Szukaj

Informacje o Alfa Romeo Giulia II

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Klasa średnia

Oceny Alfa Romeo Giulia II

Liczba ocen: 14
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Brak poważnych usterek + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Koszty utrzymania - Widoczność

Wybrane oceny

4,4
~Cosmovsky
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Alfa Romeo Giulia II
Przed zakupem brałem pod uwagę praktycznie wszystkie sedany premium z segmentu D, począwszy od Audi A4, BMW 3, Mercedesa C-klasę, Lexusa IS, Infiniti Q50, początkowo Alfy nie brałem pod uwagę. Kryteria jakie musiało spełniać auto to silnik benzynowy o mocy około 200 koni, koniecznie w automacie, wyposażenie nie miało dla mnie dużego znaczenia, nastawiałem się głównie na radość z jazdy. Z całego zestawienia nie udało mi się odbyć jazdy testowej Infiniti więc na jego temat się nie wypowiem. Audi ma świetne wnętrze ale napęd na przód to zupełnie nie to czego szukałem. BMW miało być faworytem od początku ale zawiodłem się dość miękkim zawieszeniem i wyciszeniem wnętrza na słabiutkim poziomie. Mam wrażenie że E90 jeździło znacznie lepiej. Mercedes super wyciszony, bardzo komfortowy , układ kierowniczy precyzyjny, najoszczędniejszy silnik z całego zestawienia (może przez najniższą moc 184 konie), ale mimo wszystko to samochód raczej dla dojrzalszego odbiorcy. Lexus się ani trochę nie zestarzał, mimo iż jest już na rynku kilka lat i wygląda świetnie, minusem jest silnik, ospały jak na moc ponad 240 koni, ciasno zna tylnej kanapie. W końcu przejechałem się Giulią i stwierdziłem że nie chcę nic innego. Nic z tego zestawienia nawet w połowie nie jeździło tak dobrze jak Alfa.
4,1
~DS
Sedan 2.0 TBi 280KM 206kW
Alfa Romeo Giulia II
- przy prędkości 160-200km/h maska przednia trzęsie się, faluje i drży jakby miała za chwilę odpaść. Zupełnie jakby była z tektury. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem haha. -przy wysokich prędkościach (j.w) mam wrażenie ,że tylna oś jest niestabilna (coś jak kiedyś w Polonezie na resorach piórowych). Trzeba pilnować kierownycy,żeby jechać prosto. -układ kierowniczy z jednej strony ma wspaniałe przełożenie ale z drugiej chyba jest to przesadzone, bo przy wysokich prędkościach mały ruch i już jedziemy gdzie indziej. -drzwi z tyłu zewnętrznie wyglądają na duże, jednak po otworzeniu jest to wąski otwór, przez który trzeba wśliznąć się do środka. Profil tylnej kanapy jest też taki,że wypycha pasażera ku środkowi. -utrudnione wysiadanie z tyłu (siedzimy jakby w fotelu kubełkowym) i z przodu za sprawą niepotrzebnie cofającego się fotela. Jesteśmy blokowani przez słupek środkowy. A można to było rozwiązać jak w BMW -kolumna kierownicy mogłaby unosić się do góry. -praca silnika benzynowego przypomina delikatne chrobotanie diesla (oczywiście bardzo kulturalnego diesla z miękką pracą) -w ogóle auto stale jest nerwowe, nerwowo "mruczy" tym autem raczej nie da jeździć się spokojnie i dostojnie. Jazda to ciagle mały wyścig. Pytanie czy zawsze i o każdej porze mamy ochotę na taki "mały rajd" i czy czasem nie potrzebujemy "cichej, subtelnej limuzyny", która na życzenie potrafi świetnie przyspieszyć a kiedy potrzebujemy szybkiej ale komfortowej jazdy, w komfortowych warunkach wieźć nas do celu.
4,8
~DC
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Alfa Romeo Giulia II
Genialne auto. Przejechane 15 tys i tylko wymieniono czujnik temp powietrza, bo były jakieś wątpliwości. Rewelacyjny silnik, tylko 200 KM, a wciska w fotel. Najmocniejszą stroną jest układ jezdny. Masz uczucie, że siedzisz za kierownicą sportowego auta. Precyzja prowadzenia i rewelacyjne właściwości jezdne. Przy +8 stopniach i oponach letnich zawieszenie robi dobrą robotę. To już moja druga Alfa. Pierwsza w 2000 roku, nieudana spotkanie. Tym razem strzał w 10-tkę. Mimo podstawowej wersji wyposażenia jest luksusowo i naprawdę wygodnie. W podstawie podgrzewane fotele, kiera, tempomat, navi, bi-xenon adaptacyjny, czujnik deszczu i fotochrom środkowe lusterko. Jedyne, co mnie denerwuje to brak możliwości wyłączenia na stałe systemu START/STOP. Trzeba za każdym razem ręcznie wyłączać. No i oczywiście ta linia. Włosi to stara kultura i kolebka kanonu piękna w sztuce. Powiem od razu, auto kupiłbym ponownie!
Alfa Romeo Giulia II