Szukaj

Informacje o BMW Seria 1 F40

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model należący do niższej klasy średniej (segment C), klasyfikowany w grupie premium, produkowany od 2004 roku. Pierwszy samochód BMW w tym segmencie i najmniejsze auto marki od czasów modelu 700 z przełomu lat 50. i 60. Technicznie spokrewniony z BMW Serii 3. „Jedynka” debiutowała jako pięciodrzwiowy hatchback, od 2007 roku dostępny również w wersjach coupe oraz kabriolet. Model szybko osiągnął rynkowy sukces – dziś jest drugim najpopularniejszym autem BMW, który wyprodukowano już w liczbie ponad miliona egzemplarzy. Od 2011 roku dostępna jest druga generacja modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Nie spodziewałem się rewolucji i nowa Seria 1 jest naturalną konsekwencją modelu pierwszej generacji. Jest przy tym bardziej zadziorna i chyba jeszcze bardziej kontrowersyjna. Ale dzięki temu chyba żaden kompakt tak mocno nie odróżnia się od konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Dziękuję BMW Serii 1 za to, że jest. Dzięki niej, utwierdzam się w przekonaniu, że wciąż rozumiem i nadążam za uciekającym światem. Słońce wciąż wstaje, zimą jest zimno, Seria 1 wciąż jest brzydka. ~Luzacjusz

BMW Seria 1 F40 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW Seria 1 F40

Liczba ocen: 19
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~S.R
BMW Seria 1 F40
Hatchback 1.5 118i 136KM 100kW
Samochód zakupiłem w bardzo dobrej ofercie z 2 kwartału 2021 r. Był to doskonały ruch nie tylko ze względu na galopującą inflację. Do słynnych "drgań silnika" szybko można się przyzwyczaić a kultura pracy jest lepsza niż się spodziewałem. Ceny serwisu (jeżeli korzystamy z własnych filtrów, olejow i podzespołów) nie przekraczają ceń w oplu. Jakość materiałów użyta do wykonania tego samochodu jest z górnej półki, przy czym zestawienie cen z konkurencją i ich jakością (nawet kiedy mowa o nowym golfie 8 w wersji r line bo takiego też brałem pod uwagę) nie ma większego sensu bo ten samochód po prostu tą konkurencję deklasuje. Mam 187 cm wzrostu, fotele są wygodne (nie jak w audi a6, superbie czy bmw serii 5) ale w tej klasie w zupełności wystarczające szczególnie z podparciem ledzwiowym. Spalanie auta przy wykorzystaniu trybu żeglowania również nie jest źle. W trybie mieszanym to 6-7,5 )
5,0
~Jacek
BMW Seria 1 F40
Hatchback 2.0 118d 150KM 110kW
AUTOMAT Steptronic 8 - nie ma takiej wersji do wyboru, jest tylko manualna skrzynia. Wbrew pozorom jest to dość duży samochód, w szczególności dla siedzących z przodu i ogólnie na szerokość. Jest jak przyklejony do drogi, taki gokart. Choć w Polsce się to nie przydaje, to bez problemu jeździ szybciej niż oficjalna prędkość maksymalna. Super adaptacyjne reflektory LED. Świetne przyspieszenia w pełnym zakresie. Oczywiście w 190 KM pewnie lepszy, ale te 150 KM z czterech cylindrów z Twin Turbo wystarcza. Chyba poprawili w tym silniku już wszystko co zawodziło wcześniej i teraz jest idealny, choć podobno za dużo w nim elektroniki sterującej absolutnie wszystkim.
4,7
~sando
BMW Seria 1 F40
Hatchback 1.5 118i 140KM 103kW
W mojej opinii to najlepsze auto w swojej klasie. Zmiana napędu na przód nie robi mi różnicy. Cała reszta w tym segmencie też ma taki napęd. Auto wyróżnia się wnętrzem, jakością materiałów, spasowaniem. Widać gołym okiem, że to premium. Jeśli chodzi o spalanie to kluczem jest eco pro i tryb żeglowania. Samochód bardzo wolno wytraca prędkość, można kilometrami sunąć powoli wracając do przepisowej prędkości ;). Jednostajna jazda nie jest tutaj specjalnie ekonomiczna. Lepiej rozpędzić auto i żeglować. Tak właśnie jeżdzę w trasie, przełączając na sport, gdy zabieram się do wyprzedzania. W mieście głównie comfort i to już jest 9 litrów co najmniej. Na autostradzie między 6 - 8.
BMW Seria 1 F40