Szukaj

Informacje o Volvo XC90 II

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. Debiut XC 90 II poprzedziła prezentacja prototypu, na którym został oparty – XC Coupe, przedstawionego w styczniu 2014 roku. Projektantem wersji koncepcyjnej i produkcyjnej jest Thomas Ingenlath. XC 90 II został odmieniony stylistycznie, jest zupełnie nową konstrukcją, pierwszym autem marki zbudowanym na nowej platformie podłogowej: Volvo Scalable Product Platform. Model dostępny również w wersji hybrydowej.

czytaj więcej
Powagosław
Znakomicie wyglądająca alternatywa wobec krzykliwych, często udziwnionych stylistycznie SUV-ów. Volvo nie musiało wymyślać niczego nowego, wystarczyło sięgnąć do tradycji wzornictwa skandynawskiego minimalizmu. To zawsze dobry sposób na ponadczasową elegancję. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie mów, co Ty możesz zrobić dla Szwecji, pomyśl, co Szwecja może zrobić dla Ciebie. A przepraszam, właśnie dała nam czystą formę nowego Volvo. To lepsze niż nowy katalog Ikei, Zlatan Ibrahimović, a nawet wąsy chłopaków z Abby. ~Luzacjusz

Oceny Volvo XC90 II

Liczba ocen: 29
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(66%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Poważne usterki - Drobne usterki

Wybrane oceny

2,7
~maas221122
SUV 2.0 D5 225KM 165kW
Volvo XC90 II
Kupiłem auto ze względu na 3 podstawowe oczekiwania: bezpieczeństwo dla powiększającej się rodziny, design i audio. 1) Co do bezpieczeństwa: auto spaliło się doszczętnie, samozapłon - po 30 km od wyjazdu z autoryzowanego serwisu; po kilku naprawach gwarancyjnych. Dwie pierwsze naprawy dokonane w serwisie głównym Volvo; trzecia naprawa - w innym autoryzowanym serwisie Volvo. Volvo w imieniu swoim i serwisu odmówiło odpowiedzialności za zdarzenie, pomimo, że dysponowali ekspertyzą zewnętrzną wskazującą ich winę. Minęły 3 miesiące od zdarzenia. Nikt z Volvo nawet do mnie nie zadzwonił, by przeprosić za doświadczenia. A mało nie spłonąłem w aucie. Poprawka - mogłem spłonąć dwa razy (za pierwszym razem - bagatela - pękł przewód paliwowy...w rocznym samochodzie...3 tygodnie po naprawach gwarancyjnych silnika...). Za drugim - po naprawie powyższego - ogień spod maski; doszczętnie spalone auto. Dobrze, że dwójka małych dzieci została w domu... 2) Ocena design'u nie zmieniła się z procesem użytkowania. Po prostu bardzo mi się spodobał. 3) System Audio - oczarował mnie na początku. Szkoda, że uciążliwe trzaski (przy niskich i wysokich tonach) całkowicie burzą z czasem pierwsze wrażenie.
4,4
~alex
SUV 2.0 T6 320KM 235kW
Volvo XC90 II
mając do wyboru budżet na suva za ok 400 wybrałem volvo. a dlaczego? q7 jest lepsze technicznie i silnik tfsi jest extra lexus rx ma najlepiej spasowane wnętrze zwłaszcza w f sport rr sport kosmicznie wygląda ale awaryjna pneumatyka x5 świetnie się prowadzi ale jest małe i nakierowane na kierowcę a cayenne mimo że technicznie jest top to po prostu mi się nie podoba natomiast volvo ma to coś co powoduje, że nie angażuje kierowcy do tego stopnia, że musi coś udowadniać sunie spokojnie do przodu taka stonowana nowoczesna elegancja, na osobny akapit zasługuje system hifi naprawdę gra rewelacyjnie tylko mark levinson z lexusa gra porównywalnie warto dopłacić z kilkanaście tysięcy do pakietu z navi, która oparta jest na google maps i można ją bezproblemowo aktualizować i jest dokładna z szerokim wachlarzem restauracji , hoteli itp. dla tych którzy wahają się czy aby volvo jest marką premium ? odpowiem tak przesiadając się z mercedesa nie zauważam, aby volvo było gorsze a śmiem twierdzić, że w wielu aspektach jest lepsze choćby nawet od obecnego ml
3,8
~Jon
SUV 2.0 D5 225KM 165kW
Volvo XC90 II
Auto ok ale... Obawiam się co będzie dalej. Wyskakują błędy typu 'awaria wycieraczek' po cZym dłubię na forum volvo i okazuje się, ze to błąd soft'u. Gorzej bo serwis nie ma jeszcze bladego pojęcia z czym to auto się je. Kolejny problem to skóra którą można zafarbować zwykłymi dżinsami. (I nie jest prawdą, ze ściereczka vel volvo pomaga). Plastiki trzaskają jak oszalałe po dłuższym (4godzinnnym) postoju na słońcu. Połączenie z internetem nie działa i nie jest to wina wpa2 personal. Kolejne odkrycie - klejąca się kierownica (ale to cały czas mam nadzieje wina dzieci). I ostatni świeży zonk - stop start wyłącza silnik podczas gdy auto jeszcze się toczy po czym silnik odmawia posłuszeństwa i stoję jak wryty na środku skrzyzowania. Na szczęście po przestawieniu na P i ponownym 'recznym' odpaleniu auto - ruszyło. Miałem wcześniej Japończyka i byl spokój. Nie wiedziałem co to forum właścicieli auta itp. Teraz zaczynam przesiadywać i marnować czas na coś czego kompletnie robić nie powinienem.
Volvo XC90 II