Szukaj

Audi A4 B9 Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW 2020-2024

Informacje o Audi A4 B9 Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW 2020-2024

Lata produkcji: 2020 – 2024
Segment: Klasa średnia

Piąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Model B9 znów nieco powiększył swoje rozmiary, choć dzięki lżejszym materiałom, jego waga spadła o 120 kg. Od strony stylistycznej znów mamy do czynienia z łagodną ewolucją względem poprzedniej generacji, natomiast zmiany w kształcie nadwozia doprowadziły do osiągnięcia najniższego w klasie współczynnika oporu powietrza, który wynosi 0,23. A4 B9 zbudowano na nowej płycie podłogowej VW Group MLB 2 B9 Platform, którą dzieli m.in. z Audi Q7.

czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Produkowany od 2020 do 2024 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 4475 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1450-4475 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wyciszenie + Karoseria

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,8
~Glossy
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego samochodu i gdyby ktoś mnie zapytał, czy kupiłbym go ponownie to odpowiedziałbym tak. Na razie przejechałem 7000 km i z pewnością wiele jeszcze przede mną. Samochód przykuł moją uwagę już w salonie. Klasyczna sylwetka, prosta linia z ciekawymi detalami oraz przyjemne, minimalistyczne wnętrze bez tej całej topornej „ekranozy”. Jakość wykończenia również zasługuje na duży plus. Przed zakupem oglądałem wiele modeli i w tym budżecie Audi zdecydowanie wygrywało. To samochód bardzo komfortowy, którego głównym zadaniem jest przewieźć Cię z punktu A do B bez zbędnych problemów - i właśnie za to go cenię. Można się przyczepić do dość sztywnego zawieszenia, ale gdy już się do niego przyzwyczaimy, łatwo dostrzec jego zalety szczególnie na długich trasach ale po mieście też się sprawdza.
Dodane 4 miesiące temu
4,9
~Grzesiek
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Generalnie auto jest świetne i jestem bardzo zadowolony z jego wyboru. Materiały, spasowanie - klasa. Napęd quattro - fajnie to jeździ, boksowania kół tutaj nie ma przy depnięciu na światłach, jest efekt katapulty. Zawieszenie sprawnie wybiera nie równości. Jest cicho przy każdej prędkości. Waga prawie 1.6 tony powoduje że auto nie jest czułe na podmuchy wiatru przy szybszej jeździe. Asystenci działają sprawnie. Bagażnik pojemny ~ 500 l - na święta udało się zmieścić 2.5 metrowa choinkę opuszczając oparcia tylnych foteli. Spalanie jak na auto ważące prawie 1.6 tony i posiadające dołączany nąpęd na wszystkie koła myślę że jest ok. Warszawa spokojna jazda wieczorem - 8l, spore korki 12l. Trasa 120 km/h - 6l, 140km/h - 7l. Średnia wychodzi mi 8.5 gdzie jeżdzę tylko po mieście.
Dodane 9 miesięcy temu
4,8
~Michał
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Auto bardzo dobrze się prowadzi. Tryby jazdy (drive select) to świetna sprawa. W trybie comfort czysta przyjemność z jazdy, dynamic działa jak z nazwy ;) Tryb efficiency niestety jazda dziadkowa ale na czymś oszczędzić trzeba. Spalanie średnio na poziomie 8,5L, jazda dość dynamiczna (ale spada, co potwierdza słowa sprzedawcy, który wskazał, że po ok 4-5 tyś km spalanie o ok. 1L powinno się zmniejszyć. Sportowe fotele bardzo wygodne. Drobny minus - widoczność do tyłu (kamera cofania robi robotę ale brakuje mi w niej trybu panoramy jak w H civic Xgen).
Dodane 2 lata temu
Średnie spalanie dla Audi A4 B9 Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW 2020-2024
7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Od nowości mam 6,2, przejechane 8000km, dużo jeżdzę autostrada, przy 110-120 można zejść do 5,4-5,7 na autostradzie (zdarzało się w ciepły dzień na trasie przy 100km/h nawet 4,9), w mieście lubi wypić 6-7 przy normalnej jeździe, jak chce się poszaleć to 7-8 średnio, da się wykręcić i 10 na trybie dynamic przy zapier....
Dodane ponad rok temu
6,5
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Samochód pali tylko pół litra więcej niżeli poprzednia Skoda Rapid 1.2. Oczywiście deptać można ale nie po to kupiłem auto, raczej komfort jazdy dla mnie się liczy. Przyjemna hybrydka z tego auta. Co zauważyłem to większe spalanie przy klimatyzacji, zauważalnie więcej grubo ponad literek
Dodane ponad rok temu
6,7
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Średnie spalanie z 50 tysięcy kilometrów (głównie autostrady i miasto) to 7.5 l. Na trasie między miastami wojewódzkimi przy zachowaniu prędkości 120 km/h da się uzyskać wyniki poniżej 5 litrów, z kolei maksymalnie auto jest w stanie spalić w granicach 12-13 litrów. Rekord to wynik 4 litrów na Zakopiance przy małym ruchu na drodze.
Dodane 2 lata temu
Audi A4 B9 Limousine Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów