Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o BMW Seria 3 F30-F31-F34

Lata produkcji: 2012 - teraz
Segment: Klasa średnia
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (oznaczona symbolem F30) wprowadzona na rynek w 2012 roku. Design auta w dużym stopniu bazuje na stylistyce swojego poprzednika, choć nawiązuje też do bardziej klasycznych przedstawicieli Serii 3 z poprzednich dekad. Projektantem modelu F30 jest Libańczyk Karim-Antoine Habib. Najwięcej zmian wprowadzono z przodu samochodu, który upodobniono do Serii 5. Znów nieznacznie zwiększyły się rozmiary Serii 3, choć w porównaniu do modelu E90, F30 jest też nieco lżejszy.
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz

Oceny BMW Seria 3 F30-F31-F34

Ogólna ocena
4,46
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(87%) NIE(13%)
ZALETY + Karoseria + Skrzynia biegów + Układ jezdny
WADY - Koszty utrzymania - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

Pelini
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring
320d 184KM 135kW (2012-2015) 3,85
Zakupione autko dwuletnie z niemal wszystkimi dodatkami w wersji LUXURY LINE. Rewelacyjny: Aktywny tempomat, silnik, HEADUP, odczytywanie znaków drogowych, skrzynia biegów, concierge, pokazywanie ruchu na drodze, pogody, jakość skórzanych foteli BMW INDIVIDUAL w porównianiu do innych marek. Na MINUS: Ergonomia, fatalny układ kierowniczy i wnerwiające szczegóły, które sprawiają, że drugi raz nie kupiłbym już tego auta. Auto zestawiam głównie z...
dodano 7 miesięcy temu przez Pelini
mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
320i 184KM 135kW (od 2015) 4,46
320i, Sport Line, napęd na tył... BMW:-) Moje pierwsze w życiu i chyba nie ostatnie, ale do rzeczy:-) Pod uwagę wziąłem jedynie dwa modele: C 200 z pakietem AMG oraz właśnie F30 we wspomnianej wersji. Oba wozy zachwyciły mnie wyglądem, osiągami oraz prowadzeniem. Mercedes sprawiał jednak wrażenie bardziej odważnego w zakrętach, BMW z kolei lepiej maskuje niedoskonałości polskich dróg. Generalnie do pakietu AMG powinienem porównywać BMW z...
dodano ponad rok temu przez mat11
mat11
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
320i 184KM 135kW (od 2015) 4,77
Samochód naprawdę świetny, bo uniwersalny. Autko ma perfekcyjne proporcje i pięknie się prezentuje na felgach 17'', a jeździ jeszcze lepiej niż wygląda. Polecam go wszystkim tym, którzy chcą atrakcyjnego sedana o dobrych właściwościach jezdnych, ale nie lubią przesadnie dużych wozideł którymi ciężko manewrowąć. To za co chyba najbardziej ją cenie to właśnie zgrabne nadwozie, dla mnie bomba.
dodano ponad rok temu przez mat11

Autodiagnoza BMW Seria 3 F30-F31-F34

Liczba wpisów: 109
poszarpywanie podczas spokojnej jazdy
dodał: ~Karol, 5 lat temu
podczas spokojnej jazdy nie zaleznie od biegu auto ma momęty kiedy lekko poszarpuej chwilke i przechodzi często objawia sie to w momencie gdy wstawimu sie mocniej w pedał gazu a potem chce jechac spokojnie zaczyna sie szarpanie
załącza się ABS
dodał: ~Tomek 325TDS 143KM, 5 lat temu
Kiedy dojeżdżam do świateł lub parkuję delikatnie bez mocnego naciskania na pedał hamulca w końcowej fazie tuż przed stopem załącza się ABS ,dzieje się to przy każdym zatrzymywaniu pojazdu. Kontrolki gasną wszystko ok tylko się załącza jak kończę hamować. Jak delikatnie hamuję pulsacyjnie to potrafi się nie załaczyć.
Cos zaczyna sie dziac z przednim kolem od strony kierowcy.
dodał: alexwir2, 2 lata temu
Wyjezdzam z pod domu jest wszystko dobrze, po przejechaniu okolo 10 km. kierownica zaczyna lekko drgac, po wrzuceniu na luz auto spowalnia. Dotykam felgi jest goraca. Jesli auto postoi jakis czas znow jest normalnie. Nie bardzo wiem czym to jest spowodowane. Poziom plynu hamulcowego jest wlasciwy. Dla tego prosil bym o pomoc co moze byc tego przyczyna.
Wariujący licznik i problem z odpaleniem
dodał: ~Marcin, ponad rok temu
Witam, od czasu do czasu mam problem z odpaleniem auta - po przekręceniu zapłonu licznik wariuje, obrotomierz i prędkościomierz skacze od zera do oporu, rozrusznik kręci lecz auto niby coś łapie, niby już odpala, ale jednak nie zaskakuje do końca. Nie ma na to reguły, czasami odpala normalnie przez długi okres czasu, a czasami dzieje się to co chwilę. Niestety jak do tej pory nie pomogła mi żadna diagnoza komputerowa. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Zle prowadzenie
dodał: lewyhwdp, 2 lata temu
AUTEM NOSIŁO W KOLEINACH I NA SILNYM WIETRZE, wysokie spalanie - srednio 6,8 7,2 l na 100 km (opony run flat 225/45/17 przod 255/40/17 tyl)

Dane techniczne BMW Seria 3 F30-F31-F34

Moc silników 116–431 KM
Pojemność silników 1,5–3,0 l
Prędkość maksymalna 198–280 km/h
Przyspieszenie 0-100 4,1–11,3 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW Seria 3 F30-F31-F34
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 125
Koszt ogólny 33,06 PLN
ON25.03 PLN
PB43.34 PLN
Wydatki serwisowe 4,61 PLN Pozostałe wydatki 71,51 PLN

Publikacje o BMW Seria 3

Newsy o BMW Seria 3

3 pomiary
Dla BMW Seria 3 F30-F31-F34. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia
BMW Seria 3 F30-F31-F34