Szukaj

Volkswagen Golf VIII Hatchback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Volkswagen Golf VIII Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Nowy Golf VIII generacji oparty jest na platformie MQB. Jego nadwozie ma długość 428 cm, 146 cm wysokości zaś rozstaw osi wynosi 284 cm. Golf mk8 nie będzie już oferowany w wersji trzydrzwiowej.

Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4282 mm
Szerokość 1789 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2073 mm
Wysokość 1483 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2011 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Rozstaw kół - przód 1534 mm
Rozstaw kół - tył 1502 mm
Prześwit 115 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 968 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1471 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1440 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1237 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 381 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1003 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 800 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1493 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Ergonomia

Wybrane oceny

4,6
~Sławek
Volkswagen Golf VIII
Hatchback Facelifting 1.5 TSI 116KM 85kW
gdyby nie jego "ciężkość" na pierwszych dwóch biegach dałbym ocenę 5. Miałem Octavię 1.0 115km wcześniej i zakładałem, że czterocylindrowiec musi conajmniej tak jeździć jak ta Octavia. Nie mogłem przez zakupem zrobić jazdy próbnej w tym silniku więc zaufałem przeczuciu i się rozczarowałem. Przy jeździe miejskiej tak jakby brakowało mu mocy a przy kręceniu na obroty na biegu 1/2 strasznie buczy. NATOMIAST - zrobiłem trasę w wakacje do włoch i z powrotem i byłem zachwycony. Spalanie dla prędkości 120-140km.h na autostradzie 5.0. Sama jazda bardzo przyjemna. podsumowując - do tras jak najbardziej - do miasta lepiej inny silnik
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
4,8
~Norbert
Volkswagen Golf VIII
Hatchback Facelifting 1.5 TSI 116KM 85kW
o zakupie samochodu zdecydowała cena, a w zasadzie stosunek ceny do produktu, za 105 tyś zł ciężko kupić Hatchback z takim wyposażeniem i z 4 cylindrowym silnikiem. Po przejechaniu ponad 4 tyś kl brak poważnych uwag co do samochodu, jakieś minusy ma np : za krótka skrzynia manualna na biegu 1 oraz 2, za to 6 bieg bardzo bardzo długi - chyba na przeloty autostradą. Samochód ma wygodne fotele i przy normalnej jeździe poza szumami opon zimowych z tyłu jest bardzo cichy. Brakuje wygodnych mocowań na kubik z kawą dla kierowcy i pasażera z przodu - co co jest to słabe jest. Z tyłu 3 strefowa Klimą, i wygodny podłokietnik z otworem do bagażnika - w tej cenie nikt tego nie oferował na rynku. Bagażnik jak na Hatchback jest ok, mógł by być głębszy, wykończony jest dobrze. Samochód mało pali co jest do odnotowania ponieważ podróż droga krajowa na 80 km 4,6l/100km,normalna jazda 25% miasto 75% poza miastem 5,6l/100km, 100% miasto i korki 7,8l/100km. Czy kupił bym ponownie, w takiej cenie tak.
Dodane 8 miesięcy temu
4,4
~KamilZnawca1337
Volkswagen Golf VIII
Hatchback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Jestem zadowolony z Golfa. Najważniejszy dla mnie był stosunek ceny do jakości. Po dogłębnej analizie rynku doszedłem do wniosku że w moim budżecie (czyli 120-130k) auta z grupy VAG będą najlepszym wyborem. Wybrałem wersję 50 anniversary z 1.5 TSI, 6 biegowy manual. Kosztowała ona 115k z pakietem zimowym i pakietem systemów asystujących. Wersja z automatem nie podlegała żadnemu rabatowaniu i kosztowała 150 000. 35 tysięcy różnicy to absurd więc zdecydowałem się na manual. Auto jest dosyć wygodne, bardzo dobrze się prowadzi. Ilość technologii w kokpicie jest na dobrym poziomie. Duży ekran to bardzo funkcjonalne narzędzie i ułatwia jazdę. Silnik jest dynamiczny, wystarczający dla przeciętnej osoby. Największym plusem tego auta jest obecność asystenta jazdy na autostradzie (travel assist), bardzo ułatwia życie i moim zdaniem nie opłaca się go nie kupić jeśli jeździsz w trasy. Jeździłem wieloma nowymi autami i w tym golfie działa on na najwyższym poziomie.
Dodane 11 miesięcy temu
Åšrednie spalanie dla Volkswagen Golf VIII Hatchback Facelifting
5,9 – 6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
Volkswagen Golf VIII
Hatchback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Spalanie jest wyższe niż w filmikach na YouTube. Jeżdżę teraz na felgach 17 i oponach bridgestone blizzak lm005 225/45. Na trasie przy 120 km/h jest to około 6 litrów, wszystko zależy od wiatru, temperatury itp więc mogę przyjąć że wynosi 6 +-0.5l. W mieście może rosnąć do nawet 9 litrów w korkach ale zazwyczaj zamykam się w 7-8l jeżdżąc w Rzeszowie czyli gaz 200m i hamulec. Ostatnio pojeździłem trochę po warszawie (weekend, mało intensywny ruch) i tam spalanie wynosiło lekko ponad 5l!! Więc miasto miastu nie równe bo u mnie o tej samej porze miałbym ponad 6. Drogi krajowe to u mnie kilka % przebiegu więc nie mam dokładnych danych ale wydaje mi się że jadąc spokojnie można zejść poniżej 5L.
Dodane 11 miesięcy temu
5,2
Volkswagen Golf VIII
Hatchback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
W mieście nie wiem, może koło siedmiu. Pomiary z trasy na dłuższych odcinkach w lecie: 3,5 przy 90, 4,2 przy 110, 5,8 przy 130, 7,1 przy 150. Predkosc z gpsa.
Dodane 6 miesięcy temu
5,2
Volkswagen Golf VIII
Hatchback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
W mieście nie wiem, może koło siedmiu. Pomiary z trasy na dłuższych odcinkach w lecie: 3,5 przy 90, 4,2 przy 110, 5,8 przy 130, 7,1 przy 150. Predkosc z gpsa.
Dodane 6 miesięcy temu

Usterki Volkswagen Golf VIII

Liczba wpisów: 16
Problemy z elektronikÄ…
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW 2020-2024
  • instalacja elektryczna
  • 2 tys. km
Witam, Mamy Golfa 8 od 22 stycznia, przejechaliśmy do tej pory 2300km. Dramat!!! Panel dotykowy załącza się jak chce, najczęściej jest czarny, czyli wszystkie funkcje nie są dostępne. Problemy połączenia ecall "SOS", kontrolka czerwona, informacja na panelu zgłoś się do serwisu. Asystent parkowania jest obecnie niedostępny - praktycznie standard codzienny Pobieranie ustawień, czynność ta trwa czasami kilka minut, a czami cały przejazd autem, czyli do pracy około 30km. Temat o który nie widzę aby ktoś pisał, dwa razy zaczął sam hamować z prędkość 90 km/h do praktycznie zera, pomimo braku zagrożenia z przodu, nikt nie jechał, nikt nie stał, totalnie pusta droga. Ogromne zagrożenie dla naszego auta i auta za nami. Kierowca z tyłu myślał, że robię to specjalnie, nie wytłumaczalna sytuacja dla Policji w przypadku kolizji. W czasie kontaktu z serwisami, a obdzwoniłem kilka, otrzymałem info, że to Golf 8 i są problemy z elektroniką, co mnie to powinno interesować. W czasie pobytu w serwisie, nie zostało poprawione nic, info od serwisanta następujące "Jak podłączyliśmy kompa, to wyskoczył komunikat , "Nie ingeruj w oprogramowanie samochodu, pracujemy nad rozwiązaniem problemów, VW"". Dziś piszemy oficjalne zgłoszenie do VW, bo to auto zagraża bezpieczeństwu nie tylko naszemu.
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
System Infotainment zawieszanie
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 TSI EVO 130KM 96kW 2019-2024
  • inne
  • 2 tys. km
Witajcie, Funkcjonowanie systemu Infotainment pozostawia wiele do życzenia. Nasz Golf ma 2 tys. km i niespełna 3 miesiące jeżdzenia. System się zawiesza, RDS nie pobiera informacji, przełącza się samoczynnie na media z telefonu. Kilka razy zawiesił się tak, że cały ekran był czarny, nie zmienisz ustawień klimy, stacji w radiu, nie działa park assist, ... Samoczynnie wylogowuje użytkownika z WeConnect, włączają się ustawienia Gościa. Czasem pobieranie ustawień potrafi trwać kilka minut. Zaczynasz jechać i po jakimś czasie fotel się przestawia do twoich ustawień... problemy zgłoszone w ASO umówiony termin aktualizacji oprogramowania. Dam znać czy się poprawi. Po telefonie do ASO mam wrażenie że problem jest im dobrze znany. Ktoś też ma takie sytuacje u siebie?
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiÄ…zany
22 komentarze
Błąd AdBlue + błąd kontrolki pasów bezpieczeństwa pasażera + błąd wyświetlacza
  • Volkswagen Golf VIII Hatchback 2.0 TDI SCR 115KM 85kW 2019-2024
  • ukÅ‚ad wydechowy
  • usterka fabryczna
Po wyjechaniu z salonu nowym autem, tego samego dnia zapaliła się ikonka silnika i powiadomienie o usterce układu wydechowego - sprawdź AdBlue. Rano w drodze do serwisu zapalił się kolejny komunikat i dołączyła kolejna kontrolka, że zapłon silnika zostanie wyłączony za 1000 km mimo prawidłowego zasięgu AdBlue na zegarach. Fotel pasażera gdy nikt na nim nie siedział piszczał, że są nie zapięte pasy. Po powrocie z serwisu ekran boczny kompletnie się wyłączył, przy okazji wyłączając czujniki parkowania. Klima chodziła jak wcześniej ustawiona bez możliwości zmiany.
Dodane 5 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Volkswagen Golf VIII Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów