Szukaj

Informacje o BMW X3 G01

Lata produkcji: 2017 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Trzecia, obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2017 roku. Pod względem stylistycznym w X3 wykorzystano rozwiązania zaprezentowane w większym modelu X5. Samochód znów zwiększył swoje rozmiary, przez co jest dziś większy niż pierwsza generacja wspomnianego X5. Zbudowano go na zmodyfikowanej wersji nowej płyty podłogowej BMW CLAR Platform (Cluster Architecture), którą wcześniej wykorzystano w Serii 7. Dzięki niej X3 GO1 jest też o 100 kg lżejszy od swojego poprzednika. Projektantem auta jest Australijczyk Calvin Luk.

 

czytaj więcej
Powagosław

Najbardziej muskularny, ale i najbardziej harmonijnie skomponowany ze wszystkich dotychczasowych X3. A jego rozmiary? Jeśli 15 lat temu myślałeś o X5, dziś X3 oferuje jeszcze więcej.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Ktokolwiek w BMW czuwa nad ewolucją X3 powinien pisać scenariusze seriali Netflixa. Dawkowanie emocji – level expert. X3 był brzydki, potem wyładniał, a teraz to naprawdę klasa. I pamiętajmy, że niektórzy robią to samo, tylko w odwrotnej kolejności.

~Luzacjusz

Oceny BMW X3 G01

Liczba ocen: 63
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,2
~House
BMW X3 G01
SUV 2.0 30e 292KM 215kW
Samochód wyraźnie ekonomicznie ograniczony. Tapicerka skórzana słabej jakości, przeciera się na podparciu lędźwiowy tzw boczek. Elementy z tworzywa gorzej jakości, niestety trzeszczą. Wskaźniki główne z wyjątkiem trybu sport nie podają temperatury silnika. System informacyjny bardzo awaryjny, problemy z sparowaniem telefonów (dowolny system). Ładowarka indukcyjna przy podłączeniu telefonu beż kabla tak nagrzewa telefon, że po godzie jazdy autostradą telefon wyłączą się. Dodam że jest tak rozgrzany że nie można utrzymsc w dłoniach ( IPhone i Samsung równo). Zasięgu elektryczy nigdy nie przekroczył 42km a aktualnie po 4 latach 22km. Czas ładowania znacznie wydłużony z powodu grzania się układu i przerw na schłodzenie ogniwa. W garażu latem mam grubo powyżej 30 stopni. Po wyczerpaniu prądu w układzie po ponownym uruchomieniu trzeba odczekać aż silnik podładuje baterię i do tego momentu brak ogrzewania, klimatyzacji, nawiewu. Bagażnik ograniczony baterią, nieustawny do walizek trzeba zdjąć roletę. Samochód ciężki, gdy jest prąd to jedzie sprawnie ale zapomnieć należy o prawie 300km z reklam. Na benzynie głośny, mało dynamiczny.
Dodane 2 miesiące temu
4,8
~Jakub
BMW X3 G01
SUV Facelifting 2.0 30i 245KM 180kW
Po dwóch latach i ponad 60kkm przebiegu wciąż z przyjemnością wsiadam i przemieszczam się. Jest cicho, wygodnie, przyjemnie i drogo. Samochód jest prawie idealny, choć sam za takie pieniądze skonfigurował coś innego, ale "dostałem" bez wyboru (było do wzięcia w firmie i nie narzekałem). Prawie pełne wyposażenie robi robotę. Coś, na co bym nie zwrócił uwagi sam (i nie zamówił), a teraz doceniam, to skórzane, wentylowane fotele. Wyrosłem z szaleństw, więc jeżdżę "dostojnie", do czego samochód zachęca. Ale ma pazór i świetnie się spisuje, gdy się chce też pojechać mniej grzecznie. Dynamiczne, stabilne i paliwożerne przy większych prędkościach
Dodane 6 miesięcy temu
4,4
~Ja
BMW X3 G01
SUV 2.0 30i 252KM 185kW
Nie wiem czemu nie mogę podać przebiegu większego niż 1000 km a mam 126000 km przebieguAuto jest w porządku, pomieści i spakuje na wakacje rodzinę 2+2 na podróż po europie, w środku ciche, mam podwójne szyby, panuje spokój, silnik daje radę na spokojnie bez stresu przy prędkościachrównież autostradowych włączysz się do wyprzedzania na lewy pas za każdym razem wszędzie i przy każdej prędkośc zaznaczam że przy tym silniku 3.0i nie mniejszym, a na jednopasmówkach wyprzedzasz na spokojnie kolumny samochodów, nie zapomnij przy tym polecieć długimi żeby pozostali nie wjechali pod maskę dla bezpieczeństwa daj im proszę znać. Pali przy tym licz proszę 9-11 L na 100 nie mniej nie więcej bo ciśniesz zawsze więcej niż wszyscy. Przy prędkościach 180 km w trasie spali przy tym 2-3L więcej. W trasie i po mieście jest naprawdę ok, cieszysz się z jazdy w kraju jak i za granicą, w mieście zaparkujesz łatwo, auto nie jest gabarytowo duże. Ja nie mam elektrycznych siedzeń, żona jak i ja nie wymagają tego (to po co przepłacać kilka tys?) Możemy się czepiać nie ma regulowanych oparć w 2 rzędzie jak w innych markach gdzie bagażnik zamyka się po Twoim zaśnięciu. Bagażnik z siatką w standardzie załatwia sprawę przy każdej długiej podróży, tak szczerze jeździmy z nią zawsze, nawet po mieście, belka jest schowana w podłogę. Sterowanie zdalne szyby, wentylacja, klakson, światła w standardznie: (nie klima i ogrzewanie) masz z telefonu, a jeśli chcesz do tego webasto i dodatkowe dopłaty również w ASO, proszę dopłać. Kamery 360’ działają dobrze i dużo lepiej w dzień i w nocy nic przy tańszych konkurentach, sprawdź proszę jak to działa u konkurencji tańszej, nie żądło kamery te pokazują w szczególności w nocy tyle co nic w porównaniu z tym co jest zainstalowane w BMW System 360’ nie oznacza tego samego co w każdej marce.
Dodane 10 miesięcy temu

Raporty spalania BMW X3 G01

Liczba raportów: 113
Średnie spalanie dla BMW X3 G01
6,3 – 15,0
l/100 km
4,7 – 8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,4
BMW X3 G01
SUV 2.0 30i 252KM 185kW
Witam. Samochód sprowadzony z USA trzy miesiące temu z przebiegiem 52tys. Wersja x-line z wgranym pakietem M. Pierwszy raz w drodze do Szwajcarii i Włoch. Przejechanych 4500 km. Jazda zgodnie z przepisami z czterema osobami i bagażu po dach. Średnia spalania w trybie comfort 7.48 l. Co ciekawe próbowałem, kilkaset kilometrów w trybie Eco ale spalanie było wyższe. Wynikiem jestem zaskoczony, więcej paliło mi moje poprzednie Volvo v60 t5 z 245 km silnikiem . Muszę zaznaczyć że trasa prowadziła przez Alpy a mieszkaliśmy w Szwajcarii w Nendaz na wysokości powyżej 1300m i co dziennie zjeżdżaliśmy do Doliny Rodanu. Jak na komfort i masę samochodu wynik świetny. Drugim wyjazdem była podróż ok 700 km z 1200 kg przyczepą kampingową . Spalanie pod 11 l. Max.prędkość 95 km/h. Pozdrawiam.
Dodane ponad rok temu
6,3
BMW X3 G01
SUV Plug-in Facelifting 2.0 30e 292KM 215kW
Na elektryku można zrobić do 45km jak się jedzie do 50-60 km/h bez gwałtownych przyspieszeń, przy normalnej jeździe miejskiej realnie 30 km, średnie spalania dla 100km elektryk ok 30 i reszta paliwo to ok 2-3 l/100 oczywiście plus wypalone 12 kWh. Jazda autostrada 140-160 plus potem elektryk np Częstochowa Bielsko Biała Częstochowa realnie przejechane z samodoladwoaniem (nie tryb ładowania) podczas jazdy 70 elektryk plus spalania ok 6,5-7 l/100 zależy jaka noga, można też zrobić 4l. Auto do jazdy miasto i dojazdy do 100 km super, dłuższe jazdy też nie najgorzej na pewno spalanie podobne jak przy 330i może nawet i mniej, ale moc przyspieszenie robisz robotę
Dodane 3 lata temu
7,3
BMW X3 G01
SUV 2.0 20d 190KM 140kW
Niesamowite jest to, że w pełni załadowane auto przy jeździe autostradowej na wakacje spaliło średnio ok. 5,4l / 100 km. W mieście to jest zazwyczaj około 8l. Średnie z całego cyklu kilkudziesięciu tysięcy to 8,4, ale trasa nierzadko 160-180 km/h. Wtedy sporadycznie zbliżenie się do 10l/100km co i tak jest super wynikiem.
Dodane 3 miesiące temu

Usterki BMW X3 G01

Liczba wpisów: 10
Problemy z przebiegiem do 70tyś
  • BMW X3 G01 SUV 3.0 30d 265KM 195kW 2017-2020
  • inne
  • 69 tys. km
Witam, a więc zakup w Bielsku salon Sikora w 2020r. Po 3 latach mogę powiedzieć co boli ten samochód przy użytkowaniu na długich trasach - min.dziennie 80km. Pierwsze problemy przy 2000km, dolne nakładki na drzwiach odczepiały się, naprawili w ramach gwarancji. Przy 50000km fotel kierowcy miał ślady przetarcia, wymienili na gwarancji. Od samego początku radio samo ścisza się i zgłaśnia oraz uczucie jakby ktoś bawił się eqalizerem - dwa razy zmieniali oprogramowanie lecz efekt samego ściszania pozostał. Mapa nawigacji słaba, nie widzi dróg które powstały do 5 lat wstecz, tu dealer jest bezwładny. Następnie akcja serwisowa na chłodnicę recyrkulacji spalin, gdzie oczywiście z tytułu braku dużych iloßci na rynku, pokleili starą i kazali czekać na tel.gdy przyjdą na serwis (3miesiące monęły i cisza). Następnie przy 60000km pojawiło się skrzypienie przepustnicy układu wydechowego na rozgrzanym silniku- mieli wymienić cały zestaw na gwarancji, a wstawili wstawkę wycinając starą przepustnicę kątówką i wstawili zamiennik nie oryginalny!!!!(podkreślam auto na gwarancji zakupione u Sikory w Bielsku za 300tys.złotych!!!). Kolejny problem to tuż przed końcem gwarancji zaobserwowałem iż na słupkach black piano w drzwiach powstają pęcherze - efekt jakby korozja pod lakierem, lecz tu jest plastik lakierowany więc dziwny temat- uszkodzone plastiki wymieniają (2szt) natomiast aby nie było kontrastu wizualnego, to sąsiednie wymieniam za dopłatę 1300zł. Do silnika nie mam żadnych uwag 30d robi swoje, a skrzynia biegów zasuwa jak wściekła na programie sport plus - zrobiłem w niej wymianę dynamiczną oleju przy 60.000km, koszt nie mały ale myślę że warto. Samochód jak widać ma problemy wykończeniowe oraz z osprzętem okołosilnikowym. Polecam X3 ale tylko z silnikami 30d oraz proszę zwracać na nr silnika - serie B są okey. Natomiast D i C mają problemy z ukręcającymi się wałami!!!! To jest temat z jesieni 2023!!!! Uważajcie - pewno masowo będą sprzedawane te używki........
Dodane 2 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Automatyczne światła
  • BMW X3 G01 SUV 2.0 20i 184KM 135kW 2017-2021
  • instalacja elektryczna
  • 85 tys. km
Podczas jazdy w słoneczny dzień, wjeżdżając w cień i wyjeżdżając z niego, czujnik bardzo szybko reaguje, światła mrugają. Nawet jak wjeżdżam w cień który pada od korony drzewa na drodze. Ostatnio kierowca który jechał przede mną myślał że mu mrugam żeby zjechał z lewego pasa.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
przewód paliwa z czujnikiem ciśnienia
  • BMW X3 G01 SUV 2.0 20d 190KM 140kW 2017-2021
  • inne
  • 60 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Paliwo dostaje się do wnętrza wiązki elektrycznej poprzez nieszczelny czujnik ciśnienia paliwa. Skutek: możliwość uszkodzenia sterownika poprzez wywołanie zwarcia. Rozwiązanie wymiana wadliwej wiązki kablowej
Dodane 2 lata temu
1 komentarz
BMW X3 G01

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów