Szukaj

Informacje o BMW Seria 1 F40 Hatchback

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model należący do niższej klasy średniej (segment C), klasyfikowany w grupie premium, produkowany od 2004 roku. Pierwszy samochód BMW w tym segmencie i najmniejsze auto marki od czasów modelu 700 z przełomu lat 50. i 60. Technicznie spokrewniony z BMW Serii 3. „Jedynka” debiutowała jako pięciodrzwiowy hatchback, od 2007 roku dostępny również w wersjach coupe oraz kabriolet. Model szybko osiągnął rynkowy sukces – dziś jest drugim najpopularniejszym autem BMW, który wyprodukowano już w liczbie ponad miliona egzemplarzy. Od 2011 roku dostępna jest druga generacja modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Nie spodziewałem się rewolucji i nowa Seria 1 jest naturalną konsekwencją modelu pierwszej generacji. Jest przy tym bardziej zadziorna i chyba jeszcze bardziej kontrowersyjna. Ale dzięki temu chyba żaden kompakt tak mocno nie odróżnia się od konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Dziękuję BMW Serii 1 za to, że jest. Dzięki niej, utwierdzam się w przekonaniu, że wciąż rozumiem i nadążam za uciekającym światem. Słońce wciąż wstaje, zimą jest zimno, Seria 1 wciąż jest brzydka. ~Luzacjusz

BMW Seria 1 F40 Hatchback – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4319 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2081 mm
Wysokość 1434 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1565 mm
Rozstaw kół - tył 1565 mm
Zwis przedni 857 mm
Zwis tylny 792 mm
Prześwit 153 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1019 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 956 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1442 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1430 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1200 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~S.R
BMW Seria 1 F40
Hatchback 1.5 118i 136KM 100kW
Samochód zakupiłem w bardzo dobrej ofercie z 2 kwartału 2021 r. Był to doskonały ruch nie tylko ze względu na galopującą inflację. Do słynnych "drgań silnika" szybko można się przyzwyczaić a kultura pracy jest lepsza niż się spodziewałem. Ceny serwisu (jeżeli korzystamy z własnych filtrów, olejow i podzespołów) nie przekraczają ceń w oplu. Jakość materiałów użyta do wykonania tego samochodu jest z górnej półki, przy czym zestawienie cen z konkurencją i ich jakością (nawet kiedy mowa o nowym golfie 8 w wersji r line bo takiego też brałem pod uwagę) nie ma większego sensu bo ten samochód po prostu tą konkurencję deklasuje. Mam 187 cm wzrostu, fotele są wygodne (nie jak w audi a6, superbie czy bmw serii 5) ale w tej klasie w zupełności wystarczające szczególnie z podparciem ledzwiowym. Spalanie auta przy wykorzystaniu trybu żeglowania również nie jest źle. W trybie mieszanym to 6-7,5 )
5,0
~Jacek
BMW Seria 1 F40
Hatchback 2.0 118d 150KM 110kW
AUTOMAT Steptronic 8 - nie ma takiej wersji do wyboru, jest tylko manualna skrzynia. Wbrew pozorom jest to dość duży samochód, w szczególności dla siedzących z przodu i ogólnie na szerokość. Jest jak przyklejony do drogi, taki gokart. Choć w Polsce się to nie przydaje, to bez problemu jeździ szybciej niż oficjalna prędkość maksymalna. Super adaptacyjne reflektory LED. Świetne przyspieszenia w pełnym zakresie. Oczywiście w 190 KM pewnie lepszy, ale te 150 KM z czterech cylindrów z Twin Turbo wystarcza. Chyba poprawili w tym silniku już wszystko co zawodziło wcześniej i teraz jest idealny, choć podobno za dużo w nim elektroniki sterującej absolutnie wszystkim.
4,7
~sando
BMW Seria 1 F40
Hatchback 1.5 118i 140KM 103kW
W mojej opinii to najlepsze auto w swojej klasie. Zmiana napędu na przód nie robi mi różnicy. Cała reszta w tym segmencie też ma taki napęd. Auto wyróżnia się wnętrzem, jakością materiałów, spasowaniem. Widać gołym okiem, że to premium. Jeśli chodzi o spalanie to kluczem jest eco pro i tryb żeglowania. Samochód bardzo wolno wytraca prędkość, można kilometrami sunąć powoli wracając do przepisowej prędkości ;). Jednostajna jazda nie jest tutaj specjalnie ekonomiczna. Lepiej rozpędzić auto i żeglować. Tak właśnie jeżdzę w trasie, przełączając na sport, gdy zabieram się do wyprzedzania. W mieście głównie comfort i to już jest 9 litrów co najmniej. Na autostradzie między 6 - 8.
BMW Seria 1 F40 Hatchback