Szukaj

Informacje o Volvo V40 II Hatchback Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW 2016-2019

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Niższa klasa średnia

Kompaktowy, piÄ™ciodrzwiowy hatchback (pierwszy w historii Volvo) klasyfikowany w segmencie C (niższa klasa Å›rednia), produkowany od 2012 roku. V40 zostaÅ‚ wprowadzony do oferty szwedzkiej marki w miejsce modeli S40/V50. Choć nosi ten sam symbol, co model kombi, wersja Volvo S40 (produkowany w latach 1995-2004), nie ma z nim nic wspólnego. Wraz z debiutem auta, marka zerwaÅ‚a bowiem z tradycyjnym nazewnictwem, wedÅ‚ug którego model oznaczony literÄ… „V” oznaczaÅ‚ nadwozie typu kombi. V40 powstaÅ‚ na zmodyfikowanej pÅ‚ycie podÅ‚ogowej Ford C1, którÄ… dzieli m.in. z Volvo C30. Jego projektantem byÅ‚ Peter Horbury.

czytaj więcej
Powagosław

Wszystko to, czego można byÅ‚o siÄ™ spodziewać bo Volvo plus coÅ› jeszcze. Co takiego? Dynamizm, rewelacyjne proporcje i lekkość linii, czyli cechy, które nie zawsze byÅ‚y domenÄ… samochodów szwedzkiej marki.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak. Tak, podoba siÄ™, bo patrzÄ™ i widzÄ™, że to Volvo, choć widzÄ™ też, że projektantów korciÅ‚o, by kombinować. Oprócz tego, że samochód powinien być atrakcyjny (a ten jest), miÅ‚o, gdy zachowuje jakiÅ› element tożsamoÅ›ci marki. Ile można patrzeć na auta, które sÄ… jak szafki w basenowej szatni: różniÄ… siÄ™ tylko zamkami?

~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1969 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1750-3000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 82 x 93,2 mm
Zapłon elektroniczny
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

4,6
~Mariaci
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
Bardzo fajny kompakt klasy premium. Na ogromny plus jego solidne wykonanie, super prowadzenie. Nie wygląda na duże, jest natomiast bardzo pakowne o czym się przekonaliśmy na urlopie 2+2. Na tle trzech konkurencyjnych marek ten jest ewidentnym liderem, ma wszystkie najważniejsze cechy gdzieś idealnie po środku przy czym nie jest przesadnie drogi. Wybór był przypadkowy, ale okazał się w 100% trafiony, choć niektórzy mówią, że auta Volvo są nudne to niech sobie mówią :), kolejne auto to również będzie Volvo. Wyposażenie w wersji Inscription jest wystarczające, polecam ONE CALL. Dodam, 3 lata tylko jedna nieplanowana wizyta (wymiana EGR na gwarancji), ale na kołach, reszta to serwis, polowe taniej niż BMW.
4,6
~ELkondzio
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
Auto prezentuje się świetnie pod względem wyglądu (zwłaszcza z LEDowymi światłami z przodu), ergonomii i ekonomii jazdy. Jego urok szczególnie ujawnia się wieczorem, kiedy automatycznie włącza się podświetlenie w kabinie. Jedynymi minusami są skrętność kół i wyciszenie, jednakże można mu to wybaczyć.
4,8
~trewq
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 2.0 D3 150KM 110kW
Jak dla mnie idealny kompakt dla rodziny 2+2. I do miasta, na trasę i na wakacje. Silnik mega elastyczny i dynamiczny ze spalaniem na trasie między 4 a 5 litrów (często bliżej 4). Bardzo przyjemne wnętrze z podświetlanymi drzwiami, lusterkami, z nastrojowym podświetleniem wnętrza (w 8 kolorach). Bardzo dobre reflektory full led. Mega wygodne fotele. Ogólnie to bardzo dobre auto.

Usterki Volvo V40 II

Liczba wpisów: 12
Pękające tuleje
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 4
Dajcie sobie spokój z zakupem tego modelu a przynajmniej z silnikami D3 i D4. Ja miałem D4 190 koni popękały mi tuleje musiałem wymienić silnik (koszt 20tyś) bo zwykły tokarz nie jest w stanie zrobić tulei. Jak wystawiłem części sprawne ze starego silnika na olx (sprawne) to ciągle mam telefony o wał korbowy bo ludziom poobracało panewki, sprzedałem nawet tłok bo kupującemu wypaliło w nim dziurę ogólnie pękające bloki i inne cuda jeśli chcecie mieć problem polecam zakup tego samochodu. I możecie myśleć aa co on wypisuje mnie to nie spotka, jeśli tak myślisz to może być różnie.
1 komentarz
Problem z zamykaniem drzwi
  • Volvo V40 II
  • instalacja elektryczna
  • 86 tys. km
Gdy temperatura spadła poniżej zera zwariowały zamki . Tylne lewe drzwi zamknęły się całkowicie , drzwi od kierowcy mozna zamknąć tylko kluczykiem . Gdy temperatura wzrosła do plus 4 przednie drzwi zaczęly reagować na pilota ale tylne lewe zamknięte i nie reagują na nic .
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Uszkodzeniu uległ blok silnika - pękł
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 4
Podczas spokojnej jazdy na autostradzie pękł blok silnika . D4 190 KM Serwis znał ten rodzaj usterki bo diagnoza była natychmiastowa. Jednak ze względu na koszty (30 tys. )proponują zabrać samochód z serwisu, więc w statystykach brak takich usterek. Akcje serwisowe średnio raz na 6 miesięcy Samochód z 2014
2 komentarze
Volvo V40 II Hatchback Facelifting