Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volvo V50 2.0 D3 150KM 110kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 - 2012
Segment: Niższa klasa średnia
Model o nadwoziu typu kombi, klasyfikowany w niższej klasie średniej (segment C+, grupa premium), produkowany od 2004 roku. Wprowadzony jako zastępstwo dla Volvo V40, gdy na rynku pojawiła się druga generacja modelu S40. V50 to jego odmiana kombi. O ile jednak wersja sedan zatrzymała nazwę S40, to kombi według nowego nazewnictwa Volvo, musiało otrzymać nazwę z nieparzystą liczbą dziesiątek. V50 powstał na płycie podłogowej Forda (P1), którą dzieli m.in. z Mazdą 3 i Fordem Focusem. W 2007 roku V50 został poddany face-liftingowi, po którym auto upodobniło się stylistycznie do modeli S80 i V70.
Powagosław
Eleganckie kombi, które nie boi się konkurencji w postaci zgrabniejszych sedanów, masywniejszych SUV-ów, czy bardziej przestrzennych minivanów. A do tego wygląda niepozornie, jak na grupę premium. Wygląda na to, że V50 naprawdę nie musi niczego udowadniać. ~Powagosław
Luzacjusz
Ziew, jak to mawiają prawdziwi luzacy. Może i V50 to kombi-natorskie dzieło sztuki, ale nie mogę opanować ziewania. Wiem, niesprawiedliwie, bo jak na kombi to i tak wyjątkowo emocjonujący typ. ~Luzacjusz

Dane techniczne Volvo V50 2.0 D3 150KM 110kW 2010-2012

Podstawowe parametry Volvo V50 2.0 D3 150KM 110kW
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1500-2750 obr/min
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 77 mm
Dodatkowe informacje Kod silnia 58/D5204T5
Przeniesienie napędu Volvo V50 2.0 D3 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Autorentgen Volvo V50

Liczba wpisów: 8

Zawieszenie.

dodał: Luki, 8 lat temu
Ciężko opisać słowami stuki w zawieszeniu, w każdym razie dźwięk jest bardzo niemiły szczególnie kiedy koło najeżdża na uskok poprzeczny na jezdni, krótko mówiąc dziurę, krawężnik łaty asfaltowe i inne różności, które serwują nam drogowcy. Przyczyną są tylne tuleje przednich wahaczy. Koszt zamiennika ok. 150zł sztuka. Demontaż polega na wyciągnięciu wahacza z auta i przy użyciu Boscha rozcięcie tulei, niestety nową tuleje należy założyć przy użyciu prasy, metody młota nie polecam, można uszkodzić nie tylko tuleje ale i wahacz.

Alternator do wymiany po 150 tys km.

dodał: ~mati, 6 lat temu
U mnie alternator padł po 200 000 km. Najpierw informacja na komputerze o problemach z ładowaniem, potem tak nagrzane jedno uzwojenie, że zaczęło się z niego dymić.

Zawieszenie i elektryka.

dodał: ~tomasz, 9 lat temu
Naprawdę ja nie wiem ludzie skąd Wy te usterki wyciągacie.Ja mam 2.0D kupiłem go w niemieckim salonie jako nowy w 2005 roku mam przebiegu 185000 i nigdy mi się nic nie działo!Prawdziwe Volvo!Nigdy nie korzystałem z ASO - mam zaufanego mechnika = leje,wykonuje regularny serwis,nie oszczędzam na jakości paliwia. Wsiadam,leję, i cieszę się Volvo ,a Wy tutaj jakąś rozpacz tworzycie.Prawda jest też niestety taka ,że Volvo kupione w Polsce ,a w Niemczech to duża różnica ,no i trzeba mieć szczęściedo mechnika- ano i zaznaczam ,że ładuje oryginalne części Volvo i nie oszczędzam!Pozdrawiam

Publikacje o Volvo V50