Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Audi A4 w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Audi A4 B6

Lata produkcji: 2000 - 2006
Segment: Klasa średnia
Druga generacja A4 (oznaczona symbolem B6) debiutowała w 2000 roku. Stylistycznie auto niewiele różniło się od swojego poprzednika, choć było od niego nieco większe. Smuklejsze kształty nadwozia A4 II bardziej nawiązywały jednak do modelu A6 (do A6 upodobnił się też tył A4). W roku 2001 na rynku pojawił się nowy A4 Avant, a kilka miesięcy później – dwudrzwiowa wersja kabrio, następca modelu Audi Cabriolet. Ostatni egzemplarz A4 II wyjechał z fabryki w 2005 roku.
Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo. ~Powagosław
Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć. ~Luzacjusz

Oceny Audi A4 B6

Ogólna ocena
4,23
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(87%) NIE(13%)
ZALETY + Układ jezdny + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Drobne usterki - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Autodiagnoza Audi A4 B6

Liczba wpisów: 155
szumienie w kole prawym podczas jazdy
dodał: ~niedziela, 4 lata temu
szumienie pojawia sie podczas jazdy z przodu wymienilem 2 lozyska nowe tarcze nowe klocki hamulcowe nowe i to sa zeczy orginalne audi i ztylu lozyska nowe,nie mam pojecia co to moze byc opony juz 5 kompletow zmienilem ale na uzywki moze to wina opon albo przegluby szumia jest to mozliwe
Temperatura 70stopni
dodał: kurcok, 5 lat temu
Witam ,miałem ostatnio problem z temperaturą,a mianowicie silnik nie dochodził do temperatury 90ciu stopni.Temperatura trzymała się w przedziałach 60/70 w zależności od stylu jazdy,w mieście i na światłach była wyższa,a w trakcie szybkiej a zarazem ekonomicznej jazdy na autostradzie była niska.
szarpanie silnika na wolnycg obrotach po dojsciu do optymalnej temperatury
dodał: audia479, 6 lat temu
Witam wszystkich , prosze o porade , posiadam Audi a4 2.0fsi przebieg 126000 km 2003 rok , wymienione sprzeglo VAG nie pokazuje rzadnych usterek a mimo to silnik szarpie na wolnych obrotach po rozgrzaniu sie do 90 st. Wolne obroty plasuja sie mniej wiecej na 850-870 obrotow/min - kiedy wlacze nawiew - nawet na najmniejszy obroty podnosza sie do 900 i szrpie troche mocniej . klima chyba jest pusta , dzieki z gory
silnik chodzi na 3 tłoki
dodał: ~Arek, 6 lat temu
Witam. Od pewniego czasu auto gdy osiagnelo nie pelne 90 stopni zaczelo chodzic na 3 tloki i przy tym zapala sie kontrolka kontroli trakcji . Wtedy wylączam auto i po jakis 2 minutach zapalam to chodzi nie rowno ale usterka ustepuje i mozna jechac dalej i gdy silnik rozgrzany nic sie nie dzieje. Teraz dzieje sie to gdy silnik jest zimny. Gdy zapale go podtrzyman na 2 tys. obr. to usterka ustepuje. Na komputerze wykazalo ze to zawor pompowtryskiwacza 1 . CZy to przyczyną jest wtrysk? Moze tak reagowac na zmiane temperatury? Prosze Panowie o rade.
Zapalanie się iformacji beak
dodał: ~trevor, 6 lat temu
Witam po przekręceniu kluczyka zapala mi się na wyświetlaczu pomiędzy zegarami break i kilka razy zapiszczy. Byłem z autem u mechaników ale nie w ASO. Jeden stwierdził, że to coś z ABS-em. Drugi powiedział że to czujnik w klockach. Żadna kontrolka się nie świeci, ABS działa, tarcze nowe, klocki grube, olej w porządku ... usłyszałem by jeździć i się nie przejmować bo pewnie zepsuł się czujnik w klocku. Jak klocki będą się nadawały do wymiany to wymienić i usterka zniknie... Co możecie mi poradzić. Dla mnie ewidentnie jest coś nie tak. Auta same się nie psuja i nie naprawiają

Dane techniczne Audi A4 B6

Moc silników 101–344 KM
Pojemność silników 1,6–4,2 l
Prędkość maksymalna 186–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 5,6–13,2 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Audi A4 B6
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 8247
Koszt ogólny 20,49 PLN
LPG21.82 PLN
ON35.9 PLN
PB93.91 PLN
Wydatki serwisowe 10,82 PLN Pozostałe wydatki 15,15 PLN

Publikacje o Audi A4

Newsy o Audi A4

AUTOCENTRUM.PL S.A.