Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Passat B2 Coupe 1.6 75KM 55kW 1980-1988

Volkswagen Passat B2 Coupe 1.6 75KM 55kW 1980-1988
Lata produkcji: 1980 - 1988
Segment: Klasa średnia
Druga generacja Passata (B2) debiutowała pod koniec 1980 roku. Auto było dużo większe od swojego poprzednika, widoczne były też były zmiany stylistyczne podkreślone dodatkowo w trakcie modernizacji, którą model przeszedł w roku 1985. Podobnie jak Passat I, okazał się on wielkim sukcesem Volkswagena. Choć jego produkcję zakończono w 1987 roku, model jeszcze do niedawna był sprzedawany w Chinach pod szyldem Santana. W Ameryce Północnej oferowano go również jako VW Quantum, a w Meksyku jako VW Corsar.
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Passat B2 Coupe 1.6 75KM 55kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 29
Koszt ogólny 63,26 PLN
PB107 PLN
Wydatki serwisowe 83,55 PLN Pozostałe wydatki 4,55 PLN

Dane techniczne Volkswagen Passat B2 Coupe 1.6 75KM 55kW 1980-1988

Podstawowe parametry Volkswagen Passat B2 Coupe 1.6 75KM 55kW
Produkowany od 1980 do 1988 roku
Pojemność skokowa 1595 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 77,4 mm
Typ wtrysku gaźnik

Publikacje o Volkswagen Passat

Newsy o Volkswagen Passat