Szukaj

Volvo XC60 II Crossover T5 254KM 187kW 2017-2018

Informacje o Volvo XC60 II Crossover T5 254KM 187kW 2017-2018

Lata produkcji: 2017 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa generacja XC60 będzie mogła być wyposażona w dwulitrowe, czterocylindrowe silniki z turbodoładowaniem.
W pierwszej fazie dostępne będą wersje dysponujące większą mocą oraz napędem na cztery koła. 
Do wyboru będą dwa silniki diesla D4 190 KM i D5 z technologią PowerPulse o mocy 235 KM,  oraz dwie jednostki benzynowe T5 254 KM i T6 o mocy 320 KM.

Powagosław

XC60 był bestsellerem Volvo (również w Polsce) jeszcze zanim dostał tę nową, obłędną stylistykę. Tak to już bywa, że pewne rzeczy się zmieniają, żeby inne pozostały niezmienne.

~Powagosław
Luzacjusz

Dowód, że wożenie dzieci do przedszkola, szkoły czy na inne korepetycje może być przyjemne. Bo XC60 jest trochę jak „Playboy” ze zdjęciami Emily Ratajkowski: okładka jest super, ale wiesz, że najlepsze czeka cię w środku.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1969 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 254 KM (187 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1500-4800 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 92,3 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~adsta
Volvo XC60 II
Crossover T5 254KM 187kW
Szukalem auta z napedem 4x4 i silnikiem benzynowym o min mocy 250 KM. Myslalem o Audi a4 allroad lub bmw x3, W salonie Audi ale nie chcieli mi sprzedać modelu przed liftem a poliftowych jeszcze nie było dostępnych. W Volvo chciałem kupić V60 crosscountry ale nie mieli w pobliżu 200 km z silnikiem benzynowym. Tak samo BMW. Tylko diesle. Nie mogłem czekać. Chciałem auto już. Przypadkowo wpadło mi w ręce XC60 w ciekawym kolorze (nie czarnym i nie białym) i wyposażeniu R design. Kupiłem demo z salonu. Bardzo fajny samochod. Przestronny. Bardzo ladnie zaprojektowany i wykonany w środku. Oczywiście jak się komus podoba skandynawska stylistyka. Dla mnie super. Auto głownie podróżuje w sytemie (2+2) lub 1 os. W trasie komfortowo sie prowadzi. Bagaznik wystarczajaco pojemny. Jest miło i cicho.
Dodane 4 lata temu
4,7
~adsta
Volvo XC60 II
Crossover T5 254KM 187kW
Szukalem auta z napedem 4x4 i silnikiem benzynowym o min mocy 250 KM. Myslalem o Audi a4 allroad lub bmw x3, W salonie Audi ale nie chcieli mi sprzedać modelu przed liftem a poliftowych jeszcze nie było dostępnych. W Volvo chciałem kupić V60 crosscountry ale nie mieli w pobliżu 200 km z silnikiem benzynowym. Tak samo BMW. Tylko diesle. Nie mogłem czekać. Chciałem auto już. Przypadkowo wpadło mi w ręce XC60 w ciekawym kolorze (nie czarnym i nie białym) i wyposażeniu R design. Kupiłem demo z salonu. Bardzo fajny samochod. Przestronny. Bardzo ladnie zaprojektowany i wykonany w środku. Oczywiście jak się komus podoba skandynawska stylistyka. Dla mnie super. Auto głownie podróżuje w sytemie (2+2) lub 1 os. W trasie komfortowo sie prowadzi. Bagaznik wystarczajaco pojemny. Jest miło i cicho.
Dodane 4 lata temu
4,1
~Czesiekk
Volvo XC60 II
Crossover T5 254KM 187kW
XC 60 II T5 RDesing auto dla tych,którzy już się wyszumieli i przestali ścigać na drodze autami niemieckiej konkurencji. Samochód płynie po drodze dając poczucie spokoju, bezpieczeństwa i komfortu. Nic nie szarpie ,nie denerwuje i nie rozprasza uwagi w czasie jazdy, jesteśmy zrelaksowani i skupieni tylko na drodze i tyle. Oczywiście jak bym chciał mógłbym się przyczepić do detali ( drobnych usterek typu awaria siłowników tylnej klapy) ale po co psuć sobie ogólnie dobre wrażenie. Mam nadzieje ,że dalsze użytkowaniem będzie również przyjemnością.
Dodane 5 lat temu

Usterki Volvo XC60 II

Liczba wpisów: 37
Zużycie uszczelnienia tylnej półosi
  • Volvo XC60 II Crossover Facelifting 2.0 B5 250KM 184kW od 2022
  • zawieszenie
  • 93 tys. km
Po około czterech latach użytkowania i regularnego serwisowania w ASO Volvo do wymiany było jedno z uszczelnień tylnej półosi. Dziwna sprawa, że po takim okresie czasu w aucie niby segmentu premium takie rzeczy się już wydarzają. W swoich wcześniejszych autach takie naprawy musiałem wykonywać po 7 - 8 latach użytkowania auta od nowości... Dodatkowo elementy były tak zużyte i zapieczone, że przy ich demontażu trzeba było rozebrać więcej części niż normalnie jest to wymagane podczas procedury serwisowej i po złożeniu wszystkiego wykonać dodatkowo kalibrację geometrii i założyć nowe śruby montażowe. Kiepsko to świadczy albo o jakości zastosowanych materiałów albo o zastosowanej technologii (montaż, umiejscowienie itp.).
Dodane 9 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Awaria wyświetlacza kierowcy
  • Volvo XC60 II Crossover Facelifting 2.0 B5 250KM 184kW od 2022
  • instalacja elektryczna
  • 96 tys. km
Po ostatnim przeglądzie ASO w styczniu 2025 ujawnił się problem z wyświetlaczem kierowcy (wyświetlacz z zegarami za kierownicą). W dniu kiedy był robiony przegląd, po odebraniu auta i około 5 minutowej jeździe wyświetlacz zblakł, pojawiły się pionowe szaro-biało-czerwone pasy, treści wyświetlacza przebijały się jakby przez mgłę. Ponowna instalacja aktualizacji systemu wyeliminowała problem na parę tygodni aby powrócił w połowie lutego. Do opisanych wcześniej objawów dołączył czarny poziomy pas oraz gdy powróci obraz na wyświetlaczu, to zaczyna on drgać albo przełącza się/wyłącza niektóre wyświetlane elementy... Jestem umówiony w ASO ale nie uśmiecha mi się wymiana wyświetlacza za kilka tysięcy w czteroletnim aucie...
Dodane 9 miesięcy temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Nieszczelne uszczelki tylnich nadkoli
  • Volvo XC60 II Crossover 2.0 B5 Benzynowy Mild Hybrid 264KM 194kW 2020-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 0
We wszystkich modelach Volvo XC60 produkowanych co najmniej od 2017r. po pewnym czasie jazdy (zależy od intensywności jazdy oraz warunków pogodowych) ujawnia się wada konstrukcyjna tylnych nadkoli oraz tylnych drzwi pasażerów. Uszczelka nadkoli, pomiędzy tylnymi nadkolami a krawędzią tylnych drzwi przepuszcza do wnętrza kokpitu wilgoć, pył, piasek, brud, wodę z drogi. Sprawa jest od samego początku znana koncernowi Volvo, który nic z tym nie robi. Część ASO dokłada specjalne nakładki (osłony, fartuchy) na tylne nadkola w ramach przeglądu za darmo albo symboliczne 100zł ale większość ASO wypiera się istnienia problemu i robi te zabiegi w 100% odpłatnie. Dodatkowo jest to niebezpieczne ze względu na przyspieszone zużywanie się (gnicie) wspomnianej uszczelki, która po prostu zaczyna odpadać od nadkola (skorodowany metalowy pancerz nie zaciska się na nadkolu) a jest to droga uszczelka (około 230zł brutto/szt.), która ciągnie się od tylnego nadkola, po dolnym progu do przedniego nadkola (jej montaż w ASO to ok. 516zł/szt.). Oprócz uszczelki korodują tylne drzwi pasażerów w okolicy uszczelki nadkola. W moim wypadku dedykowane, oryginalne Volvo osłony tylnych nadkoli wyeliminowały problem praktycznie do zera, tylko, że ich montaż odbył się łącznie z wymianą uszczelek (które już się rozpadały po dwóch/trzech latach użytkowania auta)... Niestety ASO we Wrocławiu V-Motors nie chciało tego zrobić w ramach jakiejkolwiek gwarancji (pomimo wykupienia głośno reklamowanego pakietu gwarancyjnego za ponad 8 tysięcy zł) i płaciłem za całą akcję 1800,72zł (FV/UP/2368/24). Do tego była bardzo niemiła rozmowa z chyba kierownikiem serwisu, którego wypowiedź można spuentować "jak się panu coś nie podoba, to proszę sobie to robić gdzie indziej"... a jak zrobię gdzie indziej, to jeszcze powiedzą, że złamałem warunki dodatkowej gwarancji XD
Dodane 10 miesięcy temu
1 komentarz
Volvo XC60 II Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów