Szukaj

Informacje o BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW od 2018

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy Å›redniej (segment D) produkowany od 1975 roku. W ofercie BMW Seria 3 zastÄ…piÅ‚a model 2002. To najpopularniejszy samochód BMW w historii i najlepiej sprzedajÄ…ce siÄ™ auto wÅ›ród luksusowych marek w Europie. Przez ponad 30 lat znalazÅ‚ on ponad 12 milionów nabywców, a także zdobyÅ‚ szereg nagród i wyróżnieÅ„ (w tym tytuÅ‚ Åšwiatowego Samochodu Roku 2006 i 20 razy z rzÄ™du miejsce w czoÅ‚owej 10 najlepszych aut roku wg „Car and Driver”). Obecnie na rynku dostÄ™pna jest szósta generacja modelu (od 2012 roku).
czytaj więcej
Powagosław
NajÅ‚adniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by staÅ‚o siÄ™ tak wiele. Wszak niektórzy powiedzÄ…, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
„UdaÅ‚o siÄ™” – rzekÅ‚ czÅ‚owiek do maszyny, którÄ… stworzyÅ‚. Maszyna pokiwaÅ‚aby gÅ‚owÄ…, gdyby jÄ… miaÅ‚a. Za odpowiedź wystarczyÅ‚o potakiwanie tÅ‚umu, który niczym echo, powtórzyÅ‚: „UdaÅ‚o siÄ™”. „W koÅ„cu” – dodaÅ‚ ktoÅ›, kto sÄ…dziÅ‚, że to, co dobre w Serii 3 to już byÅ‚o. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 258 KM (190 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1550-4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,2 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 82 x 94,6 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,4
~MS
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
Jeden z najgorszych samochodów jaki kiedykolwiek miałem. Zdecydowałem się ze względu na bardzo pozytywne wrażenie po jeździe testowej, jednak 3ka kompletnie nie nadaje się na duże przebiegi. Auto jest potwornie niewygodne, ciasne, ma beznadziejne audio i od nowości mam problemy z elektroniką. Po roku jazdy zdecydowałem się na zmiane.
4,7
~Snowi69
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
Zastanawiałem się czy brać 530 czy 330, testowałem kila aut i generalnie jestem bardzo zadowolony z wyboru. Co do spalania to jeżdżę raczej spokojnie ale bez przesady. Jazda tylko po Warszawie i średnie spalanie z danego dnia jest między 8 a 9 litrów, nawet przy bardzo dynamicznej jeździe nie przekracza 11.
4,9
~Zapierdalacz
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
Potrafi być luksusową taksówką, potrafi być sportowym zapierdalaczem. Nie wiem gdzie info o spalaniu: 11,3 mam po 12kkm. Jeżdzę dynamicznie i w 60% po mieście. Potrafi spalać 20, bardzo trudno przy tym temperamencie samochodu zejść poniżej 8 - chyba tylko na autostradzie jadąc 130km/h. Ale szkoda tego samochodu, do takiej jazdy. Jeżeli nie bawi Cię agresywna jazda, weź słabszą wersję - nie będzie wiele wolniejsza, a kupisz za to parę bajerów (lub zaoszczędzisz)
Åšrednie spalanie dla BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW od 2018
8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,7
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
Auto użytkowane 2 lata i jest to wersja 2.0 184km, po programie u owocowego tunera z wawy ma 249 km i 415 nm i średnie spalanie to 9,5 ale nie dlatego, że soft jest zły przeciwnie auta ma taką moc i przyśpieszenie że nie da się jeździć spokojnie. Zegary sportowe pokazują 280 km i auto pali więcej. Po mieście na klimie bez świrowania 10 litrów. W górnych zakresach trasa grubo powyżej 200 to blisko 15 litrów.
7,2
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
Przy bardzo dynamicznej jeździe po "autostradach bez ograniczeń" z prędkościami 200, 220 i więcej auto pali 15 litrów. Przy spokojnej jeździe w trasie zgodnie ze znakami jest ekonomiczne i spokojnie można się z zmieścić w wartościach poniżej 7litrów.
7,9
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 330i 258KM 190kW
Porównam z Twingo 1.0 (które waży 890 kg) 70 KM. Przy wykorzystaniu tylko 70 KM pali mniej. Przy pełnym bucie pali 9 z haczykiem. Na lokalnej trasie okołomiejskiej, dojazdy do pracy na krótkich odcinkach wraz z poprzeczkami na dachu - 6,2l. Z pewnością jestem w nim spalić poniżej 6l gdybym nie robił odcinków po 6 kilometrów tylko dłuższe. Acha - mam szperę i z niej korzystam ;)

Usterki BMW Seria 3 G20-G21

Liczba wpisów: 8
uszkodzony sterownik
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 330e 292KM 215kW od 2019
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
W pojeździe doszło do uszkodzenia sterownika odpowiedzialnego za otwieranie i zamykanie pojazdu. Pojazdu nie można było otworzyć z kluczyka, nie działał także system bezkluczykowy. Wymieniono sterownik oraz antenę. Usterka przy przebiegu 550 kilometrów (zaraz po odbiorze pojazdu od sprzedawcy).
Problem z domykaniem przednich drzwi
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW od 2019
  • wnÄ™trze
  • 14 tys. km
Przednie drzwi kierowcy nie domykają się przy normalnym zamykaniu. Tzn. raz na 4-5 zamknięć, trzeba ponownie otworzyć drzwi i zamknąć je z dołożeniem siły podczas ich przyciągania. Problem jest o tyle irytujący, że dopiero w chwili ruszania jest problem, ponieważ pojazd widzi otwarte drzwi. Zgłosiłem już to do BMW za tydzień mam serwis. Pozdrawiam MR
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
głośny gwizd powietrza przy przednich słupkach
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 320d 190KM 140kW od 2018
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 6
Od nowości w aucie powyżej 140 km/h występuje głośny i nasilający się gwizd powietrza. Nie mylić z naturalnym szumem przy wyższych prędkościach. Dżwięk o wysokiej częstotliwości praktycznie uniemożliwia normalne podróżowanie. Serwis na razie bezradny a wiem, że mój przypadek nie jest jedyny. Poza tym auto super
5 komentarzy
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna