Szukaj

Informacje o BMW X5 F15 SUV xDrive40e 313KM 230kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Diesle celują w spokojniejszych kierowców. Ten 218-konny mógłby zaoferować trochę więcej w bądź co bądź sportowej marce, dlatego warto zainteresować się wersją 258-konną. Zrywna, spontaniczna - szybko można się do niej przekonać. W mocniejszych jednostkach o mocach 313- i 381KM jest już tylko lepiej. Ta ostatnia na drodze wręcz przeraża... Z kolei moc motorów benzynowych zaczyna sie od 306KM i to wystarcza, by pokochać ten samochód. Ładny dźwięk, niezła elastyczność - pasuje do charakteru X5. Mocniejszy silnik to już 450KM i gęsia skórka podczas wciskania pedału gazu.
czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 313 KM (230 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1250-4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90,1 mm
Dodatkowe informacje Moc silnika elektrycznego 83kW.
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
BMW X5 F15 SUV