Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW 2011-2013

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW 2011-2013

Lata produkcji: 2011 – 2013
Segment: Wyższa klasa średnia

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykłą limuzyną – ani za szybką, ani za wolną. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już półkę droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje się zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli sięga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idą jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsłabszy wariant, który oferuje 184KM w zupełności wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i łatwe, czuć moc pod prawą stopą, a elastyczność rozpieszcza. Dźwięk zresztą też – choć nie tak jak we flagowym V8.

czytaj więcej
Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750-2750 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Przemo Znawca
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW
Bardzo dobry samochód z napędem xDrive sprawuje się świetnie i 8 stopniowy automat z manetkami dają radę . Mocy wystarcza a poprawionego rozrządu nie trzeba się już bać. Bardzo wygodne auto miałem A6 C7 i porównując komfort zdecydowanie wygrywa BMW . Polecam wszystkim którzy szukają wygodnej limuzyny która się jej starzeje i jest bardzo wygodna. Bardzo dużo miejsca . I jakość materiałów na wysokim poziomie wykonania . Jeżdżę samochodem w trasy do Niemiec i wcześniej miałem i jeździłem E60 z tym samym silnikiem ale porównując F10 a E60 to F10 jest dużo wygodniejsza. Spalanie jakie udało mu się osiągnąć na trybie Eco pro to 6.7l/100 km to bardzo mało jak na auto o takiej wadze i napędzie xdrive . Jedyny problem to Adblue które często się psuje więc wystarczy je wyłączyć . I po problemie .
Dodane ponad rok temu
3,8
~mati
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW
Auto ok, ale... Zwyczajny samochód podatny na usterki wyposażenia wnętrza o osprzętu silnika, za który trzeba sporo zapłacić. Na duży plus naprawdę małe spalanie w trasie.
Dodane ponad rok temu
4,8
~MM
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW
To moje czwarte bmw serii 5. Prowadzenie i komfort oceniam najwyżej ze wszystkich dotychczasowych modeli (poprzedni 2xE39 (528i potem 530d,E60 530i).
Dodane 7 lat temu
Średnie spalanie dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW 2011-2013
6,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW
Przepisowa jazda 70/30 trasa/miasto śr spalanie 6,4l. W trybie ECO pro można zaoszczędzić dodatkowo. -0,3 l. Minimalne spalanie przy 90km/h poniżej 5l, Najlepszy wynik jaki udało mi się uzyskać jadąc przepisowo na dystansie 30km w trasie to 4,6 l. Przy jeździe z dominującą częścią w mieście nie nadużywając pedału gazu spalanie
Dodane 7 lat temu
6,3
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW
Rewelacyjne spalanie - skrzynia automatyczna sport 8 biegów. Przy jeździe przez łąki - lasy 100km/h spalanie schodzi ponizej 5L/100km. Przy jeżdzie na tempomacie na autostradzie 140km/h - 6,4L/100km. Przy 130km/g w trybie ECO PRO - zuzycie to 6,1L. W kazdym momencie można przejść na tryb SPORT i spokojnie wyprzedzać. Gorąco polecam - przebieg mojego auta to 267tys.km :-)
Dodane 7 lat temu
5,8
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW
Model który dostałem do testów - 520d EfficientDynamics. Jazda w trybie ECO PRO. Jedna osoba - 84kg na pokładzie. Średnie spalanie 5.9l/100km, w trasie przy prędkości 110km/h i 6-tym biegu, 5.1l/100km.
Dodane 12 lat temu
Lampy parowanie
  • BMW Seria 5 F10-F11 Touring
  • inne
  • 179 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 0
Zaczelo sie od parowania lewej lampy, przy silnych opadach deszczu. Zdjecie dekielka i osuszanie nic nie pomoglo. Rozszelnione gdzies. Teraz nie dziala juz migacz, swiatla dzienne etc. Przy zakupie proponowalbym sprawdzic czy sa delikatnie zaparowane. Jezeli tak odrazu sprawdzic czy sa na gwarancji. Oszczedzicie pozniejszych kosztow. Nowe lampy chorendalnie drogie w Niemczech okolo 1500 euro za dwie plus motaz. Mozna wyslac do Polski co zreszta robie. Naprawa obu z roczna gwarancja okolo 700 euro wszystko (wysylka naprawa demontaz i ponowny montaz). Irytujaca usterka.
Dodane ponad rok temu
1 komentarz
Chłodniczka EGR
  • BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 520d 190KM 140kW 2013-2017
  • układ wydechowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 17
Nie 16
Uwaga na silniki 2.0d. na pojazdy z lat 2009-2016 jest akcja serwisowa dot. chłodniczki EGR, mianowicie - chłodniczka przepuszcza glikol do spalin, w wyniku czego może dojść do pożaru pojazdu. W Polsce, jak i na świecie producent przewidział akcję serwisową po wcześniejszej kontroli - nie mniej jednak - kontrolujcie Państwo poziom płynu w układzie chłodzenia. Jeżeli zbyt często trzeba go dolewać - być może Wasze auto w jak najszybszym czasie musi być poddane takiej kontroli i wymianie uszkodzonej chłodnicy EGR na koszt producenta.
Dodane 6 lat temu
2 komentarze
zawieszenie pneumatyczne
  • BMW Seria 5 F10-F11 Touring 535d 313KM 230kW 2011-2013
  • zawieszenie
  • 175 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Bardzo nietrwałe amortyzatory z tyłu, ciekną i się rozszczelniają, zawieszenie skomplikowane, pneumatyczne, koszmarnie drogie w naprawie. Zestaw na jedno koło to wydatek 4 tysiące złotych. Przekładnia xdrive również nietrwała, regeneracja kolejne 4 tysiące złotych. Auto wygodne, ale koszta utrzymania całą frajdę sprowadzają do zera.
Dodane 25 dni temu
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów