Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Polo II Hatchback Facelifting 1.3 54KM 40kW 1985-1992

Volkswagen Polo II Hatchback Facelifting 1.3 54KM 40kW 1985-1992
Lata produkcji: 1985 - 1992
Segment: Auta małe
Druga generacja modelu pojawiła się na rynku w 1981 roku. Pod względem stylistycznym, Polo II nieznacznie różnił się od swojego poprzednika. Choć minimalnie powiększyły się również jego rozmiary, Volkswagen nadal sprzedawał auto jako model segmentu A. Z wersji sedan zniknęła nazwa Derby, którą zastąpiło określenie Polo Classic. W 1990 roku model został gruntownie zmodernizowany. Jego produkcja zakończyła się cztery lata później.
Powagosław

Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

~Luzacjusz

Autodiagnoza Volkswagen Polo II

Liczba wpisów: 81
nieprawidłowa praca silnika podczas wilgoci
dodał: ~Artur, 6 lat temu
Witam mam problem posiadam vw polo 6n i mam dwa problemy pierwszy z nich to podczas wilgoci gdy podczas próby uruchomienia auto odpali po chwili gaśnie ponownie odpali i znow gaśnie ruszy tylko po przytrzymaniu go na dużych obrotach co może być przyczyną? dróga awaria to podczas wilgoci nie zawsze auto podczas jazdy dodając gazu auto ma jakby brak mocy i w ogóle nie chce jechać całkowicie nie reaguje na dodanie gazu po chwili jazdy na wolniejszych obrotach objaw ustępuje co może być przyczyną? pomocy!
problem z zapaleniem silnika po krótkim postoju
dodał: ~Oscar, 5 lat temu
Sytuacja występuje rzadko ale już od 2 miesięcy, po przejechaniu krótkiego odcinka parę km,zatrzymaniu się krótkim postoju, jest problem z uruchomieniem silnika, zapala się pracuje niestabilnie, a po dodaniu gazu gaśnie.Jak na razie posprawdzałem wszystkie przewody i zmieniłem rodzaj paliwa z 95 na 98 i na chwilę był spokój, ale powrócił.
Dziwny dźwięk podczas jazdy na nierównościach.
dodał: ~Dominik G., 6 lat temu
Problem polega na tym, że w momencie gdy jadę autem i np. pojawia się jakaś pozioma nierówność terenu (czyli np. wpadam w dziurę) pojawia się dziwny dźwięk wydobywający się z silnika. Może ma to coś wspólnego z tym, że po przejechaniu trasy i wyłączeniu silnika coś pstryka w przedniej części silnika tak jakby wentylator może chciał się załączyć a nie może nie wiem. Czujnik temperatury był wymieniany i od tamtej pory jest ten problem.

Dane techniczne Volkswagen Polo II Hatchback Facelifting 1.3 54KM 40kW 1985-1992

Podstawowe parametry Volkswagen Polo II Hatchback Facelifting 1.3 54KM 40kW
Produkowany od 1985 do 1992 roku
Pojemność skokowa 1272 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 54 KM (40 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 97 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 72 mm
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Przeniesienie napędu Volkswagen Polo II Hatchback Facelifting 1.3 54KM 40kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 4

Publikacje o Volkswagen Polo

Newsy o Volkswagen Polo