Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Passat B2 Coupe 1.6 TD 70KM 51kW 1982-1988

Volkswagen Passat B2 Coupe 1.6 TD 70KM 51kW 1982-1988
Lata produkcji: 1982 - 1988
Segment: Klasa średnia
Druga generacja Passata (B2) debiutowała pod koniec 1980 roku. Auto było dużo większe od swojego poprzednika, widoczne były też były zmiany stylistyczne podkreślone dodatkowo w trakcie modernizacji, którą model przeszedł w roku 1985. Podobnie jak Passat I, okazał się on wielkim sukcesem Volkswagena. Choć jego produkcję zakończono w 1987 roku, model jeszcze do niedawna był sprzedawany w Chinach pod szyldem Santana. W Ameryce Północnej oferowano go również jako VW Quantum, a w Meksyku jako VW Corsar.
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz

Dane techniczne Volkswagen Passat B2 Coupe 1.6 TD 70KM 51kW 1982-1988

Podstawowe parametry Volkswagen Passat B2 Coupe 1.6 TD 70KM 51kW
Produkowany od 1982 do 1988 roku
Pojemność skokowa 1588 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 70 KM (51 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 133 Nm przy 2600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 23,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 80 mm

Autorentgen Volkswagen Passat B2

Liczba wpisów: 161

Wilgoć, zapychające się odpływy wody.

dodał: ~Mart76, 9 lat temu
DOSTAJE MI SIĘ WODA POD TAPICERKE OD STRONY PASAZERA Z TYŁU POD STOPAMI.W PODWOZIU NIE ZNZLAZŁEM ŻADNEGO OTWORU ANI DZIURY .OD GURY Z POD USZCZELEK NIEMOŻLIWE BO LAŁEM WODE ZE SZLAŁFA I NIC.POMUŻCIE

Odpalanie auta.

dodał: ~LIDER, 8 lat temu
Witam!!! raffi_77 panie tez tu zagladaja:)maz sie uparl na tego passka,jakby co najmniej On nim jezdzil.Wsiadam do tego cacka,wkladam kluczyk i po paru sekundach autko pali.Ale nie jest tak zawsze rozowo,nieraz jak mu cos odwali to mam ochote kierownice pogryzc.Wsiadam wkladam kluczyk do stacyjki,zapalaja sie pieknie wszystkie kontrolki,swiece zarowe sie nagrzewaja no i wciskam kluczyk do konca zeby odpalic auto a tu klapa,zero reakcji jakby prad nie dochodzil.Co moze byc przyczyna....

Koło dwumasowe i pompa paliwa.

dodał: ~Kwiacior, 8 lat temu
Mam passata 2,0 TDI 2005 I Golfa 1,9 TDI 2005. Dwa auta są serwisowane w ASO i w passacie przy 90000km padła pompa paliwa(1100zł), a przy 108000km koło dwumasowe ze sprzęgłem(ok 4000zł). Można by powiedzieć, że nie tak jak nakazuje producent użytkowane auto. Producent nakazuje (co mi powiedzieli w serwisie) jazdę na zbyt niskich obrotach, przyśpieszanie na 2-biegu i na 1-biegu (ze skrzyżowania jak duży ruch chyba nie wolno ruszać tylko czekać aż godziny szczytu miną), ale to nie jest wina kierowcy ponieważ golfem jeździ inny kierowca i koło dwumasowe+sprzęgło padło przy 89000km(4400zł po...

Publikacje o Volkswagen Passat

Newsy o Volkswagen Passat