Szukaj

Informacje o Audi Q7 I SUV Facelifting

Lata produkcji: 2009 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu (oznaczenie: Typ 4L) produkowana w latach 2005-2015. Q7 I był debiutem Audi w segmencie SUV-ów. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Audi Pikes Peak quattro z 2003 roku. Za design wersji produkcyjnej odpowiadał Walter de’Silva. Model zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena o symbolu PL71 – Q7 dzielił ją między innymi z Volkswagenem Touaregiem i Porsche Cayenne. W latach 2009 i 2011 roku samochód przeszedł dwie modernizacje.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 I SUV Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 5089 mm
Szerokość 1983 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2177 mm
Wysokość 1737 mm
Rozstaw osi 3002 mm
Rozstaw kół - przód 1651 mm
Rozstaw kół - tył 1681 mm
Zwis przedni 962 mm
Zwis tylny 1125 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1030 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 990 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1490 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1475 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 775 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1159 mm
Wysokość bagażnika 789 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1201 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2026 mm
Wysokość progu załadowczego 836 mm
Drzwi tylne - szerokość 1221 mm
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Audi Q7 I SUV Facelifting
12,1 – 12,2
l/100 km
9,6 – 12,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,0
Audi Q7 I
SUV Facelifting 4.2 TDI DPF 340KM 250kW
W nieco ponad cztery miesiące zrobiłem 11000 km i mogę coś więcej powiedzieć o spalaniu. Generalnie trasa przy normalnej (normalna czyli nie jedziemy 90-100 ale jak trzeba to 140-150 km/h) jeździe 11,0-11,5 l. Typowe miasto bez szaleństw i ostrych startów 13,5-14 l. Mam średnią z 11000 km 11,9 l/100 km. Wysokie spalanie autostadowe przy średnich prędkościach 150-160 km/h - ok. 14 litrów. W mojej ocenie jak na auto tej wagi i 340 KM to pali i tak niewiele. Jest to moje pierwsze Audi i chyba nie ostatnie jak tak dalej pójdzie, a miałem już kilkanaście innych aut (m.in. BMW, MERCEDESA, JAGUARA). Wszystko w porównaniu do Audi to druga liga. Na 100% auto godne polecenia.
12,0
Audi Q7 I
SUV Facelifting 4.2 TDI DPF 340KM 250kW
W nieco ponad cztery miesiące zrobiłem 11000 km i mogę coś więcej powiedzieć o spalaniu. Generalnie trasa przy normalnej (normalna czyli nie jedziemy 90-100 ale jak trzeba to 140-150 km/h) jeździe 11,0-11,5 l. Typowe miasto bez szaleństw i ostrych startów 13,5-14 l. Mam średnią z 11000 km 11,9 l/100 km. Wysokie spalanie autostadowe przy średnich prędkościach 150-160 km/h - ok. 14 litrów. W mojej ocenie jak na auto tej wagi i 340 KM to pali i tak niewiele. Jest to moje pierwsze Audi i chyba nie ostatnie jak tak dalej pójdzie, a miałem już kilkanaście innych aut (m.in. BMW, MERCEDESA, JAGUARA). Wszystko w porównaniu do Audi to druga liga. Na 100% auto godne polecenia.
16,1
Audi Q7 I
SUV Facelifting 3.0 TFSI 333KM 245kW
trasa na tempomacie: 8,9L - 90km/h, 10L - 100km/h 11,5L - 110-120km/h, 13L - 130-140km/h, dynamicznie na autostradzie 16-21L, w mieście między 19 - 26L, przeważnie koło 23-24L, spalanie wysokie ale osiągi zbliżone do auta sportowego, a komfort... najlepszy samochód jakim jeździłem.
Audi Q7 I SUV Facelifting