Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi A6 C5 RS6 Sedan

Lata produkcji: 2002 - 2004
Segment: Wyższa klasa średnia
Druga generacja A6 oznaczona symbolem C5 była produkowana w latach 1997-2004. Model na dobre ugruntował pozycję Audi w klasie wyższej. W porównaniu do swojego poprzednika, samochód wyróżniał się nową, jeszcze bardziej opływową i elegancką sylwetką, w stylu fastback. W 2001 roku model przeszedł drobny face-lifting. „A-szóstka” zajęła trzecie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 1998, była też druga w amerykańskiej edycji plebiscytu, a magazyn „Car and Driver” dwukrotnie (lata 2000 i 2001) zaliczał ją do dziesiątki najlepszych aut.
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Audi A6 C5 RS6 Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Audi A6 C5 RS6 Sedan

Podstawowe parametry Audi A6 C5 RS6 Sedan
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Audi A6 C5 RS6 Sedan
Długość 4833 mm
Szerokość 1850 mm
Wysokość 1443 mm
Rozstaw osi 2759 mm
Rozstaw kół - przód 1578 mm
Rozstaw kół - tył 1590 mm
Prześwit 107 mm
Szkic techniczny Audi A6 C5 RS6 Sedan

Autorentgen Audi A6 C5

Liczba wpisów: 45

Przednie zawieszenie.

dodał: ~padoro, 8 lat temu
Niewielka prędkość, ale spora wyrwa i dolny tylny/przedni/ do wymiany /200zł/, a tak ogólnie to spoko 20000 tys. i nie puka nic.

Pompa paliwowa.

dodał: ~2,5 TDI 150 KM ( V6), 8 lat temu
Mam Audi A6 z rocznika 98`. Problemy z pompą zaczęły się niedługo po kupnie. Masę pieniędzy wpakowałem w niego, żeby jeździł tak jak powinien. Ogólnie dowiadując się te modele z silnikami 2,5 tdi mają problem z pompami (nie wiem jak te po FL, które mają 180 km ). Trzeba je regenerować, choć nie raz jest to wina osprzętu. Regeneracja i naprawy to koszt. Trzeba również dokładnie ustawiać pompę. PS. Znakiem rozpoznawczym zużycia pompy jest słabe odpalanie, dymienie oraz mała moc przy przyspieszaniu (duszenie, spadek mocy itp). Zdarza się również, że auto po prostu stanie i nie odpali.

Woda zbierająca się pod akumulatorem.

dodał: ~padoro, 8 lat temu
józefkazarnowicz 02.09.2009 józefkazarnowicz 02.09.2009 Audi 4B5 przejechało już 320 tyś. km.163KM/120KW, żadnych problemów z elektryką(nie trzeba grzebać w niej samemu, nie podłączać świecidełek)to auto jest z grupy aut inteligentnych, nie lubi jak mu się zakłada duperele.Problem z wałkami-zmieniajcie Longlife nie po 30,000t.km a po 25,000 problem zniknie.Ogólnie auto bez problemowe, przejechałem na oleju roślinnym ok. 100,000t.km i co i nic, Auto ile i jak paliło tak pali.Zmian płynów i części eksploatacyjnych i w drogę. Zbiera wam się woda pod akumulatorem, trzeba raz na rok zdjąć...

Publikacje o Audi A6

Newsy o Audi A6

Audi A6 C5 RS6 Sedan