Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volvo XC90 II 2.0 D4 190KM 140kW od 2014

Lata produkcji: 2014 - teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

SUV bez silników widlastych – da się? Da się. Może to i wada, bo próżno tutaj szukać bulgotu, który jest dostępny choćby u niemieckiej u konkurencji, ale za to wszystkie jednostki napędowe są naprawdę wydajne. XC90 nie należy do najlżejszych aut, dlatego podstawowy diesel 2.0 D4 190KM zapewnia tylko przeciętne osiągi. Choć to nie znaczy, że złe - co prawda czuć w tym przypadku sporą masę, ale spokojnym kierowcom taki wariant się spodoba, tym bardziej że jest dość elastyczny, a mocy brakuje głównie przy wyższych prędkościach i podczas wyprzedzania. Niedosyt skutecznie likwiduje wersja D5 oraz 2-litrowy motor benzynowy, który w najsłabszej wersji oferuje 254KM – to optymalne propozycje, które eksploatuje się po prostu przyjemnie. Najmocniejsza wersja T8 współpracuje z jednostkę elektryczną i wyciska ponad 400KM. W sam raz dla tych, którzy szukają szybkiego SUVa w niepozornym opakowaniu.

Powagosław
Znakomicie wyglądająca alternatywa wobec krzykliwych, często udziwnionych stylistycznie SUV-ów. Volvo nie musiało wymyślać niczego nowego, wystarczyło sięgnąć do tradycji wzornictwa skandynawskiego minimalizmu. To zawsze dobry sposób na ponadczasową elegancję. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie mów, co Ty możesz zrobić dla Szwecji, pomyśl, co Szwecja może zrobić dla Ciebie. A przepraszam, właśnie dała nam czystą formę nowego Volvo. To lepsze niż nowy katalog Ikei, Zlatan Ibrahimović, a nawet wąsy chłopaków z Abby. ~Luzacjusz

Dane techniczne Volvo XC90 II 2.0 D4 190KM 140kW od 2014

Podstawowe parametry Volvo XC90 II 2.0 D4 190KM 140kW
Produkowany od 2014 roku
Pojemność skokowa 1969 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW)
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Volvo XC90 II 2.0 D4 190KM 140kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni

Publikacje o Volvo XC90

Newsy o Volvo XC90

Volvo XC90 II SUV