Szukaj

Informacje o Volkswagen Jetta V 1.4 TSI 160KM 118kW 2009-2010

Lata produkcji: 2009 – 2010
Segment: Niższa klasa średnia
Tutaj najlepszym kompromisem będzie benzynowy motor 1.4TSI. Mały, podwójnie doładowany, podejrzanie wysoko elastyczny, całkiem oszczędny i do tego dostępny w kilku wariantach mocy. 122KM to minimum, które zupełnie wystarcza, 140KM potrafi podnieść ciśnienie, a 160-170KM zabić. W nieodpowiednich rękach oczywiście. Wszystkie żwawo wchodzą na obroty i pracują cicho, a mocniejszy będzie już tylko 2.0TSI, lub jak kto woli – TFSI, bo ma jedną turbosprężarkę i moc 200KM. Z tą jednostką auto dosłownie lata, bo pomimo tego, że turbina napędzana jest gazami spalinowymi, to i tak załącza się odczuwalnie szybko. Pewnie dużo osób będzie też myślało nad wersjami wolnossącymi. 2.0l 150KM to w sumie aż nadto do tak niedużego auta, a najtańszy 1.6FSI 115KM lub zwykły 1.6 102KM można podsumować dwoma słowami – nic specjalnego. Z tym, że ten pierwszy jest elastyczniejszy i zrywniejszy. Wśród diesli znalazł się poczciwy 1.9TDI 105KM. Przy odpowiednim serwisowaniu jest nieśmiertelny, dlatego jeśli zależy wam na niskim spalaniu i niezawodności, to warto nad nim pomyśleć. Jeśli nie – to są nowsze jednostki. Delikatny, ale równie oszczędny i o wiele dynamiczniejszy 2.0 TDI 140KM, a jeśli to mało – jego wzmocniona wersja ma 170KM. Ten motor bardzo chętnie wkręca się na obroty, a 1.9TDI to przy nim relikt. Szczególnie, jeśli chodzi o sposób pracy.
czytaj więcej
Powagosław
Większość z nas nie zdaje sobie sprawy, jak trudno jest zrobić zgrabny, proporcjonalny kompaktowy sedan. Ilu to zadanie przerosło, uświadamiamy sobie dopiero, gdy patrzymy na auta, takie jak Jetta. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto zrobione w stylu wyszczuplających majtek dla kobiet. Nie kole w oczy, na zewnątrz wszystko ok, ale w środku rozmiary jakby inne od spodziewanych. Ale nie krytykuję, rozumiem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1390 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1500-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 76,5 x 75,6 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
1,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

2,1
~Adam \" VW ? \"
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
auto psuje się mniej więcej 1 na 2 miesiące. Jedna z najbardziej ekstrawaganckich napraw jakie mnie czekały to m.in. skrzynia biegów (automat). Łączny koszt: 8,797zł. Jeśli ktoś ma dużo pieniędzy, zdrowia, chęci i czasu, to niech kupi sobie VW -mnie już przestały bawić ciągłe, nocne powroty do domu lawetą. Przed zakupem tego samochodu też uważałem, że to niemożliwe by WV tak się psuło, że to tylko negatywna opinia rynku publicznego. Teraz już wiem, że nic bardziej mylnego! Znam wielu posiadaczy WV i Ci co mogli -już dawno je sprzedali. Całe szczęście nie jestem już kolekcjonerem niemieckich samochodów. Wyposażenie tego samochodu jest na bardzo wysokim poziomie -skórzane fotele, automatyczna klimatyzacja, el, elegancki wygląd i wiele innych atutów, które aż kuszą by kupić ten samochód! (i na to też się nabrałem) -wszystko fajnie lecz jak widać cały budżet finansowy poszedł w elektronikę i zabrakło pieniędzy na skrzynię i silnik. Jeśli możesz -nie kupuj tego samochodu. Uwierz, że to nie przypadek sprawia, że kilka razy w miesiącu widzisz holowaneg opassata czy golfa, stojące na poboczu VW z trójkątem ostrzegawczym ..-im naprawdę nie zabrakło benzyny ropy. Dodatkowo OPINIA NA TEMAT NAJNOWSZEGO PASSATA (TJ. OD 2006 ROKU), ŻEBY PRZEKONAĆ SIĘ ŻE SIĘ SYPIĄ NA POTĘGĘ. POTWIERDZENIEM JEST RÓWNIEŻ TEST DŁUGODYSTANSOWY W AUTO-ŚWIECIE(100.000 km) W KTÓRYM PASSAT POLEGŁ A TOURAN ZDOBYŁ \"ZASZCZYTNE\" OSTATNIE MIEJSCE-NAJGORSZY TESTOWANY SAMOCHÓD W HISTORII. PROBLEMEM JEST PRZEŁADOWANIE VOLKSWAGENÓW ELEKTRONIKĄ. Jeżeli więc tak ma wyglądać samochód prestiżowy (chyba tylko w naszym kraju bo to samochód dla ludu) czyli Volkswagen np. PASSAT to ja wolę auto dla \"ubogich\" czyli Renault , Peugota, bo co jest lepsze dojechać do celu czy cieszyć się \"prestiżem\" stojąc w środku pola i czekając na pomoc?? w . ********Link do testu Passata************ http://www.auto-swiat.pl/wydania,Test-dlugodysta nsowy-Vol kswagena-Passata-2-0-TDI-Czyli-nasz-wieczny-pac jent,22421 ,1.html Link do testu TOURANA: http://www.auto-swiat.pl/wydania,VW-Touran-2-0-T DI-Trendl ine-Podnosnik-to-jego-zycie,15355,1.html
1,2
~......
Volkswagen Jetta V
Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW
..

Usterki Volkswagen Jetta V

Liczba wpisów: 14
Volkswagen Jetta V