Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volvo V50 2.4 140KM 103kW 2004-2010

Lata produkcji: 2004 - 2010
Segment: Niższa klasa średnia
Model o nadwoziu typu kombi, klasyfikowany w niższej klasie średniej (segment C+, grupa premium), produkowany od 2004 roku. Wprowadzony jako zastępstwo dla Volvo V40, gdy na rynku pojawiła się druga generacja modelu S40. V50 to jego odmiana kombi. O ile jednak wersja sedan zatrzymała nazwę S40, to kombi według nowego nazewnictwa Volvo, musiało otrzymać nazwę z nieparzystą liczbą dziesiątek. V50 powstał na płycie podłogowej Forda (P1), którą dzieli m.in. z Mazdą 3 i Fordem Focusem. W 2007 roku V50 został poddany face-liftingowi, po którym auto upodobniło się stylistycznie do modeli S80 i V70.
Powagosław
Eleganckie kombi, które nie boi się konkurencji w postaci zgrabniejszych sedanów, masywniejszych SUV-ów, czy bardziej przestrzennych minivanów. A do tego wygląda niepozornie, jak na grupę premium. Wygląda na to, że V50 naprawdę nie musi niczego udowadniać. ~Powagosław
Luzacjusz
Ziew, jak to mawiają prawdziwi luzacy. Może i V50 to kombi-natorskie dzieło sztuki, ale nie mogę opanować ziewania. Wiem, niesprawiedliwie, bo jak na kombi to i tak wyjątkowo emocjonujący typ. ~Luzacjusz

Dane techniczne Volvo V50 2.4 140KM 103kW 2004-2010

Podstawowe parametry Volvo V50 2.4 140KM 103kW
Produkowany od 2004 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2435 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Volvo V50 2.4 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Autorentgen Volvo V50

Liczba wpisów: 8

Zawieszenie.

dodał: Luki, 8 lat temu
Ciężko opisać słowami stuki w zawieszeniu, w każdym razie dźwięk jest bardzo niemiły szczególnie kiedy koło najeżdża na uskok poprzeczny na jezdni, krótko mówiąc dziurę, krawężnik łaty asfaltowe i inne różności, które serwują nam drogowcy. Przyczyną są tylne tuleje przednich wahaczy. Koszt zamiennika ok. 150zł sztuka. Demontaż polega na wyciągnięciu wahacza z auta i przy użyciu Boscha rozcięcie tulei, niestety nową tuleje należy założyć przy użyciu prasy, metody młota nie polecam, można uszkodzić nie tylko tuleje ale i wahacz.

Elektryka

dodał: ~koiot, 6 lat temu
nigdy wiecej volvo , v50 2006 stanal w szczerym polu w nocy bez mozliwosci zapalenia swiatel awaryjnych i otwarcia bagaznika , bardzo dobrze ze mialem gdzie go zepchnac bo inaczej pewnie Tir by we mnie wjechal, awaria elektryki powtarzam nigdy wiecej volvo

Zawieszenie i elektryka.

dodał: ~tomasz, 9 lat temu
Naprawdę ja nie wiem ludzie skąd Wy te usterki wyciągacie.Ja mam 2.0D kupiłem go w niemieckim salonie jako nowy w 2005 roku mam przebiegu 185000 i nigdy mi się nic nie działo!Prawdziwe Volvo!Nigdy nie korzystałem z ASO - mam zaufanego mechnika = leje,wykonuje regularny serwis,nie oszczędzam na jakości paliwia. Wsiadam,leję, i cieszę się Volvo ,a Wy tutaj jakąś rozpacz tworzycie.Prawda jest też niestety taka ,że Volvo kupione w Polsce ,a w Niemczech to duża różnica ,no i trzeba mieć szczęściedo mechnika- ano i zaznaczam ,że ładuje oryginalne części Volvo i nie oszczędzam!Pozdrawiam

Publikacje o Volvo V50