Szukaj

Informacje o Audi A8 D4

Lata produkcji: 2010 – 2017
Segment: Auta luksusowe

Trzecia generacja modelu (oznaczona symbolem D4) produkowana w latach 2010-2017. Odmieniony stylistycznie – projektantem auta był Christian Winkelmann. Konstrukcyjnie częściowo spokrewniony ze swoim poprzednikiem, choć budowano go na nowej platformie podłogowej Audi MLP, zmodyfikowanej wersji płyty VW Group MLB. Od 2014 roku oferowany w wersji po faceliftingu. Dzięki zastosowaniu aluminium, A8 D4 był najlżejszym samochodem w swojej klasie. Dostępny w usportowionych wersjach S8 i S8 Plus, a także jako przedłużona limuzyna A8 L W12 oraz w odmianach opancerzonych serii A8 L Security.

czytaj więcej
Powagosław

Po najnowszej metamorfozie A8 prezentuje się mniej sportowo, za to znacznie bardziej elegancko. Może to i kolejna zakamuflowana projekcja niemieckiego konserwatyzmu, ale na tej nie da się zasnąć.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło sztuki użytkowej. Klasycznie piękne, najładniejsze w historii modelu. A teraz włącza się pierwiastek pesymisty, który każe dodać, że ładniejsze A8 już nigdy nie będzie. Zatem carpe diem i carpe Audi.

~Luzacjusz

Oceny Audi A8 D4

Liczba ocen: 25
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Drobne usterki - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,2
~Jerton2718
Sedan 4.2 TDI 350KM 257kW
Audi A8 D4
fraAudi A8 jest naprawdę bardzo dobrym autem. Bardzo dobrzę się prowadzi przy mniejszych i większych prędkościach. Jest komfortowe (choć Lexus Ls lub Mercedes S wygrywają w tej kategorii) Ma dobre przyśpieszenie. Bardzo dobrze wykończone w środku. Może nie rzuca na kolana na zewnątrz, ale ma typowy klasyczny kształt luksusowego sedana, Auto mogłoby zasługiwać na lepszą ocenę ale: Silnik 4,2diesel bardzo drży na wolnych obrotach i przenosi to drżenie na całe auto. Skrzynia biegów 8 biegowa w trybie standard i sport bardzo wolno reaguje na naciśnięcie pedału gazu co naprawdę bardzo utrudnia poruszanie się tym samochodem szczególnie w dynamicznym ruchu miejskim, przy właczaniu się do ruchu lub szybszych manewrach. Egzemplarz, opisywany przeze mnie to bogato wyposażona wersja design Balao z bardzo dobrym systemem mulimedialnym i kilkoma dodatkowymi systemami. Światła mijania i drogowe LED - bardzo dobra jakość. A8 użytkuję już 8lat i więcej nie kupię . Ni dlatego że auto jest niedobre tylko że już mi się znudziło. natomiast jeśli miałbym wybierać model - wybrałbym D3 ze względu na właściwości ukladu napędowego. Po prostu dużo lepiej czuć to auto, szybciej i precyzyjnie reaguje.
4,7
~Sajmon
Sedan 4.2 TDI 350KM 257kW
Audi A8 D4
Auto doposażone prawie we wszystko , Cena wyjściowa 725 pln, Żal mam trochę do podobieństwa modelu A6 , 5 na 10 osób mówi , ładna A6 :) Poza tym , że samochód ma dobrze służyć oczekuje się jeszcze czegoś więcej ... I to właśnie w tym modelu otrzymamy. Otrzymamy komfort , dynamikę za pomocą MMI można tą wygodną kanapę przemienić w sztywnego potwora który rwie się do przodu. W jednym teście przeczytałem , że to auto przeczy prawom fizyki i coś w tym jest , na ostrych szykanach trzeba przełamać swoje lęki i wcisnąć jeszcze mocniej gaz.
5,0
~A8
Sedan 4.0 TFSI 420KM 309kW
Audi A8 D4
Rewelacyjny i bardzo komfortowy samochód który się w ogóle nie psuje i jest zdecydowanie lepszy od klasy s czy lexusa ls i jest genialnie wyciszony do tego bardzo ładna stylistyka i bardzo dobry i szybki silnik auto prowadzi się bardzo komfortowo i zwinnie polecam je każdemu który potrzebuje luksusowej i bardzo komfortowej limuzyny

Raporty spalania Audi A8 D4

Liczba raportów: 35
Średnie spalanie dla Audi A8 D4
9,5 – 21,0
l/100 km
8,8 – 12,7
l/100 km
12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,4
Sedan 4.2 TDI 350KM 257kW
Audi A8 D4
Trasa 500 km z czego 450 po autostradach 50 po niezatłoczonych nocą miastach prędkość w przedziale 120 - 130 spalanie (autostradą) 7,2 biorąc pod uwagę 4 osoby i pełen bagażnik na pokładzie. Ta sama trasa z tą samą specyfikacją ale prędkość rzędu 140-150 czasami nagłe przyśpieszenia do większych prędkości spalanie 8,8. Maksymalnego nie ma co podawać bo to zależy od nogi, średnie spalanie mając tu na myśli dojazdy poza miastem i troszkę po nim to około 10l tyle można napisać o średnim. myślę że powyższe dane są najistotniejsze. Reasumując na trasie można uczynić z tego samochodu oszczędny wóz!
10,3
Sedan 4.2 TDI 350KM 257kW
Audi A8 D4
Może palić mało a może i dużo - jak jest nie nagrzany silnik - to na odcinkach z pracy do domu ( 10 km ) wychodzi ponad 14 L . Średnio na autostradzie około 10 L ( w zakresie prędkości od 140-220 km/h - na trybie komfortowym ), mój rekord był dzisiaj - Gdynia - Warszawa, 6,6 l / 100 Km - byłem dość zmęczony więc nie chciałem jechać szybko - cała trasa na aktywnym tempomacie ustawionym na 100 km/h - oczywiście większość drogi ACC zwalniał, więc średnia wyszła 77 km/h. Zaznaczam że tankuję najzwyklejsze paliwo ON (bez uszlachetniaczy)
13,3
S8 4.0 TFSI 520KM 382kW
Audi A8 D4
Miłym zaskoczeniem było dla mnie po zakupie tego auta spalanie . Spalanie rzędu 12 litrów na autostradzie 140 km/h . Piękna sprawa z trybem 4 cylindrów . Jedno muśnięcie gazu i be opóźnienia jest 520 pod nogą .
Audi A8 D4