Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting

Lata produkcji: 2011 – 2016
Segment: Wyższa klasa średnia

Szósta generacja modelu produkowana w latach 2009-2017. Stylistyka samochodu była nawiązaniem do bardziej tradycyjnego designu BMW. Głównym odpowiedzialnym za zaprojektowanie nowego BMW 5 był Adrian van Hooydonk, szef designerów marki, jednak duży udział w pracach nad stworzeniem auta miał też Polak, Jacek Frohlich. Model zbudowano na płycie podłogowej BMW F10 Platform, którą dzielił z Serią 7. Oferowany był w wersji sedan i kombi o nazwie Touring. Dostępna była także odmiana fastback, nazwana Gran Turismo, a także, tradycyjnie, sportowa wersja - M5. W 2014 roku samochód został poddany faceliftingowi.

czytaj więcej
Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4907 mm
Szerokość 1860 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2102 mm
Wysokość 1464 mm
Rozstaw osi 2968 mm
Rozstaw kół - przód 1600 mm
Rozstaw kół - tył 1627 mm
Zwis przedni 832 mm
Zwis tylny 1107 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1028 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 973 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1518 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1485 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 520 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,2
~Larry
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Choć zaznaczyłem, że nie wybrałbym tego samochodu drugi raz, to zrobiłem to tylko dlatego, że zwyczajnie mi się znudził. Miałem sporą zagwozdkę co tutaj dać, ale myślę, że skłamałbym dając mniej niż pięć gwiazdek - samochodem jeździło mi się bardzo dobrze, nawet 4-cylindrowy diesel chyba aż tak mi nie przeszkadzał, bo mimo zarzekania się, że następnym razem wezmę auto z benzyną lub dieslem R6, finalnie skończyło się na kolejnym aucie z wysokoprężnym R4, tym razem BMW X5. O poszczególnych zaletach i wadach napiszę w odpowiednich sekcjach, jednak jedno muszę od razu podkreślić - tanio nie jest, nawet poza ASO.
Dodane 5 lat temu
3,4
~Zawiedziony
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Jeżeli chodzi o prowadzenie to naprawdę super ale niestety ilość usterek przeraża i przy jakim przebiegu 60tyś - pękła sprężyna, 68tyś - wymiana wahaczy, wymiana tylnego dyfra stukał, 90tyś - wymiana chłodnicy EGR , pocenie się z pod klawiatury, 100tyś - to jest hit kolor ze skóry dakota z zagłówka się roztopił oczywiście po gwarancji obsługa w serwisie też dramat po każdym przeglądzie czułem się jakby mi coś wykręcili z niego. Mamy dwie takie G.. na stanie i w jednej jak i w drugiej podobne sytuacje. Samochód kupiony od dealera. Ostatni raz kupuję BMW.
Dodane 6 lat temu
4,1
~Andrzej
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
Ogólnie rzecz biorąc BMW serii 5 to przede wszystkim fenomenalna stylistyka, wg. mnie po prostu wzór do naśladowania - ale o gustach się nie dyskutuje, więc przejdźmy do wrażeń z jazdy. W miarę cicho - chodź wydaje mi się, że poprzedniczka w tym względzie powinna być oceniona na 5+ - natomiast F - silna 4+ lub słaba 5- - jak kto woli, nie mniej jednak szum wiatru mi akurat przeszkadza, przy czym nie oceniam tych szumów z punktu widzenia użytkowania tylko mojego egzemplarza - ale kilku znajomych ma ten sam model z różnych roczników i za każdym razem ogólna ocena niezadowalająca - w porównaniu do E60/61. Jak już przyzwyczaimy się do "tych szumów opływającego wiatru" pora skupić się na innych mankamentach których jest dość sporo, a które opiszę w odpowiednich działach.
Dodane 6 lat temu
Średnie spalanie dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting
11,5 – 15,0
l/100 km
7,1 – 12,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 535i 306KM 225kW
Wersja po lifcie końcówka 2014, sprowadzona ze Stanów. Wszystkie pomiary robione 1000km po wymianie wszystkich płynów eksploatacyjnych i filtrów. w mieście - 13.4 L/100km , rozpędzenie tej krowy zużywa najwięcej paliwa, później toczy się sama cykl mieszany - 10.2 L/100km , prędkość do 70-80 km/h z częstym hamowaniem i rozpędzaniem się trasa - 8.0 L/100km , zrobiłem 820 km ze średnią prędkością 135km/h według komputera , Jedyne co może zrobię, to wymiana filtra paliwa na nowy, jako że siedzi fabryczny, a tak to robiłem płukankę silnika przed wymianą oleju, jak wspomniałem wymiana wszystkich filtrów i płynów. Fabryczny silnik bez żadnych modyfikacji i wgrywanych innych map silnika.
Dodane 2 miesiące temu
6,9
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 525d 218KM 160kW
Jadąc próbnie trasę płynnie z prędkością około 110km/h średnie zużycie wyniosło 5,9l. Identyczna trasa z taką samą prędkością poprzednim autem (skoda octavia 3 1.6tdi) wyniosło 4,5l. Największa różnica jest taka że w skodzie ta prędkość była w porządku, a w bmw prędkości nie czuć i spodziewam się że każdy tym samochodem będzie jeździł szybciej. Przy normalnej jeździe w trycie Comfort mam prędkość na autostradzie 140-160km/h a wtedy średnie spalanie wynosi około 7,5l. Spalanie znacznie wzrasta jeżdżąc po mieście bo dochodzi do kilkunastu litrów. Na trasy silnik idealny, wystarczająco dynamiczny i oszczędny.
Dodane 5 lat temu
11,8
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 535i 306KM 225kW
Auto sprowadzone ze stanów, mapa zrobiona na stage 1 345hp. W korkach w mieście nie zejdzie poniżej 14l jak by się człowiek nie starał. W mieście przy płynnej jeździe 50-70 około 11l, a w trasie przy ciągłej jeździe 160-180 to spada poniżej 10l. Wiadomo dużo zmienia jak ktoś ma ciężką nogę, bo pewnie i 20l da się bez większego problemu osiągnąć ale to już zależy jak kto jeździ.
Dodane ponad rok temu
Lampy parowanie
  • BMW Seria 5 F10-F11 Touring
  • inne
  • 179 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 0
Zaczelo sie od parowania lewej lampy, przy silnych opadach deszczu. Zdjecie dekielka i osuszanie nic nie pomoglo. Rozszelnione gdzies. Teraz nie dziala juz migacz, swiatla dzienne etc. Przy zakupie proponowalbym sprawdzic czy sa delikatnie zaparowane. Jezeli tak odrazu sprawdzic czy sa na gwarancji. Oszczedzicie pozniejszych kosztow. Nowe lampy chorendalnie drogie w Niemczech okolo 1500 euro za dwie plus motaz. Mozna wyslac do Polski co zreszta robie. Naprawa obu z roczna gwarancja okolo 700 euro wszystko (wysylka naprawa demontaz i ponowny montaz). Irytujaca usterka.
Dodane ponad rok temu
1 komentarz
Chłodniczka EGR
  • BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 520d 190KM 140kW 2013-2017
  • układ wydechowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 17
Nie 16
Uwaga na silniki 2.0d. na pojazdy z lat 2009-2016 jest akcja serwisowa dot. chłodniczki EGR, mianowicie - chłodniczka przepuszcza glikol do spalin, w wyniku czego może dojść do pożaru pojazdu. W Polsce, jak i na świecie producent przewidział akcję serwisową po wcześniejszej kontroli - nie mniej jednak - kontrolujcie Państwo poziom płynu w układzie chłodzenia. Jeżeli zbyt często trzeba go dolewać - być może Wasze auto w jak najszybszym czasie musi być poddane takiej kontroli i wymianie uszkodzonej chłodnicy EGR na koszt producenta.
Dodane 6 lat temu
2 komentarze
zawieszenie pneumatyczne
  • BMW Seria 5 F10-F11 Touring 535d 313KM 230kW 2011-2013
  • zawieszenie
  • 175 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Bardzo nietrwałe amortyzatory z tyłu, ciekną i się rozszczelniają, zawieszenie skomplikowane, pneumatyczne, koszmarnie drogie w naprawie. Zestaw na jedno koło to wydatek 4 tysiące złotych. Przekładnia xdrive również nietrwała, regeneracja kolejne 4 tysiące złotych. Auto wygodne, ale koszta utrzymania całą frajdę sprowadzają do zera.
Dodane 28 dni temu
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów