Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Audi A6 C4 S6 Sedan 2.2 Turbo 230KM 169kW 1994-1997

Audi A6 C4 S6 Sedan 2.2 Turbo 230KM 169kW 1994-1997
Lata produkcji: 1994 - 1997
Segment: Wyższa klasa średnia
Pierwsza generacja A6 oznaczona symbolem C4 debiutowała w roku 1994. Samochód był praktycznie zmodernizowaną wersją swojego popularnego poprzednika, Audi 100. Niemiecka marka zmieniła jednak nazwę swojego modelu zgodnie z nową symboliką obowiązującą w całej ofercie (litera A plus cyfra). A6 i 100 różniły się przede wszystkim kształtami nadwozia. Model A6 zyskał nowocześniejszą, bardziej zaokrągloną sylwetkę. Jego produkcja zakończyła się w 1997 roku.
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Dane techniczne Audi A6 C4 S6 Sedan 2.2 Turbo 230KM 169kW 1994-1997

Podstawowe parametry Audi A6 C4 S6 Sedan 2.2 Turbo 230KM 169kW
Produkowany od 1994 do 1997 roku
Pojemność skokowa 226 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 230 KM (169 kW) przy 5900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1950 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Audi A6 C4 S6 Sedan 2.2 Turbo 230KM 169kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Quattro
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny

Autorentgen Audi A6 C4

Liczba wpisów: 45

Pompa paliwowa.

dodał: ~2,5 TDI 150 KM ( V6), 9 lat temu
Mam Audi A6 z rocznika 98`. Problemy z pompą zaczęły się niedługo po kupnie. Masę pieniędzy wpakowałem w niego, żeby jeździł tak jak powinien. Ogólnie dowiadując się te modele z silnikami 2,5 tdi mają problem z pompami (nie wiem jak te po FL, które mają 180 km ). Trzeba je regenerować, choć nie raz jest to wina osprzętu. Regeneracja i naprawy to koszt. Trzeba również dokładnie ustawiać pompę. PS. Znakiem rozpoznawczym zużycia pompy jest słabe odpalanie, dymienie oraz mała moc przy przyspieszaniu (duszenie, spadek mocy itp). Zdarza się również, że auto po prostu stanie i nie odpali.

Woda zbierająca się pod akumulatorem.

dodał: ~padoro, 9 lat temu
józefkazarnowicz 02.09.2009 józefkazarnowicz 02.09.2009 Audi 4B5 przejechało już 320 tyś. km.163KM/120KW, żadnych problemów z elektryką(nie trzeba grzebać w niej samemu, nie podłączać świecidełek)to auto jest z grupy aut inteligentnych, nie lubi jak mu się zakłada duperele.Problem z wałkami-zmieniajcie Longlife nie po 30,000t.km a po 25,000 problem zniknie.Ogólnie auto bez problemowe, przejechałem na oleju roślinnym ok. 100,000t.km i co i nic, Auto ile i jak paliło tak pali.Zmian płynów i części eksploatacyjnych i w drogę. Zbiera wam się woda pod akumulatorem, trzeba raz na rok zdjąć...

Rozrząd.

dodał: ~komix007, 7 lat temu
W tych silnikach rozrząd jest na łańcuchu i wizyta przy 170000km w salonie to ciut szybko zwłaszcza że koszt wynosi od 8000zł do 12000zł w zależności od salonu.Ponoć jest to normalne w tych silnikach.

Publikacje o Audi A6

Newsy o Audi A6