Szukaj

BMW Seria 3 G20-G21 Touring – wybierz silnik

Informacje o BMW Seria 3 G20-G21 Touring

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1975 roku. W ofercie BMW Seria 3 zastąpiła model 2002. To najpopularniejszy samochód BMW w historii i najlepiej sprzedające się auto wśród luksusowych marek w Europie. Przez ponad 30 lat znalazł on ponad 12 milionów nabywców, a także zdobył szereg nagród i wyróżnień (w tym tytuł Światowego Samochodu Roku 2006 i 20 razy z rzędu miejsce w czołowej 10 najlepszych aut roku wg „Car and Driver”). Obecnie na rynku dostępna jest szósta generacja modelu (od 2012 roku).
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12 m
Promień skrętu 6 m
Długość 4709 mm
Szerokość 1827 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2068 mm
Rozstaw osi 2951 mm
Rozstaw kół - przód 1579 mm
Rozstaw kół - tył 1569 mm
Zwis przedni 799 mm
Zwis tylny 1059 mm
Prześwit 135 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1030 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 953 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1456 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1480 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1510 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 500 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,7
~aprox99
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 320d 190KM 140kW
Po F31 przyszedł czas na G21. z F 31 byłem zadowolony, tutaj to samo.Czuć skok technologiczny.Mam teraz automat i niestety tęsknię za manualem.Nie powiem żeby było źle ale jakoś manual lepiej pasuje. Robiłem jazdę próbną c klasą i chyba bym ją kupił jednak kładła się w zakrętach i nie prowadziła się tak na autostradzie jak G 21.Jest przyklejony do asfaltu. Jak kupuję auto to po prostu do niego wsiadam i jadę.Prowadzenie,wyciszenie,fotele to jest dla mnie najważniejsze .Jest to najlepszy samochód jaki do tej pory miałem
Dodane 5 miesięcy temu
3,6
~Krzysztof
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 330e 292KM 215kW
Jest to moje już trzecie na przełomie 10 lat auto służbowe tej marki. wymogi koncernowe zmusiły do zakupu hybrydy typu plug-in,żeby cyferki dotyczące emisji C02 w g/km się zgadzały. auto użytkuje od zerowego stanu licznika-wyjechałem nim z salonu. zaczną od zewnętrza i karoserii. po 8 latach bmw w białym kolorze,skusiłem się na czarną barwę i tutaj totalna porażka. lakier regularnie wymaga gruntownego mycia,a już po 2 miesiącach wyszły głębokie rysy na przednich słupkach w okolicy szyby czołowej. ewidentnie widać jak pracują szczotki na myjni automatycznej. od tamtej pory myję bmw tylko na bezdotykowych myjniach,ale widać,jak w tym modelu przyoszczędzono na grubości powłoki. na prawych drzwiach mam spory odprysk farby,bo ktoś otworzył obok zbyt szeroko drzwi. poza tym ten model ma bardzo słabą klimatyzację i przy polskich upałach,w aucie jest bardzo gorąco. poprzednio jeździłem białym 3GT i tam system wentylacji i klimy był mega wydajny. jeśli chodzi o wnętrze,to ja już się przyzwyczaiłem do ergonomii i ta jest oczywiście na dobrym,wysokim poziomie. z minusów,od nowości słychać delikatne piski od strony wentylacji. auto jest nadal na gwarancji i serwis kazał mi nagrywać video telefonem,by to wyłapać!!! jak na cenę samochodu,prawie 300 tys brutto,to chyba człowiek spodziewałby się lepszej obsługi,ale jest,jak jest. w grudniu br byłem na dużym serwisie olejowym. ten silnik,mimo ogromnie długich interwałów na wymianę,na tą chwile nie ma apetytu na olej. poprzednie GT3 w diesel'u niestety nie było w stanie dojechać od wymiany,do wymiany gwarancyjnej i woziłem ze sobą olej na dolewki-przebieg mam głównie autostradowy. wracając jeszcze do wnętrza, to troszkę trójka urosła w miejsce dla pasażerów na tylnych siedzeniach, porównując do poprzedniej wersji tego modelu w touringu,ale za to bagażnik jest katastrofą, bo bateria zajmuje jego sporą część i tracimy tutaj na wysokości bagażnika ok 8-10cm i jego kubatura zmalała w oczach. posiadanie hybrydy ma też wadę w postaci małego zbiornika paliwa i ten model ma jedynie 40 litrów zbiornik na benzynę, co przy napędzie 4x4 , robi z ciebie stałego bywalca stacji benzynowej, jak i jest nie lada koszmarem w dłuższych trasach, bo mój rekord to ok 550km na jednym baku, przy bardzo ekonomicznej jeździe.
Dodane ponad rok temu
4,6
~P
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 320d 190KM 140kW
To moje 3-cie BMW. Plusy: wewnątrz bardzo wyraźny skok jakościowy (choć kieszenie boczne bez materiału wygłuszającego - a w F31 był materiał?), ale generalnie ładny i ciekawy kokpit, dobre materiału, spasowanie itd.. Minusem dla mnie jest stale, z generacji na generacje zwiększania wielkości samochodu - w moim odczuciu utrudnia korzystanie i zamienia trójkę w niby limuzynę, a to rola 5-ki :-). Dodatkowo mam duży problem z widocznością - słupek A po lewej i słupek B po prawej - bardzo istotnie zmniejsza komfort podróży. Są jeszcze systemy wspomagające kierowcę - chodzi o wykrywanie przeszkody z tyłu i wymuszenie zatrzymania. Czasami nie mogę wyjechać z garażu, bo wciąż system widzi zagrożenie kolizją a odległość to około 20 cm, a mimo to system blokuje wyjazd. Oczywiści można wyłączyć systemy, tylko później nie pamiętam, czy są włączone, czy wyłączone - problem :-) Nie wiem, jak podsumować ten samochód. Myślę, że to świetny samochód, z drugiej strony, jeżeli ktoś ma F31/F30 w dobrym stanie to nie musi spieszyć się z wymianą samochodu :-)
Dodane 3 lata temu
uszkodzony sterownik
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 330e 292KM 215kW od 2019
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
W pojeździe doszło do uszkodzenia sterownika odpowiedzialnego za otwieranie i zamykanie pojazdu. Pojazdu nie można było otworzyć z kluczyka, nie działał także system bezkluczykowy. Wymieniono sterownik oraz antenę. Usterka przy przebiegu 550 kilometrów (zaraz po odbiorze pojazdu od sprzedawcy).
Dodane 3 lata temu
Problem z domykaniem przednich drzwi
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW od 2019
  • wnętrze
  • 14 tys. km
Przednie drzwi kierowcy nie domykają się przy normalnym zamykaniu. Tzn. raz na 4-5 zamknięć, trzeba ponownie otworzyć drzwi i zamknąć je z dołożeniem siły podczas ich przyciągania. Problem jest o tyle irytujący, że dopiero w chwili ruszania jest problem, ponieważ pojazd widzi otwarte drzwi. Zgłosiłem już to do BMW za tydzień mam serwis. Pozdrawiam MR
Dodane 4 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
głośny gwizd powietrza przy przednich słupkach
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 320d 190KM 140kW od 2018
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 7
Od nowości w aucie powyżej 140 km/h występuje głośny i nasilający się gwizd powietrza. Nie mylić z naturalnym szumem przy wyższych prędkościach. Dżwięk o wysokiej częstotliwości praktycznie uniemożliwia normalne podróżowanie. Serwis na razie bezradny a wiem, że mój przypadek nie jest jedyny. Poza tym auto super
Dodane 5 lat temu
6 komentarzy
BMW Seria 3 G20-G21 Touring

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów