Szukaj

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 2.0 330e 252KM 185kW 2015-2018

Informacje o BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 2.0 330e 252KM 185kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Klasa średnia
Wbrew pozorom nawet najsÅ‚abszy, 136-konny silnik benzynowy generuje dość dobre osiÄ…gi. Moc nie jest oszoÅ‚amiajÄ…ca, ale wystarcza podczas codziennej eksploatacji. JeÅ›li szukacie lepszych wrażeÅ„ za kierownicÄ…, to warto siÄ™gnąć po motor 170- lub 184-konny. Te jednostki chÄ™tnie wchodzÄ… na obroty i żwawo napÄ™dzajÄ… samochód. Mocniejsze wersje to już oferta dla koneserów sportowego smaku. A co z dieslami? NajsÅ‚abszy ma 116KM. Taka moc robiÅ‚a wrażenie w latach 80’, dlatego w tej Serii 3 rozczarowuje. Dobrym minimum jest wariant 143-konny, a optymalne silniki majÄ… 163 i 184KM. Z wiÄ™kszÄ… lekkoÅ›ciÄ… napÄ™dzajÄ… samochód.
czytaj więcej
Powagosław
NajÅ‚adniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by staÅ‚o siÄ™ tak wiele. Wszak niektórzy powiedzÄ…, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
„UdaÅ‚o siÄ™” – rzekÅ‚ czÅ‚owiek do maszyny, którÄ… stworzyÅ‚. Maszyna pokiwaÅ‚aby gÅ‚owÄ…, gdyby jÄ… miaÅ‚a. Za odpowiedź wystarczyÅ‚o potakiwanie tÅ‚umu, który niczym echo, powtórzyÅ‚: „UdaÅ‚o siÄ™”. „W koÅ„cu” – dodaÅ‚ ktoÅ›, kto sÄ…dziÅ‚, że to, co dobre w Serii 3 to już byÅ‚o. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 252 KM (185 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 420 Nm
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 82 x 94,6 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Åšrednie spalanie dla BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 2.0 330e 252KM 185kW 2015-2018
7,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,9
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 330e 252KM 185kW
Świetne auto. Elektryk kasuje turbodziurę i zapewnia zrywność, reakcję na ruch gazu lepszy niż wolnossące silniki. Realny zasięg na samym prądzie to 20-30 km. Deklarowane 40 km zasięgu jest osiągalne jadąc 50 kph bez klimatyzacji i konieczności ogrzewania wnętrza. Zużycie paliwa długoterminowe z 30 kkm to 4,9l/100 km plus koszt prądu stanowiący ekwiwalent 0,2 l benzyny. Przy dojazdach do pracy 25 km auto pali 0. Po wykorzystaniu baterii: minimalne zużycie przy 50 kph - 4,2, droga krajowa 100 kph - ok 6,2l, droga ekspresowa: 120 kph - ok 6,8, 140 kph - ok. 8, 160 kph - ok. 9,5, 180 kph - ok 11,3. Największe zużycie na trasie, z prędkością najczęstszą 220 kph na autostradzie - 13,3. Oszczędna jazda po mieście w trybie hybrydowym - ok. 6l/100km, dość dynamiczna jazda po mieście - około 10l. Bardzo oszczędna jazda po mieście w trybie hybrydowym ok 5l, identycznie oszczędna w trybie sport, ze szczątkowym wykorzystaniem trybu hybrydowego - 7,5.
Dodane 6 lat temu
9,2
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 2.0 330e 252KM 185kW
Średnie spalanie 8,5l przy czymś więcej niż dynamiczna jazda, schodzi do 6,5l jak jeździsz dużo na prądzie koło domu, zasięg lato 25km zimą 20km na samym prądzie.
Dodane 4 miesiÄ…ce temu
Wadliwa skrzynia rozdzielcza x-drive
  • BMW Seria 3 F30-F31-F34 Gran Turismo 2.0 320d 184KM 135kW 2013-2015
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 16
Nie 8
Auto nie posiada międzyosiowego mechanizmu różnicowego wiec jest mega wrażliwe na różnice prędkości pomiędzy osia przednia i tylna, Autem nie wolno jeździć na zwykłych oponach, musza być run flaty. Wg BMW różnica w obwodach kół nie może być większa niż 1 cm. Złapałem gumę i przejechałem ok 600 m na flace potem koło wymieniłem, Następnego dnia pojawił się dziwny klik przy przelaczaniu skrzyni pomiędzy D i R, 3 dni później na środku skrzyżowania coś stuknęło w podwoziu i usłyszałem chrobotanie, auto o własnych siłach nie było w stanie opuścić skrzyżowania, Co za wstyd ! 3 letni samochód, ludzie nadziwić się nie mogli. Wymiana skrzyni rozdzielczej to wydatek ok 20 tys, można zregenerować za 5 tys ze wszystkim. Radzę unikać ASO maja problem z konfiguracja sterownika skrzyni, Na szczęście jest trochę serwisów niezależnych
Dodane 5 lat temu
1 komentarz
Ropa w sterowniku silnika
  • BMW Seria 3 F30-F31-F34 Gran Turismo 2.0 320d 190KM 140kW 2015-2016
  • inne
  • 175 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Rozszczelnia się czujnik temperatury na przewodzie paliwowym. Przez to ropa cofa się do ECU i zalewa go razem z całą wiązką. Odpowiednio wcześnie wykryte wymaga wymaga wymiany przewodu z czujnikiem oraz wiązki. Jak padnie ECU to naprawa 10 tys. +. BMW przewodu nadal nie poprawiło więc można się spodziewać tego problemu we wszystkich dieslach wypuszczanych do tej pory.
Dodane 8 miesięcy temu
Prawdopodobnie usterka !!
  • BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 1.6 316i 136KM 100kW 2012-2015
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 55 tys. km
Nie problem lecz zapytanie do właścicieli tych o to modeli . Mam dziwne wrażenie że skrzynia nie działa tak jak powinna . Wy też tak macie że skrzynia czasami się długo zastanawia zanim włączy odpowiedni bieg , tyczy się to niskich prędkości . A gdy już dobierze odpowiedni bieg jest takie jak by szarpnięcie z 2 biegu na — 1 lub odwrotnie
Dodane 6 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
13 komentarzy
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów