego doczepić, po zakupie sprawdzajcie filtr paliwa i najlepiej wyciągnijcie zbiornik paliwa w ktorym siedzi filtr i świeccie latarką, u mnie były złote opiłki (od pompy wysokiego ciśnienia). Zaczęło się od tego że silnik zaczął stukać głośniej ale nie tracił mocy ani nim nie szarpało podczas jazdy, miał problemy z odpalaniem na zimnym oraz ciepłym silniku tak jakby nie dostawał odpowiedniej dawki - kręcił dłużej i jak już łapał to nim szarpało lekko.
Dodane 8 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Volkswagen Golf VII Variant Alltrack

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów