Szukaj

Informacje o Audi A8 D4 S8 4.0 TFSI 520KM 382kW 2012-2013

Lata produkcji: 2012 – 2013
Segment: Auta luksusowe

W tym aucie nie ma złych silników. Już 3-litrowy diesel o mocy 258KM świetnie radzi sobie z aluminiowym nadwoziem – błyskawicznie wchodzi na obroty, rezerwa mocy jest duża i sprawia mnóstwo frajdy. Jednak to 4.2l 385KM generuje prawdziwe emocje – ta limuzyna zmienia się w auto sportowe! Benzynowy silnik 3.0 TFSI 310KM musi ustąpić mu miejsca na podium, ale 4.0 TFSI 435KM to istna rakieta. Szybszy jest tylko S8, ale oba motory sprawiają niesamowite wrażenie, w ogóle nie czuć gabarytów tego auta.

czytaj więcej
Powagosław

Po najnowszej metamorfozie A8 prezentuje się mniej sportowo, za to znacznie bardziej elegancko. Może to i kolejna zakamuflowana projekcja niemieckiego konserwatyzmu, ale na tej nie da się zasnąć.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło sztuki użytkowej. Klasycznie piękne, najładniejsze w historii modelu. A teraz włącza się pierwiastek pesymisty, który każe dodać, że ładniejsze A8 już nigdy nie będzie. Zatem carpe diem i carpe Audi.

~Luzacjusz

Dane techniczne Audi A8 D4 S8 4.0 TFSI 520KM 382kW 2012-2013

Produkowany od 2012 do 2013 roku
Pojemność skokowa 3993 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 520 KM (382 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 650 Nm przy 1700-5500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8

Oceny Audi A8 D4 S8 4.0 TFSI 520KM 382kW 2012-2013

Liczba ocen: 1
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Drobne usterki - Poważne usterki - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,9
~Marcin
S8 4.0 TFSI 520KM 382kW
Audi A8 D4
Audi A8 D4 S8