Szukaj

Informacje o Audi 80 B4 Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW 1991-1996

Lata produkcji: 1991 – 1996
Segment: Klasa średnia
Czwarta i ostatnia zarazem generacja Audi 80 (symbol 8C, auto potocznie nazywano B4) została zaprezentowana w 1992 roku. Wraz z jej debiutem, zaprzestano stosowania nazwy Audi 90 dla lepiej wyposażonych wersji 80-tki. B4 był pierwszym modelem w historii Audi 80 dostępnym w odmianie kombi (Avant) oraz Cabriolet. W 1993 roku na rynku pojawiły się topowe wersje modelu 80 – S2 sedan i S2 Avant. Choć rok później gotowy był już jego następca - model A4, produkcja 80-tki trwała w sumie do 1996 roku (wersje Avant i Coupe), zaś Cabriolet wycofano ze sprzedaży dopiero w roku 2000.
czytaj więcej

Dane techniczne Audi 80 B4 Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW 1991-1996

Produkowany od 1991 do 1996 roku
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW)
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Zapłon samoczynny

Oceny Audi 80 B4 Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW 1991-1996

Liczba ocen: 9
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(63%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Drobne usterki - Poważne usterki - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

1,8
~WisłaMojeMiasto
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Audi 80 B4
Jest to moja druga 80 b4. Pierwszą kupiłem jako 2-letni samochód, i zrobiłem nim 200kkm, tamten był idealny bo był nowy. Tego mam rok, po tym jak zawiodłem się na passacie b5 postanowiłem wrócić na stare śmieci... i wiecie co, te samochody były świetne dopóki były nowe, teraz większość na rynku to zajechane trupy, nadające się na złom. Mój może nie jest jeszcze taki zły, a przynajmniej pod względem blacharskim, jednak mechanika/zawieszenie, wiecznie coś się w tym dziadowstwie psuje. Silnik w miarę ekonomiczny, w trasie pali około 6l, w mieście spokojnie 8l. Jest dynamiczny, ale strasznie głośny, i niewygodny.
1,9
~Arek
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Audi 80 B4
Porazka na całej lini , szukałem tego modelu 2 miesiące po 3 tygodniach zdałem sobie sprawe że kupienie b4 w idealnym stanie graniczy z cudem (3 egzemplarze były bite w róznych miejscach , miałem miernik lakieru tak więc wiem , czwarty egzemplarz był od handlarza niby auto igła... Zajechałem i jak tylko zobaczyłem przebieg 113 tys.Km a rocznik auto był 93 to olałem to z góry, poprostu żenada co ludzie wymyślają i kombinują. Gdy wreszcze kupiłem auto za 9 tys zł myslałem że bedzie ok ale po 3 miesiacach od zakupu w bagazniku zauważyłem dziwny czerwony proszek pod wykładziną , gdy podniosłem to myślałem że padne , cala podłoga była zardzewiała a płaty farby odchodziły od blachy , ewidentnie auto miałe wspawane nowe blachy i pomalowane niewiem czym:/ , zrobiłem jeszcze raz ta blache i sprzedałem jakiemuś gówniarzowi , co do silnika cos tam z wtryskami się działo i turbina padła. Ogólnie niepolecam ze wzgledu na to że dostać nie bity model graniczy z cudem i mówie tu na własnym doswiadczeniu a oglądałem tych modeli ok.10 i każdy albo blacharka było robiona albo silnik nadawał sie na złom.
1,1
~andrzej
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Audi 80 B4
Niepolecam , auto nudne jak flaki z olejem , silnik pali dużo a osiągi mierne , powyżej 100 km/h w środku jest tak głośno że nieda się rozmawiać:/ , słabe zawieszenie zwłaszcza przednie , w zakrętach strasznie kołysze autem na boki:/ poprostu jedna wielka pomyłka://niepolecam nikomu tej kupy gówna. !!!!!

Usterki Audi 80 B4

Liczba wpisów: 52
Spadek mocy itd
  • Audi 80 B4 Cabrio 2.3 E 133KM 98kW 1991-2000
  • silnik
WITAM. MAM PROBLEM ZE SWYM AUDI SILNIK 2.3E, DOTYCZY ON DUZEGO SPADKU MOCY, WACHANIA OBROTOW NA BIEGU JAŁOWYM, DROBNYCH WYSTRZAŁOW PODCZAS DOJEŻDŻANIA DO SKRZYZOWANIA NA BIEGU, NAGŁY ZRYW NA TRASIE PO CZYM AUTO ZWALNIA. DODATKOWY PROBLEM WYSTĘPUJE PODCZAS RUSZANIA NA ZIMNYM SILNIKU. SAMOCHÓD NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU I PRZYSPIESZA JEDYNIE PODCZAS PODBIJANIA BIEGU. WITAM. MAM PROBLEM ZE SWYM AUDI SILNIK 2.3E, DOTYCZY ON DUZEGO SPADKU MOCY, WACHANIA OBROTOW NA BIEGU JAŁOWYM, DROBNYCH WYSTRZAŁOW PODCZAS DOJEŻDŻANIA DO SKRZYZOWANIA NA BIEGU, NAGŁY ZRYW NA TRASIE PO CZYM AUTO ZWALNIA. DODATKOWY PROBLEM WYSTĘPUJE PODCZAS RUSZANIA NA ZIMNYM SILNIKU. SAMOCHÓD NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU I PRZYSPIESZA JEDYNIE PODCZAS PODBIJANIA BIEGU.
Problem rozwiązany
2 komentarze
zamulanie, osłabienie mocy, brak ssania, złe odpalanie, warjacje z obrotami na luzie
  • Audi 80 B4 Sedan 2.3 E 133KM 98kW 1991-1994
  • układ wtryskowy
Auto nie posiadało obrotów na biegi jałowym, co zaczęło się pogłębiać(na początku jakoś sobie radził i miał)po tych silnych mrozach jednak całkowicie nie chciał "współpracować". Brak ssania i nieprzewidywalność obrotów na biegu jałowym trapiła go od pół roku po założeniu gazu, gdzie wcześniej był ideał. Przyczyn usterki było wiele. Wymiana czujników temp. swego czasu choć nie wiem czy potrzebna,główny problem to układ dolotowy podciśnień powietrza, został uszczelniony i sprawdzony gdzie następnie został wyregulowany układ wtryskowy. W tej chwili jest wszystko tak jak sprzed założenia gazu. Naprawę rozpoczęto od zdjęcia kolektora dolotowego pod którym znajduje się listwa trzymająca ringi w których osadzone są wtryski. Ringi zostały wymienione, wszystkie wężyki posprawdzane i pozaciskane na klemy. uszczelniony został również mikser gazu. Po tym wszystkim samochód odstał całą noc w servisie po czym na podstawie analizatora spalin został wyregulowany układ wtryskowy.
Oczekuje na rozwiązanie
Brak ssania, błędne wskazanie temperatury
  • Audi 80 B4 Sedan 2.0 90KM 66kW 1991-1994
  • silnik
Jak w temacie - brak ssania. Przyczyną może być błąd związany z temperaturą na wyświetlaczu. Wskażnik wychyla się do III kreski (tak 1/3 skali) i utrzymuje się na tym poziomie - czasem wychyli się o 2 milimetry, ale wtedy włącza się już wentylator. Który czujnik odpowiada za ssanie i wyświetlanie temperatury płynu chłodzącego?
Oczekuje na rozwiązanie