Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting 1.2 TSI BlueMotion Technology 90KM 66kW 2014-2017

Lata produkcji: 2014 - 2017
Segment: Auta małe

Nie licząc wersji GTI, flagowy wariant ma w Polo 110KM wyciśniętych z 1.2-litrowego motoru benzynowego. Wbrew pozorom to sporo, bo auto z tym silnikiem jest zrywne, chętnie reaguje na polecenia kierowcy i oferuje niezłą elastyczność. Optymalny wybór to jednak słabsza, 90-konna wersja. Mniejszy silnik 1.0 jest już bardziej ospały i wymaga wchodzenia na obroty – sprawdzi się wyłącznie w mieście lub przy nieobciążonym aucie. Co z dieslami? Najsłabszy 1.4 TDI 75KM pozostawia niedosyt, dlatego lepiej sięgnąć półkę wyżej – po wariant 90 KM. Jest też opcja 105-konna, ale to raczej propozycja dla osób, które nie chcą oszczędzić na zakupie auta i często podróżują poza miastem.

Powagosław

Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

~Luzacjusz

Nowy Volkswagen Polo

Cena od 55 490 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting 1.2 TSI BlueMotion Technology 90 KM 66 kW
Tel. (22) 228 64 00
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Oceny Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting 1.2 TSI BlueMotion Technology 90 KM 66 kW

Ogólna ocena
4,43
Średnia dla segmentu 3,97
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(91%) NIE(9%)
ZALETY + Brak poważnych usterek + Układ jezdny + Brak drobnych usterek
WADY - Wentylacja i ogrzewanie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting 1.2 TSI BlueMotion Technology 90KM 66kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 82
Koszt ogólny 26,14 PLN
PB25.33 PLN
Wydatki serwisowe 4,83 PLN Pozostałe wydatki 96,29 PLN

Dane techniczne Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting 1.2 TSI BlueMotion Technology 90KM 66kW 2014-2017

Podstawowe parametry Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting 1.2 TSI BlueMotion Technology 90KM 66kW
Produkowany od 2014 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 4800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 1400-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting 1.2 TSI BlueMotion Technology 90KM 66kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5

Autorentgen Volkswagen Polo V

Liczba wpisów: 42

Wibracje przy prędkosci 80 km/h.

dodał: ~Czesiek, 8 lat temu
Od jakiegoś czasu podczas przyśpieszania auto wpada w wibracje dosyć mocno odczuwalne gdy auto osiągnie 80km/h. Zjawisko to mija gdy wskazówka zbliża się do 100km/h ?! Dłuższy czas się nad tym zastanawiam i jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to zużyte poduszki pod silnikiem. Może ktoś miał taki sam przypadek?! 1.4 TDI przebieg 162tyś.

Pękający oryginalny wężyk spryskiwacza tylnego.

dodał: ~wojthaso92, 7 lat temu
auto posiada orginalnie bardzo kruchy wężyk który po jakimś czasie po drobnym zgięciu pęka,jeżeli czujecie w aucie zapach płynu do spryskiwaczy to może być to, wystarczy wtedy wymacać podłogę pasażera z tyłu za kierowcą czy nie jest mokra.Jeżeli z jakiegoś powodu ktoś rozbiera plastikowe osłony przy progach to warto przed złożeniem sprawdzić czy wężyk nie cieknie.

Drgania silnika, występujące na wolnych obrotach.

dodał: ~AREK, 5 lat temu
Chodzi o silnik 1.2TSI. Zgadzam się z Arkiem.Problem zgłaszałem kilkakrotnie w serwisie,ale po krótkiej wizycie i restarcie oprogramowania problem zniknął,aby pojawić się po kilku dniach.Jestem po okresie gwarancji i nadal silnik drga na wolnych obrotach oraz przerywa przy stałych podwyższonych obrotach.Może ktoś kto rozwiązał ten problem poradzi co zrobić z tym fantem.Słyszałem,że problem jest w czujniku odpowiadającym za niespaloną miesznkę.Niewiem jak długo silnik wytrzyma te drgania.

Publikacje o Volkswagen Polo

Newsy o Volkswagen Polo

Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting