Szukaj

Volvo V60 II Kombi 2.0 D3 150KM 110kW 2018-2020

Informacje o Volvo V60 II Kombi 2.0 D3 150KM 110kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Wyższa klasa średnia

Oferta silnikowa nowego V60 powinna zadowolić każdego kierowcÄ™ poszukujÄ…cego auta w tym segmencie. Producent zaoferuje dwie hybrydy typu plug-in bazujÄ…ce na turbodoÅ‚adowanych jednostkach benzynowych. SÄ… to: T6 Twin Engine AWD 340 KM oraz T8 Twin Engine AWD 390 KM. W cenniku wciąż znajdziemy siÄ™ silniki wysokoprężne: D3 o mocy 150 KM oraz D4 o mocy 190 KM. WÅ›ród klasy7cznych jednostek benzynowych znajdziemy T5 o mocy 254 KM i T6 o mocy 310 KM.

 

 

czytaj więcej
Powagosław
Ja też kiedyś myślałem, że Volvo to jak kostka masła, zawsze będzie wyglądać tak samo. Sportowe coupe w ciele rodzinnego kombi? Świat się zmienia. Volvo też ma prawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Kiedyś to Bond twierdził, że świat to za mało. Teraz Volvo mówi, że bezpieczny i jakościowo nienaganny wóz to za mało. To więcej oznacza zadziorną stylistykę, na widok której zimny Szwed obleje się rumieńcem. Tak jak na widok Szwedki Izy Scorupco, która rozbierała się przed Bondem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1969 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1750-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 82 x 93,2 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,3
~Michał
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D3 150KM 110kW
Samochód kupiłem używany, od pierwszego właściciela w dobrym stanie z pełną książeczką serwisową. Kupiony głównie ze względu na wygląd oraz fakt że starsze Volva w naszej rodzinie zawsze się dobrze spisywały, ale już po około 6 miesiącach jestem zawiedziony totalnie. Silnik głośny, klekocze jak traktor, skrzynia biegów... oj skrzynia biegów, nie sądziłem nawet że taki badziew jest montowany w samochodach w 2018 roku. Gdy jest zimna szarpie aż niekiedy na mokrej nawierzchni zrywa przyczepność, gdy się chce przyśpieszyć dynamiczniej np. wjeżdżając na autostradę to gubi się w biegach, daje kickdown do odcięcia, potem szuka wyższego biegu przez 5 sekund. We wnętrzu skrzypi prawie każdy plastik na wybojach. Przy prędkości powyżej 90 kmh we wnętrzu jest niesamowicie głośno, szum wiatru, wycie silnika, w 18 letnim Saabie było ciszej i wygodniej.
Dodane ponad rok temu
2,2
~Lukasz
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D3 150KM 110kW
Tragedia, Chiny... Kupiłem że względu na super wygląd, wcześniej miałem v60 z 2013 roku i Uważam, że to było ostatnie Volvo. Jakość wykonania, wyciszenie jest na poziomie golfa 4. Jakbym cofnął się w motoryzacji o 15 lat do tyłu, tylko wygląd ratuje ten samochod
Dodane ponad rok temu
2,6
~Mieszko
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D3 150KM 110kW
Samochód kupiłem używany, poleasingowy od pierwszego właściciela z pełną książeczką serwisową. Model ten bardzo mi się podobał z wyglądu wewnątrz zarówno jak z zewnątrz. Tata posiadał 3 starsze Volva na przestrzeni lat i zawsze był z nich zadowolony więc myślałem że Volvo robi dobre samochody. Oj jak bardzo się myliłem. Tragiczna skrzynia biegów, silnik bardziej pasujący do traktora niż samochodu osobowego.
Dodane ponad rok temu
Åšrednie spalanie dla Volvo V60 II Kombi 2.0 D3 150KM 110kW 2018-2020
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,8
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D3 150KM 110kW
Niestety ale styl jazdy bardzo wpływa na spalanie, o wiele bardziej niż u konkurencji, podejrzewam że masa prawie 1.8t robi swoje przy zmianach prędkości. Najoszczędniej jechać nim ze stałą prędkością. Na zimowych oponach: Przy 120km/h 4.9 - 5.1, przy 140km/h ok 5.5-6, natomiast jazda 160-180 z okresowym hamowaniem do 90-140 i przyspieszaniem to już wyniki powyżej 7L, do ok 7.5. Spokojna jazda po miescie minimum 7L, dynamiczniejsza już prawie 8.
Dodane 8 miesięcy temu
6,5
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D3 150KM 110kW
Witam. Autko jedzone 70% miasto 30% trasa :) ciche spokojne poruszanie się z miłym komfortem wersja inscription volvo v60 kombi, środek nic nie trzeszczy do 140-150km cicho w środku dużo zmieniają dobre opony :) pozdrawiam i polecam autko.
Dodane ponad rok temu
7,5
Volvo V60 II
Kombi 2.0 D3 150KM 110kW
Testowo: Trasa kraków-wawa na tempomacie 110-120km/h, czasami wyprzedzanie to 130/140km/h. Srednia predkosc 105km/h, dystans:280km, opony 2.6atm. Spalanie rowne 5L/100. W miescie i troche A4 to tak 7,5-8L pali. W zakorkowanym miescie pow. 10l. Ogolnie spoko jak na 1,7Tonowe autko.
Dodane ponad rok temu

Usterki Volvo V60 II

Liczba wpisów: 9
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiÄ…zany
9 komentarzy
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Mild-Hybrid B4 nie pdala
  • Volvo V60 II Kombi
  • silnik
  • 996 tys. km
Po odebraniu nowego auta w kwietni br. auto 3-krotnie nie odpaliło, tzn. po przekręceniu przełącznika uruchomienia silnika liczniki wystartowały tak, jakby silnik miał się uruchomić, jednakże nic takiego nie nastąpiło. Brak jakichkolwiek błędów na desce rozdzielczej. Nie chciałem auta oddawać na lawetę, w związku z powyższym zacząłem szukać przyczyny samemu. Silnik elektryczny uruchamia silnik spalinowy - to mnie naprowadziło na moduł baterii 48V - po wyjęciu bezpiecznik od tego modułu silnik wystartował... ;-/ Zgłosiłem sprawę do Volvo - auto trafiło 2 razy do serwisu. Po pierwszym razie nie udało się rozwiązać problemu. Po drugiej wizycie i kolejnej awarii którą byłem zmuszony sam naprawić auto miało wgraną aktualizację modułów i od 2+ miesięcy jest spokój i można się w końcu cieszyć autem. Jako ciekawostkę dodam, że auto zastępcze XC60 z silnikiem B4 diesel też nie odpaliło :) i tym samym sposobem je naprawiłem.. Myślę, że Volvo nie przyznaje się oficjalnie do tego problemu i stara się wgrywać poprawkę podczas okresowych przeglądów,
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Volvo V60 II  Kombi

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów