Szukaj

Audi Q3 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Informacje o Audi Q3 I

Lata produkcji: 2011 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I, należący do klasy premium) produkowany od 2011 roku. Najmniejszy samochód Audi w tym segmencie, pozycjonowany obok większych Q5 i Q7. Stylistycznie powiązany z większym Q5, a także z modelem A4. Pierwowzorem Q3 był prototyp o nazwie Cross Coupe Quattro Concept zaprezentowany w 2007 roku. Auto zostało zbudowane na platformie podłogowej Volkswagen Group A5 (PQ35), którą dzieli m.in. z VW Tiguanem. Część elementów Q3 zapożyczył natomiast z nowego Volkswagena Golfa.
czytaj więcej
Powagosław
Podobny do Q5 i Q7, ale nie jest wyłącznie ich miniaturą. Co więcej, ładniejszy i zbudowany bardziej proporcjonalnie od swojego starszego i większego brata Q5. Nieco kobiecy, ale takie samochody podobno bardzo przyciągają mężczyzn. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładne auto dla niemieckiego nastolatka, którego rodzice mają w domu trochę waluty. Dawno temu marzeniem 18-letniego chłopca był Ford Mustang. Dziś małolaty chcą mieć SUV-a, zaświadczenie o przebytej dysleksji i dużo „like’ów” na facebooku. ~Luzacjusz

Oceny Audi Q3 I

Liczba ocen: 29
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~ROMAN
Audi Q3 I
SUV Facelifting 1.4 TFSI cylinder on demand 150KM 110kW
Całkowicie spełnił oczekiwania. Kupiony z myślą o eksploatacji po mieście - okazał się FAJNYM autem podczas dłuższych podróży. Bogato wyposażony, między innymi w otwieranie drzwi bez kluczyka, sportowe fotele, tapicerkę skóra / alcantara, elektryczne otwierania bagażnika. Osiągi wystarczające. Do auta bardzo wygodnie się wsiada i wysiada (w przeciwieństwie do T-ROCA, którym również jeździłem). Audi ma lepiej ZESTROJONE ZAWIESZENIE niż Volkswagen oraz jest znacznie lepiej wykonane, ma również bardziej stonowaną stylistykę, która się nie znudzi. W porównaniu do audi nowszych generacji – starsza Q3 ma ładniej wykonane wnętrze – plastiki są lepszej jakości, a skóra to skóra, a nie jakaś ekologiczna podróbka. Samochód jak dotąd całkowicie bezawaryjny. Na minus nawigacja, która się nie sprawdza. Po prostu korzystam z tej, która jest w telefonie. Trochę irytuje mnie również hałas spowodowany oporami powietrza – samochód jest wysoko zawieszony i podczas podróży powyżej 160 km/h w kabinie robi się głośno.
Dodane 2 lata temu
4,6
~Szymon
Audi Q3 I
SUV 2.0 TDI 140KM 103kW
Samochodem jeździłem przez 5 lat i zrobiłem około 145000 km od nowości. Samochód bardzo dynamiczny w mieście jak i również w trasie mimo 140 km, dłuższe trasy to czysta przyjemność. Q3 bardzo niepozorne ale w zakrętach może na prawdę zaskoczyć, oczywiście na plus a to dzięki zawieszeniu które jest równie wygodne jak i pozwala na dość dynamiczna jazdę po zakrętach. Napędu Quattro chyba nie trzeba oceniać.... W zimie żadna droga niestraszna. Niedługo po zakupie "coś" zaczęło szumieć w okolicy skrzyni biegów i po kilku wizytach w ASO, panowie stwierdzili potrzebę wymiany przekładni głównej dobrze zrobili. Problem zniknął choć miałem wrażenie że od czasu do czasu znów coś dalej szumi. Poważna awaria spotkała mnie przy około 120000 km gdy będąc 400 km od domu posłuszeństwa odmówił mechanizm różnicowy - rozleciał się całkiem przy tym wydając bardzo metaliczne, nieprzyjemne dźwięki. Awaria nie unieruchomiła samochodu bo dotarłem do domu na kołach a koszt używanego dyferencjału wraz z wymianą to koszt około 1000 zł więc nie było źle. Reszta kosztów to części eksploatacyjne. Ogólnie - jeśli ktoś będzie dbał o samochód, wymieniał olej częściej (np. Po 15 kkm) i wszystkie potrzebne naprawy robil na bieżąco to na pewno będzie się cieszył długo bezawaryjną jazdą.
Dodane 6 lat temu
3,9
~4xobciach - nie do końca
Audi Q3 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Ocenę obniża ŚLEDZENIE KIEROWCY poprzez system GPS AUDI - i przekazywanie danych do AUDI - mimo, że AUDI "absolutnie nie wiąże tych danych" z kierowcą - co z tego skoro łączy wszystkie istotne dane - w tym prędkość w połączeniu z miejscem położenia na naszym globie ( GPS działa nawet jeśli nie wykupiłeś nawigacji !). Audi zastrzega się, że nie powiąże danych z osobą - ale co będzie jeśli da te dane bez naszej zgody ubezpieczycielowi ? ( jechałeś w mieście 65 zamiast 50 albo na autostradzie 155 zamiast dozwolone 140). Info o śledzeniu jest wpisane w książkę - instrukcję pojazdu! CO WY NA TO ?
Dodane 11 lat temu

Raporty spalania Audi Q3 I

Liczba raportów: 43
Średnie spalanie dla Audi Q3 I
6,9 – 11,0
l/100 km
6,4 – 8,0
l/100 km
8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Audi Q3 I
SUV 1.4 TFSI 150KM 110kW
Silnik 1,4 TSI 150km okazał się znakomitą alternatywą dla diesla. Nasz audik jeździ 70% miasto 30% trasa dlatego sprawdza się znacznie lepiej od diesla bo w mieście zwłaszcza zimą bije go na głowę, szybciej łapie temperaturę, jest bardzo dynamiczny już od 1800 obrotów. A w trasie jak się okazuje przy lekkiej nodze bez problemu można zejść ze spalaniem poniżej 6 litrów. Biorąc po uwagę niższą cenę benzyny to jest naprawdę świetna alternatywa. Dodatkowo - przy zakupie w internecie oleju silnikowego 5w40 z kompletem filtrów i przy samodzielnej wymianie (która jest bardzo prosta bo wszystko jest dostępne) to koszt ok 250zl więc sztos
Dodane 7 miesięcy temu
7,0
Audi Q3 I
SUV 1.4 TFSI 150KM 110kW
Trasa ok 1600km (1300km autostrada w predkosciach 100-150 + 300km/h trasa lekka w predkosciach 70-100km/h) = 120litrow benzynki 95, co w przeliczeniu dalo rowne 7,5l/100km (Dane z dystrybutora). Kiedy jechalem Po drodze krajowej w predkosciach 80-110km/h spalanie spadalo troszke ponizej 6l/100km. Natomiast jazda Po niemieckiej autobahnie (teren falowany) w predkosciach 130-160km/h I zaladowany samochodzie Po dach wyszlo 8,4l/100km. Powiem szczerze, ze szukalem rodzinnego TDI w kombi do kupienia ale ten 1,4 TSI 150KM chyba ostatecznie przekonal Mnie do zakupu benzynki
Dodane 3 lata temu
6,7
Audi Q3 I
SUV 1.4 TFSI 150KM 110kW
Samochód dość drogi w zakupie, choć w swojej klasie z pewnością rozsądny wybór. Za wersję wg. cennika wartą ok. 140 tys. zapłaciliśmy ok. 120 bo była promocja na wyposażenie - 20 tys. gratis i pakiet chyba za 9200 zamiast za 19 tys. czy jakoś tak. Wyszło bardzo rozsądnie. Mała utrata wartości, koszty to tylko paliwo i to jak na kanciatego benzyniaka w bardzo rozsądnej ilości. Średnio z całej eksploatacji 40/20/40 (miasto/szosa/autostrada) wyszło 7,2. Ważne: jeśli ktoś dużo jeździ autostradami i nie satysfakcjonuje go 130 - 140 km/h niech kupi diesla - ten motorek zestrojony jest wybitnie do miasta, gdzie nie przekracza 8l/100km nawet przy pojedyńczych przelotach poniżej 1 km. Na drogach krajowych, przy jeździe 70/110 (zab/niezab) spala ok. 5,6 - 6. Autostrada - jest dość oszczędny do 130 - przy 130 pali ok. 7,2 a przy 140 - ok. 8, co jak na benzynę turbo, kanciatą sylwetkę i sporą masę, moim zdaniem jest bardzo ok. Ale powyżej - trzeba uważać, bo przybywa ponad 1l (potem sporo ponad) na każde 10 km/h. Przy pedale w podłodze - co daje ok. 220 km/h - bak wystarcza na niewiele ponad 200 km (21-25l/100km) i to zdecydowanie zmniejsza radość z szybkiej jazdy. Przeglądy co 30 tys, wypadł akurat w Niemczech, koszt 500? to całkiem rozsądnie.
Dodane 9 lat temu
Audi Q3 I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów