Szukaj

Informacje o Audi A4 B9 Limousine Facelifting

Lata produkcji: 2019 – 2024
Segment: Klasa średnia

Piąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Model B9 znów nieco powiększył swoje rozmiary, choć dzięki lżejszym materiałom, jego waga spadła o 120 kg. Od strony stylistycznej znów mamy do czynienia z łagodną ewolucją względem poprzedniej generacji, natomiast zmiany w kształcie nadwozia doprowadziły do osiągnięcia najniższego w klasie współczynnika oporu powietrza, który wynosi 0,23. A4 B9 zbudowano na nowej płycie podłogowej VW Group MLB 2 B9 Platform, którą dzieli m.in. z Audi Q7.

czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,6 m
Promień skrętu 5,8 m
Długość 4762 mm
Szerokość 1847 mm
Wysokość 1428 mm
Rozstaw osi 2820 mm
Rozstaw kół - przód 1572 mm
Rozstaw kół - tył 1555 mm
Zwis przedni 899 mm
Zwis tylny 1043 mm
Prześwit 120 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1039 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 953 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1476 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1446 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1421 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1384 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 480 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1080 mm
Wysokość progu załadowczego 684 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 90 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Glossy
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego samochodu i gdyby ktoś mnie zapytał, czy kupiłbym go ponownie to odpowiedziałbym tak. Na razie przejechałem 7000 km i z pewnością wiele jeszcze przede mną. Samochód przykuł moją uwagę już w salonie. Klasyczna sylwetka, prosta linia z ciekawymi detalami oraz przyjemne, minimalistyczne wnętrze bez tej całej topornej „ekranozy”. Jakość wykończenia również zasługuje na duży plus. Przed zakupem oglądałem wiele modeli i w tym budżecie Audi zdecydowanie wygrywało. To samochód bardzo komfortowy, którego głównym zadaniem jest przewieźć Cię z punktu A do B bez zbędnych problemów - i właśnie za to go cenię. Można się przyczepić do dość sztywnego zawieszenia, ale gdy już się do niego przyzwyczaimy, łatwo dostrzec jego zalety szczególnie na długich trasach ale po mieście też się sprawdza.
Dodane 4 miesiące temu
4,9
~Grzesiek
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Generalnie auto jest świetne i jestem bardzo zadowolony z jego wyboru. Materiały, spasowanie - klasa. Napęd quattro - fajnie to jeździ, boksowania kół tutaj nie ma przy depnięciu na światłach, jest efekt katapulty. Zawieszenie sprawnie wybiera nie równości. Jest cicho przy każdej prędkości. Waga prawie 1.6 tony powoduje że auto nie jest czułe na podmuchy wiatru przy szybszej jeździe. Asystenci działają sprawnie. Bagażnik pojemny ~ 500 l - na święta udało się zmieścić 2.5 metrowa choinkę opuszczając oparcia tylnych foteli. Spalanie jak na auto ważące prawie 1.6 tony i posiadające dołączany nąpęd na wszystkie koła myślę że jest ok. Warszawa spokojna jazda wieczorem - 8l, spore korki 12l. Trasa 120 km/h - 6l, 140km/h - 7l. Średnia wychodzi mi 8.5 gdzie jeżdzę tylko po mieście.
Dodane 9 miesięcy temu
4,1
~Filip
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Auto prezentuje się naprawdę dobrze. Niestety żeby było naprawdę na poziomie musi być dobrane prawie wszystko z opcjonalnego wyposażenia co daje nam zawrotną kwotę prawie 300 tyś PLN. I tutaj pojawia się pytanie - czy warto? Odpowiedz na to pytanie zależy tylko i wyłącznie od preferencji oraz naszego portfela. Auto w maksymalnej konfiguracji wyposażone jest we wszelką możliwą elektronikę, światła w technologii MATRIX naprawdę "robią robotę". Pakiet Sline z dodatkiem Competition Plus sprawia że auto wygląda jak S4 (różnica zewnętrzna tkwi jedynie w końcówkach wydechów). Wszelakiego rodzaju dodatki takie jak nagłośnienie, podświetlenie Ambiente czy projektory z logiem S przypominają nam że siedzimy w samochodzie "premium". Ogromnym plusem jest wyjątkowo niskie spalanie które jak na moc 204 koni mechanicznych oscyluje w granicach 5-8 litrów (w zależności od jazdy w trasie lub po mieście). Podsumowując - uważam że Audi wykonało naprawdę kawał dobrej roboty aczkolwiek dla rodziny z dziećmi w tym poziomie cenowym lepiej sprawi się A6 w górę lub model z serii Q5 (w górę). W przypadku gdy nie ma kogo wozić na tylnych siedzeniach dużo lepiej jednak celować w modele A3, A4. Dlatego też punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Dodane ponad rok temu
Średnie spalanie dla Audi A4 B9 Limousine Facelifting
7,3 – 8,7
l/100 km
5,2 – 7,0
l/100 km
7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Audi 2.0Tfsi. Z lpg kme. Myślałem że będzie paliło więcej gazu (8-10)bo benzyny przy normalnej jeździe 5.5 taka delikatna ale nie dziadkowa jazda okolice 90-100km/h natomiast6.5-6.7l/100Km taka autostrada 130Km/h. Jak zaczniemy kręcić i szybciej jechać to i 9 spali. Ale koszt przejechania 100km na lpg to zbiornik 100zl na 500Km. Plus troszkę benzyny. Na dotrysk.
Dodane 8 miesięcy temu
6,2
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Od nowości mam 6,2, przejechane 8000km, dużo jeżdzę autostrada, przy 110-120 można zejść do 5,4-5,7 na autostradzie (zdarzało się w ciepły dzień na trasie przy 100km/h nawet 4,9), w mieście lubi wypić 6-7 przy normalnej jeździe, jak chce się poszaleć to 7-8 średnio, da się wykręcić i 10 na trybie dynamic przy zapier....
Dodane ponad rok temu
6,5
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Samochód pali tylko pół litra więcej niżeli poprzednia Skoda Rapid 1.2. Oczywiście deptać można ale nie po to kupiłem auto, raczej komfort jazdy dla mnie się liczy. Przyjemna hybrydka z tego auta. Co zauważyłem to większe spalanie przy klimatyzacji, zauważalnie więcej grubo ponad literek
Dodane ponad rok temu
Audi A4 B9 Limousine Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów