Szukaj

Volkswagen Tiguan III SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 272KM 200kW od 2024

Informacje o Volkswagen Tiguan III SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 272KM 200kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2007 (w Ameryce Północnej oferowany od roku 2008), kompaktowy crossover SUV (segment I). W katalogu niemieckiego producenta Volkswagen Tiguan znalazł się obok większego modelu Touareg, z którym pod względem stylistycznym był od początku powiązany (tak jak również z modelem Golf Plus). Tiguan stał się sporym sukcesem rynkowym Volkswagena i jednym z najchętniej nabywanych SUV-ów na europejskim rynku – do tej pory nabywców znalazło niemal 3 miliony egzemplarzy. Nazwę Tiguan wybrano w głosowaniu przeprowadzonym przez magazyn „Auto Bild”. Jest ona zespoleniem słów: „tiger” i „iguana”. Druga generacja samochodu dostępna jest w sprzedaży od roku 2016.
czytaj więcej
Powagosław

Mniejszy brat Touarega jest mniej terenowy od konkurencji. Ta „mniejsza terenowość” najlepiej wyrażona została w wyglądzie Tiguana. Ten samochód wygląda bardzo poprawnie, ale w przypadku SUV-a to nie jest komplement.

~Powagosław
Luzacjusz

Auto dla offroadera-domatora, który po codziennej przejażdżce do pracy (ulicą pod górę, dwa zakręty, a dalej prosto), siada w kapciach na kanapie, a oglądając relację z rajdu Dakar, nerwowo zagryza wargi i myśli: „O Jezusie frasobliwy! Jak oni niszczą te samochody”.

~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika hybrydowy plug-in
Moc silnika 272 KM (200 kW) przy 1500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1500-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 74,5 x 85,9 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Systemy bezpieczeństwa
  • Volkswagen Tiguan III SUV
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 1
Dzisiaj w ramach dość częstego zawieszania się systemów bezpieczeństwa doszły koleje, otóż zazwyczaj auto uruchamiało hamowanie awaryjne w absurdalnych sytuacjach i dzisiaj dla odmiany nic nie zadziałało a akurat doszło do sytuacji, kiedy auto przede mną ostro zahamowało i tylko cud spowodował, że nie uderzyłem w jego tył....żeby było zabawniej wysiadł system kamer....auto za ponad 200 tys. a ja mam takie niespodzianki mniej więcej raz na 1-2 tygodnie ...brawo VW. Zastanawia mnie tylko jak to się dzieje, że żaden urząd nie interesuje się tą sytuacją, bo z tego co ja wiem nie ma użytkownika, który nie maiłby z tym problemu (nawet pracownicy VW, tylko im nie wolno o tym mówić)
Dodane 5 miesięcy temu
Szarpanie podczas jazdy
  • Volkswagen Tiguan III SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 272KM 200kW od 2024
  • układ napędowy
  • 8 tys. km
Po spadku temperatury (od ok 10stopni i mniej), samochód zaczął szarpać. Objaw występuje głównie po dłuższym postoju, niezależnie czy po nocy czy np po jeździe, stając pod sklepem. Charakteryzuje się tym ze jadąc w trybie elektrycznym nagle szarpnie jakby dochodziło do zblokowania układu napędu, po czym jedzie dalej. Nie ma znaczenia tryb skrzyni D lub S, stopień wciśnięcia pedału gazu. Wg VW ten typ tak ma. Oczywiście aktualizują sterowniki i palą głupa.
Dodane 2 dni temu
Oczekuje na rozwiązanie
Połączenie przez Bluetooth
  • Volkswagen Tiguan III SUV 1.5 eTSI 150KM 110kW od 2024
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 3
Od nowości samochód po połączeniu telefonu przez bluetooth i ponownym wyłączeniu samochodu nie jest w stanie się ponownie połączyć z telefonem mimo, że figuruje on na liście urządzeń w pojeździe. Niezależnie od marki telefonu. Pomaga jedynie usunięcie i ponowne sparowanie. ZA KAŻDYM uruchomieniem samochodu. PORAŻKA
Dodane 8 miesięcy temu
Volkswagen Tiguan III SUV Plug-In

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów