Szukaj

Informacje o Audi A4 B9 Avant 2.0 TDI 190KM 140kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Klasa średnia

Piąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Model B9 znów nieco powiększył swoje rozmiary, choć dzięki lżejszym materiałom, jego waga spadła o 120 kg. Od strony stylistycznej znów mamy do czynienia z łagodną ewolucją względem poprzedniej generacji, natomiast zmiany w kształcie nadwozia doprowadziły do osiągnięcia najniższego w klasie współczynnika oporu powietrza, który wynosi 0,23. A4 B9 zbudowano na nowej płycie podłogowej VW Group MLB 2 B9 Platform, którą dzieli m.in. z Audi Q7.

czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Ergonomia + Widoczność + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,0
~Sebastian
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 190KM 140kW
Miałem już w życiu kilkanaście samochodów i zawsze wracam do A4 to już któraś z kolei Audi A4 a pierwsza B9 auto moim zdaniem bardzo dobre jakość wykonania na wysokim poziomie wyposażenie prawie kompletne bardzo dobrze się prowadzi.Wyciszwnie wnętrza bardzo dobre przy 170km/h można normalnie rozmawiać światła full Led robią mega robotę asystent jazdy w korku bardzo fajna rzecz jak i aktywny tempomat nagłośnienie Banga też gra przyzwoicie dla mnie auto idealne polecam co do ceny takich aut No cóż za audi trzeba zapłacić swoją cenę niestety ale warto
4,9
~T
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 190KM 140kW
silnik: super dynamika! skrzynia DSG: mega szybka. szkoda tylko, że na D7 w trybach innych niż dynamic ma za niskie obroty - ale zawsze można użyć łopatki. Dzięki DSG! - juz nie wrócę do manual. Inne automaty jednosprzęgłowe to w porównaniu z DSC tragedia. Komfort: LEDy, virtual cockpit, MMI, Audi connect i ....dodatkowe pokrętło głośności mediów - ależ to wszystko ergonomiczne i intuicyjne! Cały czas odkrywam różne udogodnienia wymyślone przez niemieckich inżynierów np. głębokość schowka przy kierownicy, podpowiedzi dot. przyspieszenia, miejsce wlewu płynu do spryskiwaczy itd. itd. Podobno mocno konsultowali się z klientami. To widać. Wady: cena.
4,6
~Andrzej 111
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 190KM 140kW
Audi a4 b9 avant 2.0 TDI 190 km S tronic . Jeździłem A4 b9 avant z zawieszeniem „Dynamicznym” standard na kołach 18 calowych (Pirelli Cinturato) to idealny kompromis między- komfortem 50% a trakcją 50%. Daje radość z jazdy i komfort- jestem w pełni zadowolony... (na kołach 17 calowych mogę mieć super komfortowe auto a na kołach 18 calowych mam optymalne czyli mogę mieć dwa różne auta). Jeździłem A4 b9 avant z zawieszeniem „Dynamicznym” standard na kołach 17 calowych- relacja- komfort 60% do trakcji 40% Bardzo się buja ale komfort bardzo wysoki. Jeździłem A4 b9 avant z zawieszeniem „Sport” na kołach 18 calowych- relacja- komfortu 40% do trakcji 60%. Daje radość z jazdy ale komfort wyczuwalnie mniejszy trochę jak w Golfie. Wniosek może lepiej kupić Golfa.
Audi A4 B9 Avant