Szukaj

BMW Seria 3 F30-F31-F34 M3 Limousine – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o BMW Seria 3 F30-F31-F34 M3 Limousine

Lata produkcji: 2014 – 2015
Segment: Klasa średnia
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (oznaczona symbolem F30) wprowadzona na rynek w 2012 roku. Design auta w dużym stopniu bazuje na stylistyce swojego poprzednika, choć nawiązuje też do bardziej klasycznych przedstawicieli Serii 3 z poprzednich dekad. Projektantem modelu F30 jest Libańczyk Karim-Antoine Habib. Najwięcej zmian wprowadzono z przodu samochodu, który upodobniono do Serii 5. Znów nieznacznie zwiększyły się rozmiary Serii 3, choć w porównaniu do modelu E90, F30 jest też nieco lżejszy.
czytaj więcej
Powagosław
NajÅ‚adniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by staÅ‚o siÄ™ tak wiele. Wszak niektórzy powiedzÄ…, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
„UdaÅ‚o siÄ™” – rzekÅ‚ czÅ‚owiek do maszyny, którÄ… stworzyÅ‚. Maszyna pokiwaÅ‚aby gÅ‚owÄ…, gdyby jÄ… miaÅ‚a. Za odpowiedź wystarczyÅ‚o potakiwanie tÅ‚umu, który niczym echo, powtórzyÅ‚: „UdaÅ‚o siÄ™”. „W koÅ„cu” – dodaÅ‚ ktoÅ›, kto sÄ…dziÅ‚, że to, co dobre w Serii 3 to już byÅ‚o. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4671 mm
Szerokość 1877 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2037 mm
Wysokość 1430 mm
Rozstaw osi 2812 mm
Rozstaw kół - przód 1579 mm
Rozstaw kół - tył 1603 mm
Zwis przedni 811 mm
Zwis tylny 1048 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1023 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 957 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1451 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1458 mm
Maksymalna ładowność 580 kg
Wadliwa skrzynia rozdzielcza x-drive
  • BMW Seria 3 F30-F31-F34 Gran Turismo 2.0 320d 184KM 135kW 2013-2015
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 16
Nie 8
Auto nie posiada międzyosiowego mechanizmu różnicowego wiec jest mega wrażliwe na różnice prędkości pomiędzy osia przednia i tylna, Autem nie wolno jeździć na zwykłych oponach, musza być run flaty. Wg BMW różnica w obwodach kół nie może być większa niż 1 cm. Złapałem gumę i przejechałem ok 600 m na flace potem koło wymieniłem, Następnego dnia pojawił się dziwny klik przy przelaczaniu skrzyni pomiędzy D i R, 3 dni później na środku skrzyżowania coś stuknęło w podwoziu i usłyszałem chrobotanie, auto o własnych siłach nie było w stanie opuścić skrzyżowania, Co za wstyd ! 3 letni samochód, ludzie nadziwić się nie mogli. Wymiana skrzyni rozdzielczej to wydatek ok 20 tys, można zregenerować za 5 tys ze wszystkim. Radzę unikać ASO maja problem z konfiguracja sterownika skrzyni, Na szczęście jest trochę serwisów niezależnych
Dodane 5 lat temu
1 komentarz
Ropa w sterowniku silnika
  • BMW Seria 3 F30-F31-F34 Gran Turismo 2.0 320d 190KM 140kW 2015-2016
  • inne
  • 175 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Rozszczelnia się czujnik temperatury na przewodzie paliwowym. Przez to ropa cofa się do ECU i zalewa go razem z całą wiązką. Odpowiednio wcześnie wykryte wymaga wymaga wymiany przewodu z czujnikiem oraz wiązki. Jak padnie ECU to naprawa 10 tys. +. BMW przewodu nadal nie poprawiło więc można się spodziewać tego problemu we wszystkich dieslach wypuszczanych do tej pory.
Dodane 8 miesięcy temu
Prawdopodobnie usterka !!
  • BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 1.6 316i 136KM 100kW 2012-2015
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 55 tys. km
Nie problem lecz zapytanie do właścicieli tych o to modeli . Mam dziwne wrażenie że skrzynia nie działa tak jak powinna . Wy też tak macie że skrzynia czasami się długo zastanawia zanim włączy odpowiedni bieg , tyczy się to niskich prędkości . A gdy już dobierze odpowiedni bieg jest takie jak by szarpnięcie z 2 biegu na — 1 lub odwrotnie
Dodane 7 lat temu
Problem rozwiÄ…zany
13 komentarzy
BMW Seria 3 F30-F31-F34 M3 Limousine

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów