Szukaj

Informacje o Audi Q7 I SUV 4.2TDI DPF Tiptronic Quattro 340KM 250kW 2009-2009

Lata produkcji: 2009 – 2009
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pierwsza generacja modelu (oznaczenie: Typ 4L) produkowana w latach 2005-2015. Q7 I był debiutem Audi w segmencie SUV-ów. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie Audi Pikes Peak quattro z 2003 roku. Za design wersji produkcyjnej odpowiadał Walter de’Silva. Model zbudowano na platformie podłogowej Volkswagena o symbolu PL71 – Q7 dzielił ją między innymi z Volkswagenem Touaregiem i Porsche Cayenne. W latach 2009 i 2011 roku samochód przeszedł dwie modernizacje.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2009 roku
Pojemność skokowa 4134 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 340 KM (250 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 760 Nm przy 1750-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 36
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 95,5 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Quattro
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena
Audi Q7 I SUV