Szukaj

Informacje o Audi Q7 I SUV Facelifting

Lata produkcji: 2009 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu (oznaczenie: Typ 4L) produkowana w latach 2005-2015. Q7 I był debiutem Audi w segmencie SUV-ów. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Audi Pikes Peak quattro z 2003 roku. Za design wersji produkcyjnej odpowiadał Walter de’Silva. Model zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena o symbolu PL71 – Q7 dzielił ją między innymi z Volkswagenem Touaregiem i Porsche Cayenne. W latach 2009 i 2011 roku samochód przeszedł dwie modernizacje.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Dane techniczne Audi Q7 I SUV Facelifting

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 5089 mm
Szerokość 1983 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2177 mm
Wysokość 1737 mm
Rozstaw osi 3002 mm
Rozstaw kół - przód 1651 mm
Rozstaw kół - tył 1681 mm
Zwis przedni 962 mm
Zwis tylny 1125 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1030 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 990 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1490 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1475 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 775 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1159 mm
Wysokość bagażnika 789 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1201 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2026 mm
Wysokość progu załadowczego 836 mm
Drzwi tylne - szerokość 1221 mm

Oceny Audi Q7 I SUV Facelifting

Liczba ocen: 11
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(64%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie

Wady

- Poważne usterki - Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,4
~Jan
SUV Facelifting 3.0 TDI DPF 245KM 180kW
Audi Q7 I
Szukałem ocen tego pojazdu w internecie. Niestety większość osób, które stać na kupno nowego, nie uzewnętrznia się w sieci. A opnie w stylu "dla buraka", "dla szpanera", nie wskazują na nic, poza płaskostopiem mózgu autora. Całokształt robi wrażenie. Auto jest istotnie brzydkie, ale funkcjonalność i osiągi rekompensują ten "drobiazg" Mam podwójnego S-LINE'a, więc z przodu i tyłu jakoś to wygląda. Bok, to porażka. W środku wszystko idealnie spasowane, szczegóły w dalszym opisie. In plus zawieszenie pneumatyczne, chociaż od kolegi, który przez 5 lat jeździł nowym wiem, że po takim okresie "serwis pneumatyki" może kosztować w serwisie 10k.
5,0
~Slawomir
SUV Facelifting 3.0 TDI DPF 245KM 180kW
Audi Q7 I
Jak na 3 letnie auto psuć się nie ma co. W trybie sportowym dłużej ciągnie na pojedynczych biegach.Po roku użytkowania utwierdzam się że q7 to bardzo dobry wybór szczególnie że posiadam wersję z panoramicznym dachem i 7 miejscami Jesli będę zmieniał to na SQ7.
4,7
~sam
SUV Facelifting 3.0 TFSI 333KM 245kW
Audi Q7 I
auto komfortowe i dobre w trasy.spalanie ma duże i po ok 200 tys km miałem problem z olejem ponieważ brał 1litr na tysiąc km.ma bardzo duży bagażnik i wygodne fotele.oprócz oleju nie ma żadnych usterek

Raporty spalania Audi Q7 I SUV Facelifting

Liczba raportów: 17
Średnie spalanie dla Audi Q7 I SUV Facelifting
13,0
l/100 km
9,7 – 12,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,0
SUV Facelifting 4.2 TDI DPF 340KM 250kW
Audi Q7 I
W nieco ponad cztery miesiące zrobiłem 11000 km i mogę coś więcej powiedzieć o spalaniu. Generalnie trasa przy normalnej (normalna czyli nie jedziemy 90-100 ale jak trzeba to 140-150 km/h) jeździe 11,0-11,5 l. Typowe miasto bez szaleństw i ostrych startów 13,5-14 l. Mam średnią z 11000 km 11,9 l/100 km. Wysokie spalanie autostadowe przy średnich prędkościach 150-160 km/h - ok. 14 litrów. W mojej ocenie jak na auto tej wagi i 340 KM to pali i tak niewiele. Jest to moje pierwsze Audi i chyba nie ostatnie jak tak dalej pójdzie, a miałem już kilkanaście innych aut (m.in. BMW, MERCEDESA, JAGUARA). Wszystko w porównaniu do Audi to druga liga. Na 100% auto godne polecenia.
12,0
SUV Facelifting 4.2 TDI DPF 340KM 250kW
Audi Q7 I
W nieco ponad cztery miesiące zrobiłem 11000 km i mogę coś więcej powiedzieć o spalaniu. Generalnie trasa przy normalnej (normalna czyli nie jedziemy 90-100 ale jak trzeba to 140-150 km/h) jeździe 11,0-11,5 l. Typowe miasto bez szaleństw i ostrych startów 13,5-14 l. Mam średnią z 11000 km 11,9 l/100 km. Wysokie spalanie autostadowe przy średnich prędkościach 150-160 km/h - ok. 14 litrów. W mojej ocenie jak na auto tej wagi i 340 KM to pali i tak niewiele. Jest to moje pierwsze Audi i chyba nie ostatnie jak tak dalej pójdzie, a miałem już kilkanaście innych aut (m.in. BMW, MERCEDESA, JAGUARA). Wszystko w porównaniu do Audi to druga liga. Na 100% auto godne polecenia.
12,7
SUV Facelifting 3.0 TFSI 333KM 245kW
Audi Q7 I
Jak na swoją masę i dużą moc to przy umiejętnej jeździe można oszczędnie jeździć ale kiedy potrzeba wyprzedzić to jest wtedy odpowiedni POWEEEER :-) Nie czuć że prowadzi się tak duże auto dzięki lekkiemu prowadzeniu (moc, układ kierowniczy, zawieszenie oczywiście musi być sportowe, super hamulce) i te prawie 350 koni sprawia jak by się prowadziło sportowe autko :-) JAZDA - PROWADZENIE BARDZO PRZYJEMNE I NA WSZYSTKICH PATRZY SIĘ Z GÓRY :-)