Szukaj

Informacje o Audi A6 C8 S6 Limousine

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia

Nowe Audi A6 to ósma już generacja luksusowej limuzyny segmentu premium, generacja o nazwie C8 stanowi ewolucję stylistyki poprzedniego modelu (C7) ze szczególnym uwzględnieniem charakterystycznych elementów, które pojawiły się z nowym A8 i A7. Limuzyna z Ingolstadt mierzy  4939 mm długości, 1886 mm szerokości i 1457 mm wysokości, rozstaw osi wynosi 2924 mm. Bagażnik pomieści tyle, co w poprzedniej generacji (530 l), jest bardziej ustawny, a dostęp do niego ułatwiony.

czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Audi A6 C8 S6 Limousine – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,1 m
Promień skrętu 6,05 m
Długość 4954 mm
Szerokość 1886 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2110 mm
Wysokość 1446 mm
Rozstaw osi 2928 mm
Rozstaw kół - przód 1620 mm
Rozstaw kół - tył 1603 mm
Zwis przedni 924 mm
Zwis tylny 1102 mm
Prześwit 115 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1054 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 973 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1527 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1501 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1467 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1436 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 520 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1194 mm

Usterki Audi A6 C8

Liczba wpisów: 9
Ekrany dotykowe
  • Audi A6 C8 Sedan 2.0 35 TDI 163KM 120kW od 2019
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Od 2 tygodni użytkuję ten samochód. I co? Na razie porażka. Samochód kupiłem w salonie Audi w Gliwicach. Odbiór, prezentacja, wszystko OK. Dojazd do domu 180km bez stresu. Następnego dnia od rana zonk!!! nie działają ekrany dotykowe. W praktyce nie działa radio, navi, telefon, oraz brak możliwości regulacji klimatyzacji i wszystkich innych rzeczy sterowanych dotykowymi ekranami.Telefon do dealera (sobota), powiedzieli - postaramy się pomóc. OK, jadę 200 km. W Gliwicach wszystko zaczęło działać. Stwierdzono "chwilowy brak komunikacji między modułami". No dobra, elektronika bywa upierdliwa. Wsiadam i w trasę. Wyjazd do Włoch. Jazda bez stresu, małe zużycie paliwa cieszy. Nocleg Słowenia. Rano co? Nie działają dotykowe ekrany. Jestem wściekły , ale jadę dalej. I tu niespodzianka, po 50km ekrany same się włączają. Nocleg nr 1 Włochy podziemny parking. Rano wszystko gra. Nocleg nr 2 Włochy pod chmurką. Rano ekrany nie działają. Taki stan rzeczy przez kolejne dni. Powrót do Polski. Ekrany rano nie działają ,gdy temperatura spada do 12-14 stopni i mniej. Później "ożywają". Po drodze zapala się kontrolka check engine, a pod koniec podróży przy przebiegu 3800km oślepia mnie komunikat "niskie ciśnienie oleju w silniku, natychmiast wyłącz silnik". Nawet nie chce mi się komentować, bo samochód mam w leasingu , do pracy i perspektywa bujania się po serwisach jest przerażająca. Najchętnie oddałbym to "badziewie".
Awaria silnika
  • Audi A6 C8 Sedan 2.0 40 TDI 204KM 150kW od 2018
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Przy temperaturze poniżej 10 stopni celsjusza, po całonocnym postoju, falowanie obrotów silnika na biegu jałowym. Ponadto przez pierwsze 5km jazdy hałasujace wtryski przy choćby lekkim przyspieszeniu. Serwis twierdzi że to w tym modelu normalne. Co więcej, podobno nagranie usterki było wysłane do Niemiec i oni nic nie każą z tym robić, bo w wąskim oknie temperaturowym(poniżej 20 stopni cieczy chlodzacej- dla mnie to bardzo duże okno a nie wąskie!!!) Samochod ma prawo to takich zachowań - niewyobrażalne w samochodzie za ponad 300 tyś. zł.!!!
1 komentarz
Auto jest bardo ciche w środku, ale praktycznie od nowości z deski rozdzielczej (prawdopodobnie z kratek wentylacyjnych) dochodzą odgłosy stukających/pukających części plastików. Stukanie wcale nie musi być powodowane jazdą po nierównościach i czasami słychać na autostradzie. Pomimo dwóch wizyt w ASO nie zostało to poprawnie zidentyfikowane i usunięte. Bedę umawiać się na kolejną wizytę, bo jest to dość irytujące w aucie tej klasy. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem ?trzeszczące plastiki
  • Audi A6 C8 Sedan 2.0 40 TDI 204KM 150kW od 2018
  • wnętrze
  • 12 tys. km
Auto jest bardo ciche w środku, ale praktycznie od nowości z deski rozdzielczej (prawdopodobnie z kratek wentylacyjnych) dochodzą odgłosy stukających/pukających części plastików. Stukanie wcale nie musi być powodowane jazdą po nierównościach i czasami słychać na autostradzie. Pomimo dwóch wizyt w ASO nie zostało to poprawnie zidentyfikowane i usunięte. Bedę umawiać się na kolejną wizytę, bo jest to dość irytujące w aucie tej klasy. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem ?
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Audi A6 C8 S6 Limousine