Szukaj

Informacje o Audi A4 B6 Cabrio 3.0 quattro 220KM 162kW 2002-2006

Lata produkcji: 2002 – 2006
Segment: Klasa średnia
Druga generacja A4 (oznaczona symbolem B6) debiutowała w 2000 roku. Stylistycznie auto niewiele różniło się od swojego poprzednika, choć było od niego nieco większe. Smuklejsze kształty nadwozia A4 II bardziej nawiązywały jednak do modelu A6 (do A6 upodobnił się też tył A4). W roku 2001 na rynku pojawił się nowy A4 Avant, a kilka miesięcy później – dwudrzwiowa wersja kabrio, następca modelu Audi Cabriolet. Ostatni egzemplarz A4 II wyjechał z fabryki w 2005 roku.
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2006 roku
Pojemność skokowa 2976 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 220 KM (162 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 5
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 quattro
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Średnie spalanie dla Audi A4 B6 Cabrio 3.0 quattro 220KM 162kW 2002-2006
11,6
l/100 km
20,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

20,0
Cabrio 3.0 quattro 220KM 162kW
Audi A4 B6
Srednie zuzycie paliwa jest praktycznie takie same w miescie jak i na trasie, przy czym styl jazdy taki ze klocki starczaja na max 20tys km, dynamiczne przyspieszanie czesto do czerwonego pola, na autostradzie jak sie da to 210 przeloty (jak nie blokuja) nie jezdze po autostradzie 120 raczej w okolicach 170-210. Z przyczepa 1000kg predkosc do 110 spalanie 22-25. Autem zrobilem 100k i prawie zawsze na 40l gazu robie ok 200km. Jak ktos mowi mi ze to pali 10l to nie moge w to uwiezyc. Instalacja LPG sekwencja dzialajaca poprawnie, komputer pokazuje spalanie poprawnie
11,6
Cabrio 3.0 quattro 220KM 162kW
Audi A4 B6
Auto: Audi A4 3.0E (220KM) Quattro Tiptronic Cabrio Jadąc z Poznania do Krakowa (krajowa 5 + A8, tj.obwodnica Wrocławia + A4) przy jeździe nieprzekraczającej 90-100km/h, w terenie zabudowanym do 60km/h (tylko kilka razy zdarzyło mi się "przycisnąć" dość agresywnie do 150-200km/h), to spalanie jakie mi pokazał komputer wyniosło 8.5l/100km - bardzo miło :) Myślę, że gdyby nie to, że kilka razy "przycisnąłem" autkiem, to zszedłbym spokojnie do 8l/100km. Wracając zaś do Poznania (tym razem nieco inną drogą: A4 + krajowa 11) samochód był obładowany 4 osobami i do tego pełen bagażnik, postanowiłem też jechać szybko, dynamicznie i czasem bardzo agresywnie, a więc co najmniej (poza terenem zabudowanym) 120-150km/h, zaś przy wyprzedzaniu TIR-ów gaz dawałem w podłogę - słowem: pełne czerpanie z radości jazdy 220-sto konnym kabrioletem :), to średnie spalanie wyszło mi 11.4l/100km, więc przyzwoicie :) W mieście raczej trudno zejść poniżej 15l/100km, autko po prostu lubi długie trasy, bo przy wolnej jeździe (50-60km/h - teren zabudowany) spala więcej niż przy 90km/h, a przy ruszaniu od zera, to strach patrzeć na odczyty komputera ;) Dach przez 90% trasy był otwarty, więc aerodynamika samochodu była przez to też nieco gorsza. No i gdzie się dało jechałem na tempomacie (90% trasy).

Usterki Audi A4 B6

Liczba wpisów: 78
ciezko odpala jak jest rozgrzany do 90 stopni
  • Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI PD 116KM 85kW 2004
  • silnik
  • 272 tys. km
Występowanie usterki:
Witam autko ciezko pali szczegolnie latem jak jest goraco na dworzu,zima jest troszke lepiej z odpalaniem, wyglada to tak ze jak auto rozgrzeje sie do temperatury 90 st. i odczekam 10 lub 15 minut samochod ciezko odpala przy takich trzech czterech obrotach rozrusznika strasznie szrpie silnikiem i autem po czym odpala, ale zdarza sie co jakis czas ze zgasnie po odpaleniu ,zaznaczam ze taki obiaw jest latem,zima ma lekki opor ,przy zimnym silniku pali od tak zwanego strzala,czy to mroz czy nie, odpala ladnie,prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam.
2 komentarze
zapala się kontrolka airbag i esp
  • Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW 2001-2004
  • instalacja elektryczna
Witam. Po odebraniu auta od mechanika ( wymiana oleju filtrów klocki itp) zauważyłem że zapala się kontrolka airbag i esp. Dzieje się to po przejechaniu 1 go kilometra lub 30stu ( czasem zapalają się prawie równocześnie czasem najpierw airbag póżniej esp lub odwrotnie) znikł również drugi poziom z pamięci komputera pokładowego. Kontrolki gasną po wyłączeniu zapłonu. Auto było podpięte pod komputer ale nie wykryto żadnych błędów ( tyle ze było podpięte gdy kontrolki się nie świeciły) Jaka może być przyczyna i jak to naprawić? Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Skrzynia automat
  • Audi A4 B6 Avant 2.0 20V 131KM 96kW 2001-2004
  • układ napędowy
Witam to po 1 posiadam audi a4 b6 2.0 b automat multitronic skrzynia nowy typ generacji kod silnika alt ogolnie mam problem taki iż jak silnik odpalam rano i jak ostygnie czyli tylko na zimnym na pulpicie po przejchaniu sie z 5 km czyli jak sie zagrzeje znikaja mi biegi P R N D i jadac tak z np 100 km zapala sie na chwile ale rzadko jak biegi przełącza normalnie auto jedzie dobrze itd ale wsteczny raz wejdzie raz nie tzn wejdzie bo czuje ze wsteczny wszedł ale albo auto stoi albo jedzie pomalu ale zawsze zrobie na N wlaczy mi sie tryb awaryjny wlacze R i jedzie ok zgasze odpale D i jazda teraz tak elektryk twierdzi ze czujnik trasy jazdy F125 niby przy skrzyni sie to znajduje ale ja tego nie mam wiec skad taki blad o tym czujniku jesli go nie ma ale pozniej tweirdzi ze niby jest w srodku w skrzyni moze ale znam sie na audi i w to watpie 2 elektryk na kompie ze dzwignia biegow wymienilem koszt 150 zł ale nic to samo jadac do 3 elektryka ze trzeba zaprogramowac sterownik w skrzyni od nowa z galka itd lub go wyciagnac i go naprawic wiec albo albo albo tak albo siak ogolnie bo zapomnialem pisac po zaprogramowaniu dzwigni z pulpite biegi sie pokazuja ale na 5 miniut i znowu zgasna czyli zaprogramowac idzie ale po jakims czasie **** wiec mysle ze tutaj sie dowiem co go boli i co z ty zrobic zimny jest jest oki zagrzeje sie zgasna jakis pomysł koncowy tego tematu z gory dziekuje
Problem rozwiązany
2 komentarze
Audi A4 B6 Cabrio