Szukaj

Informacje o Audi Q7 I

Lata produkcji: 2005 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu (oznaczenie: Typ 4L) produkowana w latach 2005-2015. Q7 I był debiutem Audi w segmencie SUV-ów. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Audi Pikes Peak quattro z 2003 roku. Za design wersji produkcyjnej odpowiadał Walter de’Silva. Model zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena o symbolu PL71 – Q7 dzielił ją między innymi z Volkswagenem Touaregiem i Porsche Cayenne. W latach 2009 i 2011 roku samochód przeszedł dwie modernizacje.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Audi Q7 I

Liczba ocen: 62
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,4
~Jan
SUV Facelifting 3.0 TDI DPF 245KM 180kW
Audi Q7 I
Szukałem ocen tego pojazdu w internecie. Niestety większość osób, które stać na kupno nowego, nie uzewnętrznia się w sieci. A opnie w stylu "dla buraka", "dla szpanera", nie wskazują na nic, poza płaskostopiem mózgu autora. Całokształt robi wrażenie. Auto jest istotnie brzydkie, ale funkcjonalność i osiągi rekompensują ten "drobiazg" Mam podwójnego S-LINE'a, więc z przodu i tyłu jakoś to wygląda. Bok, to porażka. W środku wszystko idealnie spasowane, szczegóły w dalszym opisie. In plus zawieszenie pneumatyczne, chociaż od kolegi, który przez 5 lat jeździł nowym wiem, że po takim okresie "serwis pneumatyki" może kosztować w serwisie 10k.
4,7
~Pelini
SUV 3.0 TDI quattro 233KM 171kW
Audi Q7 I
Auto idealne, pomimo iż troszkę tandetne w środku (ale to kwestia gustu). W porównaniu do SUVów Mercedesów / Lexusów / Toyoty / Volvo / Porche zdecydowanie najładniejsze oraz najbardziej komfortowe. Stanowi idealny kompromis dla osób lubiących dużo i szybko podróżować oraz od czasu do czasu wyjechać w teren i nie utknąć w pierwszym napotkanym błotku. Nie raz zdarzyło się już wyciągać na oblodzonej nawierzchni Nisana Patrola. Silnik 3.0 - niektórzy mówią, że jest za słaby. Dla mnie jest w zupełności wystarczający. Na rajdy tym autem nie jeżdżę, a do dynamicznej jazdy po trasie jest aż nadto bezpieczny. Jeszcze na koniec wspomnę o Serwisach. Jeśli macie okazję nie serwisujcie auta w ASO w Polsce. Ja jeżdzę do niemiec gdzie serwis jest około 3-4 razy tańszy, do tego mam pewność, że robione jest to co być powinno!
4,8
~Szczęśliwy posiadacz
SUV 3.0 TDI quattro 233KM 171kW
Audi Q7 I
Q7 jest według mnie jednym z najładniejszych i najbardziej komfortowych suvów dostępnych na rynku. Jeździłem nowym ML, Volvem i X5 ale komfort w Q7 jest nieporównywalny. Jakość wykonania wnętrza jest wyśmienita, nic nie trzeszczy, stuka, puka wszystkie plastiki są miękkie i miłe w dotyku a ergonomia stoi na bardzo wysokim poziomie. Miałem kiedyś mercedesa s-klasę i ciągle były problemy z pneumatycznym zawieszeniem (błędy, błędy, błędy). W Audi nie ma żadnych problemów, jest tylko czysta przyjemność z jazdy.

Raporty spalania Audi Q7 I

Liczba raportów: 91
Średnie spalanie dla Audi Q7 I
11,5 – 16,2
l/100 km
9,7 – 21,5
l/100 km
12,6 – 15,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,8
SUV 3.0 TDI quattro 233KM 171kW
Audi Q7 I
Jeżeli chodzi o ekonomiczność to naprawdę nie można się do niczego przyczepić, auto w zasadzie bezawaryjne - jestem użytkownikiem już drugiego takiego samochodu więc uważam, że mogę wyrazić swoją opinię. Wymieniłem jedynie czujnik parkowania i przepustnicę - razem koszt 960 zł. Co do spalania: poprzednim autem jeździła moja żona i to głównie w mieście (400 tys. mieszkańców) - spalanie średnie przez 2 lata 13,2 litra, obecnym samochodem (270KM) jeżdżę ja, można powiedzieć 70% miasto średnie spalenie 12,3 l/100km przy normalnej jeździe. Nie wierzę, że komuś pali 10 l/100 km! Chyba, że jeździ tylko na trasie i nie przekracza 100 km/godz., ale nie da się tym tak jeździć! Uogólniając: polecam każdemu ze spokojnym sumieniem, warto podnieść moc - auto nabiera dynamiki i spada spalenie, silnik bardziej elastyczny. A koszt paliwa pokrywa bezawaryjność auta - naprawdę ten silnik jest sprawdzony i unowocześniany przez lata
13,6
SUV 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
Audi Q7 I
Eksploatuje Q7 trzy lata przejechałem łącznie 160.000 km w styczniu zamontowałem instalację gazową BRC w Tarnowie, samochód jeździ poprawnie, nie odczuwam różnicy w mocy. Po montażu instalacji auto spalało 10% mniej gazu niż wcześniej paliło benzyny, ale dodatkowa spalało ok 20% benzyny (zresztą zgodnie z zapewnieniami jakie otrzymałem przy montażu). Oczywiście oszczędności i tak były duże, ale mimo wszystko 20% benzyny spalało, było to związane z pracą silnika na benzynie na wolnych obrotach (faktycznie w trasie spalał zdecydowanie mniej paliwa). Końcem marca jak byłem na pierwszym przeglądzie, wgrali mi najnowszy soft w którym silnik na wolnych obrotach pracuje na gazie. Różnica jest znaczna, teraz silnik spala tyle gazu ile spalał benzyny i ok 5-8% benzyny, teraz to prawdziwa rewelacja, Polecam LPG do Q7
17,6
SUV 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
Audi Q7 I
Audiczka z tym silnikiem to ciekawe rozwiązanie 350ps w benzynie daje sobie świetnie radę, niestety koszty eksploatacji są bardzo wysokie. Postanowiłem więc zagazować moje autko, miałem obawy bo to bezpośredni wtrysk. Zaryzykowałem i widzę że się opłacało, auto spala praktycznie tyle gazu ile wcześniej paliło benzyny i dodatkowo ok 8% benzyny, podobno do chłodzenia i smarowania wtryskiwaczy benzynowych. Jak na tą chwilę to rewelacja, od montażu zrobiłem 17000km i wszystko jest ok, żadnych kontrolek na desce. W wakacje wybieram się na objazd po Europie, jak wrócę zamieszczę wyniki spalania.