Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 G20-G21

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1975 roku. W ofercie BMW Seria 3 zastąpiła model 2002. To najpopularniejszy samochód BMW w historii i najlepiej sprzedające się auto wśród luksusowych marek w Europie. Przez ponad 30 lat znalazł on ponad 12 milionów nabywców, a także zdobył szereg nagród i wyróżnień (w tym tytuł Światowego Samochodu Roku 2006 i 20 razy z rzędu miejsce w czołowej 10 najlepszych aut roku wg „Car and Driver”). Obecnie na rynku dostępna jest szósta generacja modelu (od 2012 roku).
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,7
~aprox99
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 320d 190KM 140kW
Po F31 przyszedł czas na G21. z F 31 byłem zadowolony, tutaj to samo.Czuć skok technologiczny.Mam teraz automat i niestety tęsknię za manualem.Nie powiem żeby było źle ale jakoś manual lepiej pasuje. Robiłem jazdę próbną c klasą i chyba bym ją kupił jednak kładła się w zakrętach i nie prowadziła się tak na autostradzie jak G 21.Jest przyklejony do asfaltu. Jak kupuję auto to po prostu do niego wsiadam i jadę.Prowadzenie,wyciszenie,fotele to jest dla mnie najważniejsze .Jest to najlepszy samochód jaki do tej pory miałem
Dodane 5 miesięcy temu
3,9
~Paweł
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW
Auto całkiem przyjemne, ale widać że zostało zaprojektowane w totalnie inny sposób niż poprzednie trójki, brakuje w niej precyzji prowadzenia i zwartości, wydaje sie ociężałe. Całościowo odbiór jest pozytywny, ma jednak kilka mankamentów, które nie przystoją marce premium. Dźwięk kierunkowskazów niewiadomo dlaczego słychać ze schowka przed pasażerem, jest to dziwne... Przy prędkościach od 100km/h do 140km/h słychać w przednich lewych drzwiach delikatne chrobotanie, strasznie irytujące. Jakość podstawowej kierownicy skórzanej można porównać do opla Astry h, bardzo łatwo się rysuje.
Dodane 11 miesięcy temu
4,7
~Adam
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem 318i i później narzeka na dynamikę jazdy to po prosty wiadomo, że nie stać go na wersję typowo sportową. Każdy wie, że to najsłabsza jednostka silnikowa i na torze nie pojeździ. Żona jeździ od 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wrażenia są bardzo dobre. Wybór nie wynikał z przywiązania do marki a były brane pod uwagę: BMW, Mercedes i Audi. Trójka była bezkonkurencyjna. Kupcie sobie "Panowie Mistrzowie Kierownicy" Fiestę Sport i ścigajcie się z wiatrem. Powodzenia.
Dodane ponad rok temu
Średnie spalanie dla BMW Seria 3 G20-G21
6,8 – 10,5
l/100 km
5,2 – 7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
BMW Seria 3 G20-G21
Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
Ogólnie bardzo niskie spalanie, przeszedłem z SUVa w wersji plug-in hybrid - na trasie BMW serii 3 w tej wersji silnikowej świetnie się sprawuje, w Warszawie w ekstremalnych korkach jest to zmiana zdecydowanie na minus po przejściu z plug-in hybrid, co w sumie oczywiste. Spalanie zależy od jazdy, najniższe średnie spalanie na trasie (droga krajowa przejeżdżająca przez trochę miasteczek i wsi ze skrzyżowaniami ze światłami, rondami itd.) wyniosło 3,4l (na dystansie 75 km i już z rozgrzanym silnikiem, prędkości 80-100 km/h, ale więcej z tego dolnego przedziału akurat za jakimś tirem, czy cysterną), przy spokojnej jeździe po drogach ekspresowych, autrostradach (do 130 km/h), a także po mieście, ale przy w miarę płynnym ruchu spalanie wyniesie około 5l, natomiast w porannych korkach w Warszawie nie jest trudno osiągnąć wyniku rzędu 7-8l, a z kolei przy dynamicznej jeździe w okolicach 180-230 km/h spalanie wyniesie 9-10l. Przeważnie średnia z tankowania wychodzi około 6l - 80% jazdy drogami ekspresowymi/autostradami z prędkościami 130-160, pozostałe 20% to jazda po Warszawie przeważnie w korkach. Zdecydowanie to auto potrafi być oszczędne.
Dodane 1 miesiąc temu
9,8
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna M 3.0 M340i 374KM 275kW
Przesiadka z 2L do tego to kosmos, auto pali z 1/1,5L więcej , a zapas mocy jaki posiada ten silnik nie do pomyślenia , Idealne daily przejechane już 40tys i złego słowa nie moge powiedzieć 140 tempomoat 8L pali w mieście 11 ale to wiecej stania niz jechania
Dodane 19 dni temu
9,4
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna M 3.0 M340i 374KM 275kW
Miasto 8,7/11 , Autostrada 120-6,5 140- 8.5 150/160-9,6 , trasa-6/7. Mam wersje z mhevem . Auto jak na te osiagi ma super spalanie. Komfort bardzo duzy a gdy trzeba to pokaze pazura i bardzo ładnie brzmi. Jako posiadacz m3 g80 nie licząc spalania, do predkosci 130 nie czuje różnicy w jezdzie wrecz bym poweidział ze idzie lepiej od dołu przy wyzszych obrotach czuc ze leciutko mocy mniej
Dodane 19 dni temu
uszkodzony sterownik
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 330e 292KM 215kW od 2019
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
W pojeździe doszło do uszkodzenia sterownika odpowiedzialnego za otwieranie i zamykanie pojazdu. Pojazdu nie można było otworzyć z kluczyka, nie działał także system bezkluczykowy. Wymieniono sterownik oraz antenę. Usterka przy przebiegu 550 kilometrów (zaraz po odbiorze pojazdu od sprzedawcy).
Dodane 3 lata temu
Problem z domykaniem przednich drzwi
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW od 2019
  • wnętrze
  • 14 tys. km
Przednie drzwi kierowcy nie domykają się przy normalnym zamykaniu. Tzn. raz na 4-5 zamknięć, trzeba ponownie otworzyć drzwi i zamknąć je z dołożeniem siły podczas ich przyciągania. Problem jest o tyle irytujący, że dopiero w chwili ruszania jest problem, ponieważ pojazd widzi otwarte drzwi. Zgłosiłem już to do BMW za tydzień mam serwis. Pozdrawiam MR
Dodane 4 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
głośny gwizd powietrza przy przednich słupkach
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 320d 190KM 140kW od 2018
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 7
Od nowości w aucie powyżej 140 km/h występuje głośny i nasilający się gwizd powietrza. Nie mylić z naturalnym szumem przy wyższych prędkościach. Dżwięk o wysokiej częstotliwości praktycznie uniemożliwia normalne podróżowanie. Serwis na razie bezradny a wiem, że mój przypadek nie jest jedyny. Poza tym auto super
Dodane 5 lat temu
6 komentarzy
BMW Seria 3 G20-G21

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów