Szukaj

Audi Q3 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Audi Q3 (SQ3)

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I, należący do klasy premium) produkowany od 2011 roku. Najmniejszy samochód Audi w tym segmencie, pozycjonowany obok większych Q5 i Q7. Stylistycznie powiązany z większym Q5, a także z modelem A4. Pierwowzorem Q3 był prototyp o nazwie Cross Coupe Quattro Concept zaprezentowany w 2007 roku. Auto zostało zbudowane na platformie podłogowej Volkswagen Group A5 (PQ35), którą dzieli m.in. z VW Tiguanem. Część elementów Q3 zapożyczył natomiast z nowego Volkswagena Golfa.
czytaj więcej
Powagosław
Podobny do Q5 i Q7, ale nie jest wyłącznie ich miniaturą. Co więcej, ładniejszy i zbudowany bardziej proporcjonalnie od swojego starszego i większego brata Q5. Nieco kobiecy, ale takie samochody podobno bardzo przyciągają mężczyzn. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładne auto dla niemieckiego nastolatka, którego rodzice mają w domu trochę waluty. Dawno temu marzeniem 18-letniego chłopca był Ford Mustang. Dziś małolaty chcą mieć SUV-a, zaświadczenie o przebytej dysleksji i dużo „like’ów” na facebooku. ~Luzacjusz

Oceny Audi Q3 (SQ3)

Liczba ocen: 87
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 47% / przeciw: 53%

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,4
~Piotr S.
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Autko wygląda rewelacyjnie. Przyspieszenie, ergonomia, widoczność również bardzo przyzwoita. Fajnie wkomponowany ekran dotykowy w konsoli. Dźwięki seryjnego audio - tutaj już tak sobie. Natomiast drugi raz bym samochodu niestety nie kupił... Dźwięki jakie dochodzą ze skrzyni biegów (automat 7 biegowy) powodują ciarki na plecach. Przy powolnej jeździe w mieście ciągle w tle słychać jakieś chrobotanie, szuranie, klekotanie - najgorzej na 2 i częściowo na 3 biegu. Jak się depnie mocniej, lub jedzie szybko jest ok. Ale w mieście męczarnia dla uszu, osobiście ciągle mam wrażenie że zaraz coś się chyba urwie lub rozleci. Zarówno tryb D jak i S w bu to samo. Trochę lepiej jak się przełączy na manualną zmianę - ale po co w takim razie automat? Do zmiany biegów na trasie? Żeby nie było - nie są to dźwięki na tyle głośne żeby ewidentnie jechać do mechanika - ale na tyle uciążliwe i obecne głęboko w tle że całkowicie zabierają przyjemność z jazdy. Jak komar latający w nocy gdzieś po pokoju. W nowiutkim aucie za niemałe pieniądze jakieś chrobotanie, szuranie, klekotanie? Dzieci nazywają już nasz nowiutki samochód "chrobotek" ;) A ja zamierzam pojeździć póki gwarancja leci a tuż przed jej upływem sprzedać do kolejnego szczęśliwego nabywcy. Jak będzie przygłuchy to będzie się cieszył - oprócz tych hałasów reszta jest naprawdę fajna :) Aha - jeszcze jak przełączam nawiew (nogi-szyba) to coś tam skrzypi i przyciera również - pierwszy raz można się wystraszyć...
Dodane 8 miesięcy temu
2,3
~Tomasz
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Jeżdżę tym samochodem bo muszę. Silnik 1,5 z automatem, jest głośny, mocy jak na lekarstwo, ale to pół biedy. Największą wadą moim zdaniem jest słabe wyciszenie wnętrza. Do 50 km/h idzie wytrzymać, powyżej tej prędkości robi się głośno. Ale jazda z niską prędkością po mieście też nie jest przyjemnością, szczególnie jak auto hold jest włączone. Hamulce tylne wydają wtedy takie dźwięki, że skóra na plecach cierpnie. Nagłośnienie, dno. Światła basic led, porażka. Kamera cofania, po ciemku, dno. Wszędobylski twardy plastik wewnątrz. Może lepsza wersja wyposażenia i inny silnik, sprawiły by, że dałoby się tym jakoś jeździć, ale w tym zestawieniu, Audi Q3 mówi, jedź rowerem, tramwajem, bryczką, mi daj spokój. Oczywiście jest to lepsze auto od malucha i może od Fabii, ale dużej różnicy nie widzę, szczególnie od tej drugiej. Reasumując, nie polecam.
Dodane 10 miesięcy temu
4,8
~ROMAN
Audi Q3 I
SUV Facelifting 1.4 TFSI cylinder on demand 150KM 110kW
Całkowicie spełnił oczekiwania. Kupiony z myślą o eksploatacji po mieście - okazał się FAJNYM autem podczas dłuższych podróży. Bogato wyposażony, między innymi w otwieranie drzwi bez kluczyka, sportowe fotele, tapicerkę skóra / alcantara, elektryczne otwierania bagażnika. Osiągi wystarczające. Do auta bardzo wygodnie się wsiada i wysiada (w przeciwieństwie do T-ROCA, którym również jeździłem). Audi ma lepiej ZESTROJONE ZAWIESZENIE niż Volkswagen oraz jest znacznie lepiej wykonane, ma również bardziej stonowaną stylistykę, która się nie znudzi. W porównaniu do audi nowszych generacji – starsza Q3 ma ładniej wykonane wnętrze – plastiki są lepszej jakości, a skóra to skóra, a nie jakaś ekologiczna podróbka. Samochód jak dotąd całkowicie bezawaryjny. Na minus nawigacja, która się nie sprawdza. Po prostu korzystam z tej, która jest w telefonie. Trochę irytuje mnie również hałas spowodowany oporami powietrza – samochód jest wysoko zawieszony i podczas podróży powyżej 160 km/h w kabinie robi się głośno.
Dodane 2 lata temu

Raporty spalania Audi Q3 (SQ3)

Liczba raportów: 118
Średnie spalanie dla Audi Q3
6,9 – 13,0
l/100 km
5,2 – 8,0
l/100 km
7,4 – 8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Audi Q3 I
SUV 1.4 TFSI 150KM 110kW
Silnik 1,4 TSI 150km okazał się znakomitą alternatywą dla diesla. Nasz audik jeździ 70% miasto 30% trasa dlatego sprawdza się znacznie lepiej od diesla bo w mieście zwłaszcza zimą bije go na głowę, szybciej łapie temperaturę, jest bardzo dynamiczny już od 1800 obrotów. A w trasie jak się okazuje przy lekkiej nodze bez problemu można zejść ze spalaniem poniżej 6 litrów. Biorąc po uwagę niższą cenę benzyny to jest naprawdę świetna alternatywa. Dodatkowo - przy zakupie w internecie oleju silnikowego 5w40 z kompletem filtrów i przy samodzielnej wymianie (która jest bardzo prosta bo wszystko jest dostępne) to koszt ok 250zl więc sztos
Dodane 7 miesięcy temu
7,0
Audi Q3 I
SUV 1.4 TFSI 150KM 110kW
Trasa ok 1600km (1300km autostrada w predkosciach 100-150 + 300km/h trasa lekka w predkosciach 70-100km/h) = 120litrow benzynki 95, co w przeliczeniu dalo rowne 7,5l/100km (Dane z dystrybutora). Kiedy jechalem Po drodze krajowej w predkosciach 80-110km/h spalanie spadalo troszke ponizej 6l/100km. Natomiast jazda Po niemieckiej autobahnie (teren falowany) w predkosciach 130-160km/h I zaladowany samochodzie Po dach wyszlo 8,4l/100km. Powiem szczerze, ze szukalem rodzinnego TDI w kombi do kupienia ale ten 1,4 TSI 150KM chyba ostatecznie przekonal Mnie do zakupu benzynki
Dodane 3 lata temu
9,8
Audi Q3 I
SUV Facelifting 2.0 TFSI 180KM 132kW
Dynamiczne auto ze świetną skrzynia s tronic. Napęd quattro średnie spalanie 8,5 L Bak 64L wystarcza na ok 650-700km
Dodane 2 dni temu

Usterki Audi Q3

Liczba wpisów: 14
Zawieszenie
  • Audi Q3 II SUV
  • zawieszenie
  • 50 tys. km
Przez rok zgłaszałem problem z zawieszeniem do aso , gwarancja . Zbywani mnie ze problemu nie ma, ze wszystko jest dobrze. Po gwarancji pierwszy przegląd i diagnoza , Wagach i przekładnia kierownicza docwumiang !!! Nie muszę pisać ile sobie wyceniają . Przestrzegam . Nie dajcie się zbywać w Asi na gwarancji . W mojej ocenie celowo nie robią żeby później spróbować naciągnąć. Ja naprawiłem już nie w aso , a mechanik powiedział ze szkoda ze wcześniej nie przyjechałem bo te modele maja właśnie problemy z przekładnia i zawieszeniem ;-). Takie życie.
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Reset ustawień
  • Audi Q3 II SUV 2.0 40 TFSI 190KM 140kW od 2018
  • instalacja elektryczna
  • 30 tys. km
resetujące się ustawienia mmi ( data, godzina, przebieg km, ustawienia wyświetlacza). reset głównie następuje ( chociaż nie zawsze) przy pobieraniu statusu samochodu przez stronę web. do ASO zgłoszone. aso nie potrafi tego naprawić . nie ma wytycznych od producenta jak to naprawić. i tyle w temacie. wszystko dziala, ale denerwujący jest fakt, ze raz na tydzień, dwa trzeba ręcznie ustawiac nowe ustawienia. poza tym nie mozna śledzić średniego spalania na dłuższym przebiegu , bo się wszystko zeruje ;-(
Dodane 4 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wspomaganie kierownicy
  • Audi Q3 II SUV
  • układ kierowniczy
  • 36 tys. km
Przy jeździe z wyłączonym silnikiem przy niskich prędkościach następuje wyłączenie wspomagania kierownicy. Dzieje się to przy prędkości mniejszej niż 10km/h. Silnik 1.5 TFSI mHev. Mocne skręcenie kierownicy powoduje włączenie silnika spalinowego i wspomaganie ożywa.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Audi Q3

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów