Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Passat B4 Kombi 2.0 16V 150KM 110kW 1994-1997

Volkswagen Passat B4 Kombi 2.0 16V 150KM 110kW 1994-1997
Lata produkcji: 1994 - 1997
Segment: Klasa średnia
Czwarta generacja Passata (B4) pojawiła się na rynku w roku 1994. Samochód był właściwie gruntownie zmodernizowaną wersją Passata B3, jednak ze względu na skalę zmian, zyskał status odrębnego modelu. Na pierwszy rzut oka, sylwetka auta nie była stylistycznym przełomem w porównaniu z Passatem III. Zmieniono jednak pas przedni, tylne lampy oraz kokpit kabiny. B4 był też nieco większy od swojego poprzednika. Ostatni model Passata IV wyjechał z fabryki w roku 1996.
Powagosław
Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Passat B4 Kombi 2.0 16V 150KM 110kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 52
Koszt ogólny 45,31 PLN
LPG19 PLN
Wydatki serwisowe 55,63 PLN Pozostałe wydatki 56,54 PLN

Dane techniczne Volkswagen Passat B4 Kombi 2.0 16V 150KM 110kW 1994-1997

Podstawowe parametry Volkswagen Passat B4 Kombi 2.0 16V 150KM 110kW
Produkowany od 1994 do 1997 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 180 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82,5 x 92,8 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Volkswagen Passat B4 Kombi 2.0 16V 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Volkswagen Passat

Newsy o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B4 Kombi