Szukaj

Informacje o Volvo V90 II

Lata produkcji: 2016 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Powagosław

Po premierze S90 wiadomo było, czego spodziewać się po jego kombi-bliźniaku. Efekt tych oczekiwań jest oczywiście kapitalny, tym niemniej dziś pytanie brzmi: czy V90 jest w stanie płynąć na wysokiej fali popularności SUV-ów? Szczególnie w USA? Oby.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Chińczykom zawdzięczamy papier, proch, ramen i najlepiej zarabiających piłkarzy w historii futbolu (Carlos Tevez. Tak, Tevez!). Teraz moje uszanowanie za kolejne piękne Volvo. Człowiek nigdy tak nie marzył o kombi.

~Luzacjusz

Oceny Volvo V90 II

Liczba ocen: 35
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~Marcin w
Volvo V90 II
Kombi 2.0 D4 190KM 140kW
Dobre, ale na pewno nie wybitne auto. Przygodę z V90 zacząłem niezbyt szczęśliwie - tydzień po odebraniu z salonu wrócił tam na lawecie z powodu jakiejś usterki elektrycznej, ale później było już lepiej. Przesiadłem się na v90 z Peugeota 508 I, i v90 mimo większej kapryśności volvo jest lepszym samochodem niż Peugeot. Opinie jednak pisze po pół roku jazdy mercedesem w213 na którego zmieniłem Volvo, i w wielu aspektach między tymi samochodami jest przepaść - na korzyść Mercedesa. System audio (burmeister(, skrzynia biegów i silnik w W213 są o klasę lepsze niż w v90, jednak za cenę wyższego kosztu eksploatacji
Dodane 2 lata temu
5,0
~Stanisław
Volvo V90 II
Kombi 2.0 D5 235KM 173kW
Samochód nigdy nie sprawiał żadnych problemów, wygląd jest ponadczasowy, ponoć najpiękniejsze kombi na świecie, wg wielu rankingów, magazynów itp. , prowadzenie i dynamika jest wzorowe, napęd 4x4 sprawdza się świetnie, nawet na oponach całorocznych przy ostrym śniegu i zimie, nie było żadnych najmniejszych problemów, w skrajnych sytuacjach widziałem ślizgające się wielkie QUATRRO, czy inne super napędy na zimówkach, gdy ja przejeżdżałem obok, wyciszenie samochodu na najwyższym poziomie, przy prędkościach 180 praktycznie nic nie słychać i nie czuć, bagażnik wystarczający, miejsce dla pasażerów ponadwystarczające, miejsca dla pasażerów z tyłu jest bardzo dużo, rzecz, która trzeba głośno pochwalić to jakość materiałów wykończeniowych wnętrza pojazdu, oraz siedzeń, coś o tym wiem, ponieważ po 250 tys km siedzenia wyglądają jak te salonowe, nie widać, żeby ktokolwiek na nich kiedykolwiek siedział, a ja woziłem dzieci, psy, ładunki typu rowery, bagaże, to na prawdę +++, drugi karoseria, żadnych śladów zużycia, zero korozji, a przede wszystkim najważniejsza rzecz - BEZAWARYJNOŚĆ - totalna, 5 lat użytkowania, 250 tys km przejechane, i totalnie nic ponad normę, rozrząd po 150 tys km, olej co 30 tys km, skrzynia co 60 tyc km, NIC NIGDY SIĘ NIE ZEPSUŁO, nic nawet akumulator jest fabryczny jeszcze, nigdy żadna kontrolka, nigdy żadnych problemów...
Dodane 2 lata temu
4,9
~vsv
Volvo V90 II
Kombi 2.0 D4 190KM 140kW
Auto użytkuję dwa lata, przejechane 126 tyś km. bez żadnej awarii. Silnik D4 190 km spokojnie daję radę i frajdę z jazdy. Spalanie średnie 6 litrów przy masie ponad 1800 kg dla mnie rewelacja. Przed zakupem testowałem Peugeot 508 (nowego), Audi A6 i BMW 5 ale to Volvo zrobiło na mnie najlepsze wrażenie. Mały minus to skrzynia która po mroznej nocy przez pierwsze 2-3 km ma się wrażenie że sprzęgło się ślizga ale czytając forum Volvo jest to chyba naturalne , po lekkim rozgrzaniu działa wzorowo. Warto również wspomnieć że auto jest bardzo ciche i komfortowe a jazda tym autem to sama przyjemność.
Dodane 2 lata temu

Raporty spalania Volvo V90 II

Liczba raportów: 75
Średnie spalanie dla Volvo V90 II
8,2 – 14,2
l/100 km
5,6 – 8,9
l/100 km
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Volvo V90 II
Cross Country 2.0 T5 254KM 187kW
Realnie auto splala ok. 6,5-6,9 l/100 km na trasie i 7,5–8,1 l/100 km w codziennym, mieszanym użytkowaniu, w mieście w korkach max 10l co jest świetnim wynikiem jak na 254 KM w dużym kombi, które wciąż wygląda bardzo atrakcyjnie i jest chyba najładniejszym kombi ostatnich lat. A w wersji Cross Country sprawuje się znacznie lepiej niż SUVy, ma nawet większy prześwit od większości SUVów Największą przewagą V90 jest komfort podróżowania: bardzo dobre wyciszenie kabiny, miękko zestrojone zawieszenie i ergonomiczne fotele sprawiają, że długie trasy są mniej męczące niż w wielu konkurencyjnych modelach klasy premium. Jako rodzinne kombi oferuje również praktyczność – bagażnik ok. 560 l i dopracowaną organizację przestrzeni, co łączy wygodę z funkcjonalnością bez rezygnacji z ekonomiki użytkowania w wersji T5
Dodane 1 miesiąc temu
9,8
Volvo V90 II
Plug-In Facelifting 2.0 T6 Plug-In Hybrid 350KM 257kW
Auto super jeśli chodzi o komfort i dynamikę. Natomiast spalanie znacznie odbiega od deklarowanego, jak i zakładanego przeze mnie. Na pełnym ładowaniu w mieście w trybie pure latem przejeżdża ok 70 km przy płynnej ale w miarę dynamicznej jeździe, zimą schodzi do ok 50 km. Pełne naładowanie akumulatora na ładowarce to zużycie 17,5 kWh, co daje zużycie na poziomie 25-30 kWh na 100 km. Dużo gorzej rzecz się ma podczas jazdy z pustym akumulatorem. Długie trasy z uwagi na wagę auta powodują zużycie znacznie powyżej oczekiwań czy też auta z tylko silnikiem benzynowym. Tempomat 120km/h zużycie ok 8l/100km, 135km/h zużycie 9l/100km a przy ustawionym tempomacie 150km/h zużycie ok 11l/100km. Przy 160 spalanie już ok 13l Dynamiczna jazda po mieście 13-14 l/100km Oszczędna koło 8-9 l/100km, uczciwie można uznać że koło 10l/100km. Ogólnie jest to auto które raczej mimo swoich rozmiarów nadaje się na krótkie trasy, codzienne dojazdy przy lądowaniu z gniazdka, raczej jazdę podmiejsko-miejską. Co zaoszczędzimy na lądowaniu stracimy na trasie, bo podobnie dynamicznie BMW 540i pali w trasie 1-2l mniej.
Dodane 1 miesiąc temu
8,2
Volvo V90 II
Plug-In Facelifting 2.0 T8 Plug-In Hybrid 455KM 335kW
Dane dotyczą trybu 4x4 (constant AWD) w którym preferowany jest silnik benzynowy a nie trybu hybrydowego który preferuje silnik elektryczny. Przy naładowanej baterii i płynnej jeździe silnik pali zadziwiająco mało jak na swoją moc, również w mieście - ruszanie spod świateł odbywa się głównie na silniku elektrycznym, benzynowy wsprzęgla się chwilę po ruszeniu co wyraźnie pomaga zmniejszyć zużycie paliwa. Przy jeździe na polskich autostradach z tempomatem na 150 km/h spalanie wynosi około 10L/100km, natomiast przy 160+ km/h po niemieckich autostradach i rozładowanej baterii spalanie wynosiło 12.3 L/100km.
Dodane 9 miesięcy temu

Usterki Volvo V90 II

Liczba wpisów: 4
Brak dźwięku
  • Volvo V90 II Kombi 2.0 D4 190KM 140kW 2016-2020
  • inne
  • 68 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Auto kupiłam od dealera: Volvo V90 T5 2020. Po wyjeździe zauważyłam brak dźwięku: audio, kierunki, wszystkie dźwięki alarmowe, kamery, czujniki. Auto jest nieme. System Sensu, więc reset przyciskiem home nie działa. Reset do ustawień fabrycznych - bez efektu. Wyłączenie na 30 minut - nic. Auto umówiłam do Volvo ASO, dealer zgodził się pokryć koszty naprawy. Ale zastanawiam się co to może być, bo usterka ponoć częsta i występuje w młodszych modelach, czyli Volvo nie ogarnęło jej do tej pory. Czy ktoś wie, co należy wymienić/naprawić by się jej w 100% pozbyć? Nie chcę być za miesiąc niemiłe zaskoczona powtórką...
Dodane 7 miesięcy temu
Strzelający ogranicznik drzwi kierowcy
  • Volvo V90 II
  • nadwozie
  • 130 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Po przejechaniu około 130 tys. drzwi od strony kierowcy zaczęły skrzypiec i strzelać .Okazało się ze to zużył się ogranicznik drzwi.Naprawa jest bardzo kłopotliwa bo nawet w warsztacie Volvo nie bardzo chcą to naprawiać bo wiąże się to z całkowitą rozbiórka drzwi mimo ze sama część jest niedroga ale dużo roboty.
Dodane ponad rok temu
uszczelka pod pokrywą zaworów
  • Volvo V90 II Kombi 2.0 D4 190KM 140kW 2016-2020
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W moim aucie przy przebiegu około 130 tys. km zauważyłem wyciek spod pokrywy zaworów. objawy - biały dym spod maski - najwidoczniej olej ściekał na rozgrzany silnik. w ASO usłyszałem, że to 'typowe do 150 tys. km". na gwarancji wymieniono uszczelkę, problem zniknął.
Dodane ponad rok temu
Volvo V90 II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów