Szukaj

Informacje o Volvo V40 II Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Niższa klasa średnia

Kompaktowy, piÄ™ciodrzwiowy hatchback (pierwszy w historii Volvo) klasyfikowany w segmencie C (niższa klasa Å›rednia), produkowany od 2012 roku. V40 zostaÅ‚ wprowadzony do oferty szwedzkiej marki w miejsce modeli S40/V50. Choć nosi ten sam symbol, co model kombi, wersja Volvo S40 (produkowany w latach 1995-2004), nie ma z nim nic wspólnego. Wraz z debiutem auta, marka zerwaÅ‚a bowiem z tradycyjnym nazewnictwem, wedÅ‚ug którego model oznaczony literÄ… „V” oznaczaÅ‚ nadwozie typu kombi. V40 powstaÅ‚ na zmodyfikowanej pÅ‚ycie podÅ‚ogowej Ford C1, którÄ… dzieli m.in. z Volvo C30. Jego projektantem byÅ‚ Peter Horbury.

czytaj więcej
Powagosław

Wszystko to, czego można byÅ‚o siÄ™ spodziewać bo Volvo plus coÅ› jeszcze. Co takiego? Dynamizm, rewelacyjne proporcje i lekkość linii, czyli cechy, które nie zawsze byÅ‚y domenÄ… samochodów szwedzkiej marki.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak. Tak, podoba siÄ™, bo patrzÄ™ i widzÄ™, że to Volvo, choć widzÄ™ też, że projektantów korciÅ‚o, by kombinować. Oprócz tego, że samochód powinien być atrakcyjny (a ten jest), miÅ‚o, gdy zachowuje jakiÅ› element tożsamoÅ›ci marki. Ile można patrzeć na auta, które sÄ… jak szafki w basenowej szatni: różniÄ… siÄ™ tylko zamkami?

~Luzacjusz

Volvo V40 II Hatchback Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4370 mm
Szerokość 1783 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2041 mm
Wysokość 1420 mm
Wysokość z anteną 1439 mm
Rozstaw osi 2647 mm
Rozstaw kół - przód 1559 mm
Rozstaw kół - tył 1546 mm
Prześwit 120 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 984 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 932 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 324 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 960 mm
Wysokość bagażnika 760 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 684 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1508 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria + Skrzynia biegów

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

4,6
~Mariaci
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
Bardzo fajny kompakt klasy premium. Na ogromny plus jego solidne wykonanie, super prowadzenie. Nie wygląda na duże, jest natomiast bardzo pakowne o czym się przekonaliśmy na urlopie 2+2. Na tle trzech konkurencyjnych marek ten jest ewidentnym liderem, ma wszystkie najważniejsze cechy gdzieś idealnie po środku przy czym nie jest przesadnie drogi. Wybór był przypadkowy, ale okazał się w 100% trafiony, choć niektórzy mówią, że auta Volvo są nudne to niech sobie mówią :), kolejne auto to również będzie Volvo. Wyposażenie w wersji Inscription jest wystarczające, polecam ONE CALL. Dodam, 3 lata tylko jedna nieplanowana wizyta (wymiana EGR na gwarancji), ale na kołach, reszta to serwis, polowe taniej niż BMW.
4,6
~Kujud
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Zdecydowanie niedocenione auto na Polskim rynku. Jeździłem również dieslem 2.0 150KM (zrobiłem nim 2 tys km), również pozytywnie oceniam, ,ale przede wszystkim znacznie mniejsze spalanie na autostradzie. Świetny, niebanalny wygląd, przyjemnie się prezentuje. Auto bardzo dobrze się prowadzi. Szeroki Profil opon, sztywne zawieszenie, ten samochód naprawdę świetnie trzyma sie drogi. Jedno z najlepiej trzymających się drogi aut, a jeździłem wieloma współczesnymi. Świetna jakość wykończenia wnętrza (prawdziwy metal i skóra w środku), dobre spasowanie. Jakość lakieru również bije większośc marek, miałem lekką obcierkę ze współczesnym Passatem. Efekt? u mnie zero śladu we VW zostało trwałe otarcie (oba samochody ciemne metaliki). Automat bardzo sprawnie chodzi i zmienia biegi, Ergonomiczny wyświetlacz, czytelnie przedstawione dane, dodatkowo możliwośc zmiany kolorów ekranu fajny dodatek jakby się komuś wyświetlacz nudził. Dodam że posiadam najwyższa wersje wyposażenia: INSCRIPTION+pakiet WINTER
4,6
~Konrad
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Świetne auto, rewelacyjnie wyglądające. Podoba mi się pod każdym względem. Jednym z minusów jest brak Spotify, zablokowana możliwość oglądania filmów na internecie, oraz brak dotykowego ekranu. Szkoda bo np. w sensus conect w V60 z 2013r był ten ekran. W aucie podoba mi się również zmiana kolorów otoczenia, które naprawdę działają, lecz w nocy w niebieskim tle wyglądałem trochę dziwacznie. Szkoda że funkcja sterowania głosem nie działa po polsku... Testowałem ją po zmianie języka sytemu na angielski i działa bardzo podstawowo (nie tak jak Google Asystent) i reaguje na podstawowe komendy (radio, phone, seting, media...). Ogólnie rzecz biorąc auto mi się podoba i mogę szczerze polecić je innym osobom.
Åšrednie spalanie dla Volvo V40 II Hatchback Facelifting
7,0 – 8,5
l/100 km
5,6 – 7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 T3 152KM 112kW
6,2 L/100km to zużycie przy utrzymywaniu 120km/h na trasie. 7,4 L/100km to najlepsza wartość opisująca ogólne, średnie spalanie pojazdu. Jazda autostradowa przy prędkości 150km/h skutkuje zużyciem rzędu 8,5 L/100km (podobny wynik w mieście latem). Sporo na trasie zależy od warunków wiatrowych. Przy jeździe 110km/h osiągnąłem rekordowo niskie spalanie na poziomie 5 L/100km (!) przy wietrze w plecy ok. 5 m/s (wg. prognozy yr.no). Zimą w mieście przy włączonym ogrzewaniu, podgrzewaniu szyb i foteli spalanie sięga 9.2 L/100km.
7,5
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Świetny silnik do tego auta, dynamiczny, oszczędny w trasie jak i w mieście. Przy 140km/h pali około 8-9l/100km. Dodatkowo chciałem zauważyć, że silnik T3 ma bardzo przyjemny dźwięk jak na swoją niewielką pojemność zmniejszoną z 2.0 (MT) do 1.5(AT) + 8s do setki mówi samo za siebie przy dość dużej wadze w porównaniu do innych kompaktów co nie ma dużego wpływu na prowadzenie, wręcz jest bardzo dobre, przyjemne i w miarę bezpośrednie. Jeżeli chcemy osiągnać niskie spalanie w mieście (około 7,5-8) to trzeba jeździć w trybie ECO+ i umiejętnie posługiwać się systemem Start-Stop. Gorąco polecam - gdyby mi nie zależało na niskim zużyciu paliwa w mieście wybrałbym wersje 190 KM dla lepszej elastyczności powyżej 140 km/km ale to tylko na niemieckich autostradach :)
8,0
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 T5 245KM 180kW
Co do spalania to jestem miło zaskoczony. Mam przejechane 23000 km. Swoje obserwacje sprowadzę do porówniania do zrobionego tu testu: https://www.youtube.com/watch?v=_Vm5UoHCPcc 1. Na trasie przy spokojnej jeździe ok 90km/h wychodzi mi ok 5,0-5,3 2. Na autostradzie przy ekonomicznej jeździe zaliczając: wyjazd z centrum miasta, 250 km autostrady na której są postoje, 4 bramki i wjazd do centrum miasta można zejść do 6,5 litra. To wszystko przy prędkości chwilowej ok 120-140km/h i średniej 100km/h. 3. Przy prędkości 140 km/h na autostradzie wychodzi 8,0-8,5 l/100km. 4. Po mieście wszystko zależy od nogi i trasy, mi nie udało się zejść poniżej 8l/100km tak jak to miało miejsce na teście spalania przeprowadzonym przez Zachara. No chyba że liczy się przejazd nocą przez centrum Krakowa mając zieloną falę - w takim przypadku można zejść do 7 litrów. Przy "normalnej" jeździe po mieście wychodzi mi ok 10-11 l/100km. Samochód polecam bo spalanie w żaden sposób nie zniechęca mając 245 KM pod maską.

Usterki Volvo V40 II

Liczba wpisów: 12
Pękające tuleje
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 4
Dajcie sobie spokój z zakupem tego modelu a przynajmniej z silnikami D3 i D4. Ja miałem D4 190 koni popękały mi tuleje musiałem wymienić silnik (koszt 20tyś) bo zwykły tokarz nie jest w stanie zrobić tulei. Jak wystawiłem części sprawne ze starego silnika na olx (sprawne) to ciągle mam telefony o wał korbowy bo ludziom poobracało panewki, sprzedałem nawet tłok bo kupującemu wypaliło w nim dziurę ogólnie pękające bloki i inne cuda jeśli chcecie mieć problem polecam zakup tego samochodu. I możecie myśleć aa co on wypisuje mnie to nie spotka, jeśli tak myślisz to może być różnie.
1 komentarz
Problem z zamykaniem drzwi
  • Volvo V40 II
  • instalacja elektryczna
  • 86 tys. km
Gdy temperatura spadła poniżej zera zwariowały zamki . Tylne lewe drzwi zamknęły się całkowicie , drzwi od kierowcy mozna zamknąć tylko kluczykiem . Gdy temperatura wzrosła do plus 4 przednie drzwi zaczęly reagować na pilota ale tylne lewe zamknięte i nie reagują na nic .
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Uszkodzeniu uległ blok silnika - pękł
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 4
Podczas spokojnej jazdy na autostradzie pękł blok silnika . D4 190 KM Serwis znał ten rodzaj usterki bo diagnoza była natychmiastowa. Jednak ze względu na koszty (30 tys. )proponują zabrać samochód z serwisu, więc w statystykach brak takich usterek. Akcje serwisowe średnio raz na 6 miesięcy Samochód z 2014
2 komentarze
Volvo V40 II Hatchback Facelifting