Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi A6 C4 Avant 2.6 V6 150KM 110kW 1994-1997

Audi A6 C4 Avant 2.6 V6 150KM 110kW 1994-1997
Lata produkcji: 1994 - 1997
Segment: Wyższa klasa średnia
Pierwsza generacja A6 oznaczona symbolem C4 debiutowała w roku 1994. Samochód był praktycznie zmodernizowaną wersją swojego popularnego poprzednika, Audi 100. Niemiecka marka zmieniła jednak nazwę swojego modelu zgodnie z nową symboliką obowiązującą w całej ofercie (litera A plus cyfra). A6 i 100 różniły się przede wszystkim kształtami nadwozia. Model A6 zyskał nowocześniejszą, bardziej zaokrągloną sylwetkę. Jego produkcja zakończyła się w 1997 roku.
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Dane techniczne Audi A6 C4 Avant 2.6 V6 150KM 110kW 1994-1997

Podstawowe parametry Audi A6 C4 Avant 2.6 V6 150KM 110kW
Produkowany od 1994 do 1997 roku
Pojemność skokowa 2598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 225 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Audi A6 C4 Avant 2.6 V6 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Autorentgen Audi A6 C4

Liczba wpisów: 45

Wałki rozrządu nie wytrzymują 250 tys. km.

dodał: ~Paweł, 8 lat temu
Nagminne usterki rozrządu w silnikach 2,5Tdi-179km. Słabe smarowanie wałków powoduje nadmierne zużycie. Uważać trzeba na wałki niefirmowe bo wytrzymują 15-20 tys. kilometrów.

Pompa paliwowa.

dodał: ~2,5 TDI 150 KM ( V6), 8 lat temu
Mam Audi A6 z rocznika 98`. Problemy z pompą zaczęły się niedługo po kupnie. Masę pieniędzy wpakowałem w niego, żeby jeździł tak jak powinien. Ogólnie dowiadując się te modele z silnikami 2,5 tdi mają problem z pompami (nie wiem jak te po FL, które mają 180 km ). Trzeba je regenerować, choć nie raz jest to wina osprzętu. Regeneracja i naprawy to koszt. Trzeba również dokładnie ustawiać pompę. PS. Znakiem rozpoznawczym zużycia pompy jest słabe odpalanie, dymienie oraz mała moc przy przyspieszaniu (duszenie, spadek mocy itp). Zdarza się również, że auto po prostu stanie i nie odpali.

Trzecie światło stop.

dodał: ~shogun, 7 lat temu
w większości egzemplarzy wersji kombi występuje ten problem - po prostu lampa 3 stopu jest mniejsza od wnęki na nią, uszczelka z gąbki podwija się przez co po jakimś czasie zalewana wodą odmawia posłuszeństwa. Wymiany wymaga również kostka, którą trzeba kupić dodatkowo. Wymiana choć skomplikowana (samo wyjęcie lampy z klapy, trzeba zsunąć plastikową listewkę, która trzyma blaszki) może zostać wykonana we własnym zakresie i to dość szybko - ok. 30 min, w aso sama wymiana kosztuje ok 100PLN, polecam podklejenie nowej lampy silikonem sanitarnym, problem szybko nie powróci

Publikacje o Audi A6

Newsy o Audi A6